‎ اولین دوره رسمی مسابقات قهرمان کشوری ماهیگیری ورزشی(بگیر و رها کن) و مرحله اول انتخابی تیم ملی در رشته کارپ در بزرگترین دریاچه مصنوعی خاور میانه برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردر شمالی کاخ گلستان با نقش نبرد دیو و رستم نه سر جای اصلی خود بلکه در سالن بدنسازی ورزشگاه شیرودی یا امجدیه سابق قرار دارد.
گرگان - امروزه بیابان‌زایی به عنوان یکی از چالش های محیط زیستی، گریبان گیر بسیاری از نقاط کشور از جمله استان گلستان شده و هر سال روند سریع تری به خود می گیرد.
این فرد سال ۹۱، تسهیلات ارزی برای واردات کالا از یکی از بانک‌های استان دریافت کرد، اما با ارائه گزارش‌های جعلی، تسهیلات دریافت شده را به جای واردات کالا، صرف امور شخصی خود کرده است.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: نماد پتروشیمی استان از امروز در بورس باز شد.
بیست و سومین دوره رنکینگ اسنوکر بانوان به میزبانی هیات بولینگ و بیلیارد استان گلستان و با قهرمانی درویشوند به پایان رسید.
تیم گلستانی در فینال مسابقات قهرمانی کشور هاکی روی چمن با برتری برابر آذربایجان غربی به عنوان قهرمانی دست یافت.
مسابقات دوومیدانی جوانان پسر کشور با قهرمانی گلستان به پایان رسید.
استاندار گلستان گفت: ارائه خدمت به کاشفان حجاب در دستگاه‌ها ممنوع است و حراست‌ها به طور جدی پیگیر این مطالبه خانواده شهدا و مؤمنین هستند.
میکل آرتتا بعد از تساوی بدموقع تیمش مقابل لیورپول به تمجید از عملکرد آلیسون، دروازه‌بان حریف پرداخت.
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور در بازدید از نمایشگاه نوروزی صنایع‌دستی و فعالیت‌های مجموعه کاخ گلستان گفت: کاخ گلستان ظرفیت بسیار مناسبی برای حمایت از صنایع‌دستی دارد.
به اعتقاد زارع‌پور، نگرانی مردم از قطعی اینترنت به دلیل اخبار نادرست برخی سایت‌های غیرمستند است. او با تأکید بر اینکه برخی سایت‌های غیرمستند با اخبار نادرست مردم را نگران می‌کنند که قطعی داشتیم، گفت: «وظیفه ما تأمین ترافیک با کیفیت برای همه مردم است و آنچه که در توان داریم را انجام می‌دهیم.»
مدیرکل هواشناسی استان گلستان تاکید کرد: بیشترین میزان بارش در ایستگاه‌های سینوپتیک استان گلستان در مینودشت به میزان ۵۳.۱ میلی‌متر به ثبت رسیده و کمترین میزان بارش به میزان هشت میلیمتر در اینچه‌برون اتفاق افتاده است.
شاهرود- دبیر هیئت ورزش‌های کارگری استان سمنان گفت: مسابقات والیبال بانوان کارگری کشور در حالی به میزبانی شاهرود برگزار شد که تیم گلستان در این رقابت‌ها به مقام اول دست یافت.
مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان، روز دوشنبه ۲۱ آذر به دلیل انجام عملیات فنی تا ساعت ۱۲ پذیرای گردشگران است.
عالی‌ترین مقام دولت در استان گلستان در خصوص بازی تیم‌ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران مقابل آمریکا گفت: بازی تیم‌ملی در این گروه مقابل آمریکا بازی آخر در جام جهانی نخواهد بود و با اطمینانی که از سوی غیورمردان ملی‌پوشان کشورمان ایجاد شده شرایط برای صعود به مرحله بعد فراهم است.
گرگان- با وجود اهمیت بیمه در تأمین آرامش و معاش نسبی کشاورز، زارعان گلستانی به دلیل تأخیر در پرداخت و به صرفه نبودن مبلغ غرامت در مقایسه با هزینه حق بیمه، تمایلی به استفاده از آن ندارند.
گرگان- با وجود اهمیت بیمه در تأمین آرامش و معاش نسبی کشاورز، زارعان گلستانی به دلیل تأخیر در پرداخت و به صرفه نبودن مبلغ غرامت در مقایسه با هزینه حق بیمه، تمایلی به استفاده از آن ندارند.
مجموعه کاخ گلستان از روز جمعه ۲۲ مهرماه طبق روال معمول، فعالیت خود را از ساعت هشت صبح تا ۱۷ عصر از سر می‌گیرد.
مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان به دلیل انجام عملیات فنی الکتریکال امروز پنجشنبه ۲۱ مهرماه ۱۴۰۱ تعطیل است.
رییس کل دادگستری گلستان گفت: افرادی که نقش موثر در اغتشاشات نداشتند، کسانی که به اموال عمومی خسارت زدند و یا تجمعات را سازماندهی کردند، بر اساس این دستورالعمل، تفکیک و متناسب با آن برای دستگیرشدگان قرار قضایی صادر شد.
مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان اعلام کرد: یکی از دلایل کمبود آب در گلستان مصرف در بخش کشاورزی است، عمده منابع آب در اختیار بخش کشاورزی است اگر پتانسیل منابع آب استان را دو هزار و ۵۰۰ میلیون مترمکعب در نظر بگیریم ۹۰ درصد منابع آبی مصرفی در بخش کشاورزی مصرف می‌شود که بهره‌وری آن حداکثر ۳۱ درصد است و ۶۹ درصد هدررفت دارد، در واقع بیش از ۵۰ درصد آب تجدیدپذیر استان گلستان در بخش کشاورزی به هدر می‌رود.
شیراز - تیم مازندران با پیروزی بر تیم گلستان قهرمان رقابت های والیبال زیر ۱۶ سال کشور شد.
بجنورد- سابقات ووشو قهرمانی کشور در سبک شائولین چوان با حضور بیش از ۲۰۰ بازیکن برگزار شد که تیم های خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان به ترتیب اول تا سوم شدند.
بجنورد- سابقات ووشو قهرمانی کشور در سبک شائولین چوان با حضور بیش از ۲۰۰ بازیکن برگزار شد که تیم های خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ