نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان دختر جهان در حالی با قهرمانی تیم کره به پایان رسید که ایران با ثبت اولین‌ها همراه با ستارگان خود در جهان مورد تحسین قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دوم مردادماه امسال اعضای تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران به همراه کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال در اولین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی حضور پیدا کردند و به عزاداری پرداختند.
ژاوی و رافینیا، سرمربی و ستاره بارسلونا، به دلیل حوادث دیدار بارسا - ختافه که با اخراج هر دوی آنها همراه بود از حضور در دو بازی تیم‌شان محروم شدند.
کیلیان امباپه همراه عثمان دمبله، خرید جدید پاری سن ژرمن، با حضور در ورزشگاه پارک دو پرنس بازی مقابل لوریان را تماشا کرد.
اعضای تیم ملی فوتبال نوجوانان به همراه رییس فدراسیون در اولین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی حضور یافتند.
اعضای تیم ملی فوتبال نوجوانان به همراه رییس فدراسیون در اولین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی حضور یافتند.
آخرین دیدار دوستانه تراکتور در اردوی ترکیه با حضور ثابت شجاع خلیل‌زاده همراه است.
اولین بازی دوستانه فصل برای پرسپولیس با حضور اندک تماشاگران این تیم همراه بود.
ستاره تازه خریداری شده استقلال در تمرین امروز این تیم حضور یافت و با لباس استقلال همراه سایر بازیکنان مراحل آماده‌سازی اش را استارت زد
مجموعه تصاویری از دکتر مصطفی چمران، وزیر دفاع وقت به همراه مرحوم مهدی بازرگان رئیس دولت موقت و مرحوم عباس شیبانی و علی اکبر معین فر، نمایندگان وقت مجلس، در ستاد مشترک ارتش به مناسبت سالگرد شهادت تیمسار قرنی و همچنین تصاویری از حضور وی در جبهه‌های جنوب و نیسان که برای اولین بار از آرشیو عکس ایرنا منتشر می‌شود.
پس از پخش شایعاتی درباره کسالت اخیر اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه امروز (پنجشنبه) همراه با پوتین و به صورت آنلاین در مراسم در مراسم تحویل سوخت هسته‌ای به نیروگاه «آق‌قویو» شرکت کرد. پیش از این ارتباط آنلاین نیز، رؤسای‌جمهور ترکیه و روسیه به صورت تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
محمد بن سلمان بن ولیعهد و نخست وزیر عربستان با حضور در مسجد قبا نماز را در اولین مسجدی که در تاریخ اسلام بنا شد اقامه کرد. ولیعهد در بدو ورود مورد استقبال شیخ دکتر عبدالرحمن بن عبدالعزیز السدیس رئیس کل امور مسجد الحرام و مسجد النبی قرار گرفت. مسجد قُبا اولین مسجدی که در تاریخ اسلام بنا شد. پیامبر اکرم (ص) پس از هجرت از شهر مکه به شهر یثرب (مدینه منوره) چند روز در قریه قُبا به انتظار حضرت علی (ع) ماند تا ایشان به همراه مادرش فاطمه بنت اسد و نیز حضرت زهرا (س) به مدینه برسند. طی آن چند روز، مسلمانان مسجدی در آن منطقه بر پایه تقوا بنا کردند که اینک با گذشت چهارده قرن، همچنان زائران و مجاوران برای نماز و عبادت به آن مشرف می‌شوند. در صدر اسلام، منطقه قبا شش کیلومتر با مرکز مدینه فاصله داشت و کسانی که از مکه به مدینه می‌رفتند ابتدا وارد آین قریه شده و سپس به مدینه می‌رفتند؛ اما امروزه قبا جزئی از شهر است و مسافران به سبب بزرگراه مدینه - مکه، از کنار آن می‌گذرند.
اولین تمرین تیم ملی ایران با هدایت قلعه‌نویی، با حضور اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز همراه بود.
ایرانسل با حضور در اولین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، به‌روزترین خدمات و محصولات مبتنی بر محتوا در فضای مجازی را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.
ایرانسل با حضور در اولین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، به‌روزترین خدمات و محصولات مبتنی بر محتوا در فضای مجازی، از جمله «ویستامدیا» که بازوی ایرانسل در تولید و ارائه محتوای صوتی و تصویری برای دنیای دیجیتال است و سرویس‌های «لنز»، «دانا»، «سیمبا»، «راویتو» و «ریتم» را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.
اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از شخص رئیس جمهور تشکر میکنم و برای اولین بار یک رئیس جمهور در جشنواره حاضر شد و همراه مردم به تماشای یک فیلم نشست.
رامین رضائیان پس از هجده حضور پیاپی در ترکیب سپاهان به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیمش را در مصاف برابر فولاد خوزستان همراهی کند.
یزدانی بعد از شکست در فینال مسابقات جهانی 2022، در لیگ برتر تیم بانک شهر را همراهی کرد، اما در تیم اعزامی به جام جهانی حضور نداشت تا مسابقات رنکینگ‌دار زاگرب، اولین میدان رسمی او پس از 138 روز دوری از مسابقه باشد.
بعد از حضور تیم منتخب کشتی آزاد ایران در لیگ پادوبنی، باید دید حاجی‌مراد گاتسالوف همراه با کشتی‌گیرانش در قالب تیمی باشگاهی در مسابقات باشگاه‌های جهان شرکت خواهد کرد؟
فوتبال ایران تا قبل از حضور در قطر پنج دوره حضور در جام های جهانی را تجربه کرده است که هر دوره با اتفاق خاصی همراه بوده اما شاید فقط اولین دوره حضور تصویر ماندگاری نداشته است.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: حضور دو دستگاه آمبولانس اورژانس در فضای مدرسه، موجب نگرانی دانش‌آموزان می‌شود و برخی از ایشان با تلفن همراه به اولیا خود موضوع را اطلاع می‌دهند.
"خانه گفت‌وگوی دانشگاه تهران" به عنوان یک نهاد جدید که می‌خواهد مرکزی برای نقد و تحلیل در دانشگاه تهران با حضور اساتید رشته‌ها و تخصص‌های مختلف از رویکردهای فکری و سیاسی متفاوت باشد، رسماً با حضور ۹۰ استاد دانشگاه تهران شکل گرفت و با برگزاری اولین جلسه آن که با ارائه دیدگاه‌های ۲۰ نفر از دانشگاهیان دانشگاه تهران همراه بود
ماجرای مهسا امبنی دختر ۲۲ ساله‌ای که چند روز قبل توسط ماموران گشت ارشاد بازداشت و پس از انتقال از وزرا به بیمارستان کسری جان باخت واکنش چهره‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است. در همان ساعات اولیه انتشار خبر جان باختن مهسا امینی پلیس ویدیویی از حضور او در وزرا منتشر کرد که این ویدیو با واکنش‌های انتقادی مواجه شد. امروز دوباره پلیس ویدیوی جدیدی از حضور مهسا امینی در ورزا و لحظات احیا او منتشر کرده است.
اولین تمرین تیم‌ملی در اتریش با حضور وحید امیری در تمرینات گروهی همراه بود.
ترامپ در اولین حضور علنی خود پس از حمله ۱۷ مرداد با بیان اینکه این جست وجو یک "نقض عدالت" است، هشدار داد که این مسئله "واکنشی را به همراه خواهد داشت که مانند آن را هیچ کس ندیده است. "

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ