کمیته ملی المپیک بحث کمک مالی به فدراسیون هایی که از مربی خارجی استفاده می کنند را مورد بررسی قرار می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال گفت: امیدوارم طبق برنامه‌ریزی که کرده‌ایم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان و زنان آغاز شود، چون سال شلوغی در پیش داریم و نباید به لیگ لطمه بخورد.
کارشناس فوتبال ایران درباره برخورد فوری کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: اینکه ارکان قضایی فدراسیون درباره این مسائل خیلی زود حکم صادر می‌کنند اتفاق خوبی است اما نباید جلوی نقد را گرفت.
مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ زمان شروع فصل جدید لیگ برتر را اعلام کرد.
کمیته مسابقات سازمان لیگ عصر امروز درباره زمان شروع لیگ برتر تصمیم‌گیری خواهد کرد.
قرارداد مربی خارجی استقلال این فصل با شرط و شروط بسته می شود و این تصمیمی است که کمیته فنی باشگاه استقلال گرفته است.
تیم استقلال ملاثانی با رای صادره از سوی کمیته انضباطی فصل آینده رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور را با 3 امتیاز منفی شروع می کند.
کمیته ضدفساد دادستانی اسپانیا به اسنادی در مورد دارایی‌ها و املاک چهار داور اسپانیایی دست یافته که اکثر آنها نقدی و بدون وام مسکن خریداری شده‌اند. در این پرونده شاید پای بارسلونا نیز در میان باشد.
با تصمیم کمیته فنی فدراسیون تکواندو، در صورت تأمین منابع مالی اعزام تیم ملی به مسابقات گرنداسلم چین در روزهای ابتدایی سال جدید انجام خواهد شد.
با تصمیم کمیته فنی فدراسیون تکواندو، در صورت تأمین منابع مالی اعزام تیم ملی به مسابقات گرنداسلم چین در روزهای ابتدایی سال جدید انجام خواهد شد.
به تازگی مدیر عامل و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال همانند همتایان خود در پرسپولیس به کمیته اخلاق دعوت شده اند و این به خاطر بیانیه نویسی پیرامون حاشیه هاست.
با هماهنگی میان سازمان لیگ و کمیته انضباطی فدراسیون جریمه نقدی سرمربیان غایب در نشست خبری دوباره از سر گرفته می‌شود.
کریس سانونو، فرماندار جمهوری‌خواه ایالت نیوهمپشایر گفته است: «در سال ۲۰۲۴ انتخابات مقدماتی ریاست‌جمهوری در ایالات متحده از نیوهمپشایر آغاز خواهد شد و ملت امریکا تحت یک روند غیراستاندارد دیکته‌شده از سوی جو بایدن و حزب دموکرات قرار نخواهد گرفت.» تحلیلگران معتقدند ادامه مخالفت‌ها در نیوهمپشایر با تقویم دموکرات‌ها باعث خواهد شد ایالت نیوهمپشایر و فرماندار جمهوری‌خواهش عملا وارد نوعی «بازی جوجه» با کمیته مرکزی حزب دموکرات شوند.
یک عضو کمیته دفاعی پارلمان عراق از سه پیش شرط آمریکایی های برای نخست وزیر عراق ، در راستای نشستن پای میز مذاکرات درباره موضوع قیمت دلار خبر داد.
چه در پنجره تابستانی و چه در پنجره زمستانی برخی از بازیکنان با فسخ قرارداد خود راهی تیم جدید می شوند و این گاهی موجب طرح پرونده های جدیدی در کمیته وضعیت می شود.
کمیته بین‌المللی المپیک شرط حضور افغانستان در المپیک پاریس را دسترسی ایمن به ورزش برای زنان و دختران جوان در این کشور اعلام کرد.
رئیس کمیته داوران از شروع مذاکرات رسمی با دو شرکت برای ورود وی ای آر به ایران خبر داد.
به گفته قنبرزاده تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران همچنان پابرجاست.
کمیته اطلاع رسانی حشد شعبی عراق از شروع عملیات امنیتی مشترک با ارتش و پلیس عراق در جنوب سامراء خبر داد.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ، درمورد اینکه اردوی تیم ملی چه زمانی شروع می‌شود، اظهار داشت: شنیده‌ام که روز چهارشنبه شروع می‌شود؛ چون رسماً به ما اعلام نشده بود صبر کردیم، اما به نظر می‌رسد باید از هفته هفتم صرف‌نظر کنیم.
رییس کمیته داوران اعلام کرد قضاوت داوران زن در مسابقات فوتبال مردان یک شرط نیست.
رئیس کمیته نظامی جنبش انصارالله یمن، پرداخت حقوق کارمندان دولتی، رفع محاصره بندر الحدیده و افزایش پروازها از فرودگاه بین المللی صنعا را به عنوان سه شرط اصلی پیشرفت در مذاکرات نظامی مطرح کرد.
مجمع عمومی (انتخاباتی) کمیته ملی المپیک کمتر از یک ساعت دیگر شروع خواهد شد.
ماراتن برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک که از چند ماه پیش شروع شده با همه کش و قوس‌هایش به خط پایان رسید تا رئیس چهار سال آینده از بین چهار گزینه انتخاب شود؛ رئیسی که تا حدودی مشخص است!
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا، روابط ترکیه و روسیه را مانعی جدی در مسیر دستیابی آنکارا به جنگنده های آمریکایی ارزیابی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ