اولین دوره مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کارگران بانوان کشور، صبح امروز ۶ بهمن ۱۴۰۱ در مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه مشهد برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین تصاویر از محل حادثه که تا اکنون مسدود شده بود و توضیحات سردار بوعلی فرمانده سپاه استان شیراز درباره جزییات حمله تروریستی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بنا بر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، تخلیه زندان رجایی‌ شهر در استان البرز که از روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد آغاز شده بود، روز شنبه ۱۴ مرداد، رسما به پایان رسید.
زندان رجایی شهر به صورت کامل تخلیه و تعطیل شد و این اقدام دستگاه قضا به منظور رفاه حال شهروندان و جامعه با انتقال زندان‎ها به حاشیه شهرها انجام شده است.
روابط عمومی فرودگاه منطقه ویژه اقتصادی پیام اعلام کرد: براثر سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام کرج ۲ سرنشین آن جان باختند.
جام جهانی فوتبال زنان برای اولین بار به میزبانی دو کشور برگزار می‌شود. استرالیا و نیوزلند میزبان مسابقات امسال هستند که تا ۲۰ آگوست برگزار می‌شود. همچنین این اولین باری است که در این رویداد ۳۲ تیم از ۲۴ تیم حضور دارند. هشت کشور برای اولین بار در جام جهانی زنان حضور دارند: هائیتی، مراکش، پاناما، فیلیپین، پرتغال، جمهوری ایرلند، ویتنام و زامبیا. جام جهانی فوتبال زنان از سال ۱۹۹۱ به این سو، هر چهار سال یک بار برگزار شده است. در هشت دوره پیشین این تورنمنت، آمریکا چهار بار، آلمان دو بار و نروژ و ژاپن نیز هر کدام یک بار به مقام قهرمانی رسیده‌اند.
مشاهدات نپتون در نیمه دوم سپتامبر ۲۰۲۲ انجام شد. از آنجایی که نپتون بسیار دور است، تمایل دارد کمی نادیده گرفته شود. احتمالاً به دیدن تصاویر گرفته شده توسط وویجر ۲ هنگام عبور از ۱۹۸۹ عادت کرده اید. مشاهدات جیمزوب برای اولین بار در بیش از ۳۰ سال، نگاهی جدید به حلقه‌های زیبای غول یخی انداخت.
اولین دوره جشنواره کشتی آزاد خردسالان (پهلوانک‌ها) گرامیداشت محمدرضا طالقانی در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.
پنجشنبه ۳۰ خرداد 98 پهپاد آمریکایی که ساعت ۱۴ دقیقه بامداد از پایگاه هوایی الظفره در نزدیکی شهر ابوظبی کشور امارات به پرواز درآمده بود و بعد از طی مسافتی طولانی، حدود ساعت ۴ بامداد وارد آب‌های سرزمینی ایران شده بود. این هواپیما دارای سیستم‌هایی است که به هنگام ارتباط با آن، اطلاعات را به ایستگاه‌های مرکزی خود مخابره می‌کند؛ نیروهای ایرانی در دو مرحله و چهار نوبت (دو بار در ساعت ۲:۰۵ و دو بار در ساعت ۳:۵۵ بامداد) به این هواپیما اخطار داده‌اند که آخرین اخطار توسط قرارگاه پدافند هوایی ایران در ساعت ۳:۵۵ صورت گرفته بود. اما پاسخی به اخطارها داده نشد و به دلیل اینکه پهپاد از آب‌های سرزمینی ایران دور نشد، ساعت ۴:۰۵ مورد هدف و سرنگونی قرار گرفت. منبع: دانشجو
سایت بیلد آلمان در مطلبی اولین قرابت فوتبالی مالک جدید منچستریونایتد را به تصویر کشیده است.
اولین دوره نمایشگاه کتاب در سال ۱۳۶۶ برگزار شد.
اولین دوره مسابقات رسمی و قانونی قهرمانی MMA یا مبارزه در قفس عصر پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ در بندر کیاشهر استان گیلان برگزار شد.
گشت و گذار در تهران قدیم و بازخوانی تصاویر جالب از دوره های گذشته حتما می تواند برای شما هم جذاب باشد.
گشت و گذار در تهران قدیم و بازخوانی تصاویر جالب از دوره‌های گذشته حتما می‌تواند برای شما هم جذاب باشد.
شبیهْ شدن به اولین تجربه از بداهه‌ترین اشکال، شبیهْ دیدن. دیدن دنیای بسیار دور، خیلی نزدیک، زیر پای خودم، تقلیدِ دیدنِ کهکشان، اجبارِ ذهن به شباهت، به همان تجربه‌های اولیه از دیدن غیرقابل پیش‌بینی‌ترین اشکال و بی‌نهایت رنگ‌ها. تصاویری که مدت‌هاست روی زمین و خیابان پنهان شده و برای ظهور نیاز به آب دارد؛ مانند نگاتیو و محلول ظهور. نام مجموعه برگرفته از نام آلبوم گروه موسیقی Pink Floyd، «نیمه تاریک ماه» است، به خاطر آخرین عکس مجموعه که برایم یادآور کاور آلبوم این گروه بود؛ معنایی که نشان از همان دنیای دور است، «نیمه دیگر کهکشان».
اولین مسابقات رسمی MMA یا مبارزه در قفس در ایران روز جمعه با حضور ۴۲ ورزشکار در مجموعه شیرودی تهران برگزار شد. از مدت‌ها قبل رشته MMA که عنوان یک ورزش زیرزمینی شناخته می شد و این مسابقات برای نخستین‌بار به صورت قانونی و رسمی در ایران با موافقت وزارت ورزش و زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی برگزار شد.
فدراسیون جهانی فوتبال از توپ مرحله نیمه‌ نهایی و فینال بیست‌ودومین دوره جام جهانی رونمایی کرد.
بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال عصر یکشنبه ( ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ) برای اولین باردر خاورمیانه به میزبانی کشور قطر و در شهر دوحه آغاز شد. هواداران فوتبال از سراسر جهان خود را به سواحل خلیج فارس رسانده اند تا در سی روز آینده شاهد رقابت تیم های محبوبشان باشند.
شاگردان گرت ساوتگیت که شب گذشته (سه‌شنبه) به دوحه رسیدند، اولین تمرین خود را امروز (چهارشنبه) در کمپ تمرینی «الوکره» انجام دادند.
اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان که به منظور شرکت در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راهی این کشور شده‌اند، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) نخستین تمرین خود را در دوحه برگزار کردند.
فوتبال ایران تا قبل از حضور در قطر پنج دوره حضور در جام های جهانی را تجربه کرده است که هر دوره با اتفاق خاصی همراه بوده اما شاید فقط اولین دوره حضور تصویر ماندگاری نداشته است.
متأسفانه بار‌ها و به کرات شاهد بوده‌ایم که برخی جریان‌های سیاسی و عناصر مرموز و معلوم الحال و به دور از اصول اولیه اخلاقی، اقدامات و تحرکاتی مغرضانه را علیه نیرو‌های پرکار و پرتلاش انجام می‌دهند که نشان دهنده بی‌اخلاقی‌های تمام ناشدنی است!
قطر از بهترین تیم‌های فوتبال جهان برای اولین دوره جام جهانی فوتبال در خاورمیانه و جهان عرب استقبال می‌کند. انتظار می‌رود حدود ۱.۲ میلیون هوادار در طول مسابقات از این کشور دیدن کنند.
امروز شنبه ۱۹ شهریور ماه دادگاه رسیدگی به اتهامات متهم پرونده خفت گیری اتوبان نیایش در حال برگزاری است.
تلسکوپ فضایی جیمز وب به تازگی اولین تصویر مستقیم خود را از سیاره‌ای که به دور ستاره‌ای دور می‌چرخد، ارائه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ