مجمع عمومی (انتخاباتی) کمیته ملی المپیک کمتر از یک ساعت دیگر شروع خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داده‌های موجود در این تصویر طی یک سرشماری از کیهان نزدیک به نام Every Known Nearby کهکشان با هدف رصد همه کهکشان‌ها در ۱۰ مگاپارسک یعنی ۳۲.۶ میلیون سال نوری که تلسکوپ تاکنون از آنها بازدید نکرده است، گرفته شده است.
این حملات تا سال ۱۹۴۱ ادامه یافت و همه گیری حتی پس از پایان جنگ جهانی دوم گسترش یافت، زیرا ریشه کنی آن تنها در سال ۱۹۴۷ کامل شد. در تمام این سال ها گزارش شد که بیش از ۵۰۰۰۰۰ نفر در اثر طاعون بوبونیک جان خود را از دست دادند.
همه نسخه‌های نیسان تایتان مدل 2024 زیر کاپوت خود یک پیشرانه 5.6 لیتری V8 دارند. این پیشرانه برای به حرکت در آوردن این پیکاپ غول‌پیکر 400 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر تولید می‌کند. برای مقایسه بهتر است بدانید فورد سوپر دیوتی به‌عنوان رقیب نیسان تایتان در بازار ایالات متحده، با پیشرانه پایه 6.8 لیتری V8 خود توانایی تولید قدرت 405 اسب بخار و گشتاور 603 نیوتن متر را دارد.
کارآگاهان در بازرسی از مخفیگاه متهم و کیف همراهش در برابر مهرهای جعلی پلیس و برگه‌های احضاریه و... قرار گرفتند و زن ۵۰ ساله به شیادی خود در لباس پلیس اعتراف کرد.
وقتی صحبت از انگل‌ها می‌شود، فکر همه ما به سمت کرم‌ها و حشرات می‌رود؛ اما در قلمروی اقیانوس‌ها، به نظر همه چیز متفاوت هست و حتی موجودات بزرگ و سهمگینی مثل کوسه‌ها هم از این انگل‌ها در امان نیستند و در موارد استثنایی، می‌بینیم که حتی زندگی در زیر موج‌ها هم ممکن است چقدر وحشتناک و سخت شود.
انتشار تصویر جدیدی از محمدرضا گلزار در یک مراسم افتتاحیه برای بسیاری از کاربران فضای مجازی تعجب برانگیز بود‌.
درخت اوکالیپتوس همانند یک پمپ هیدرولیک عمل می‌کند و ده‌ها متر به عمق زمین فرو می‌رود و ذرات طلا را بالا می‌کشد
روزنامه فرانکفورتر آلگماینه در یادداشتی درباره بحران باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید بر خلاف آنچه تصور می‌شود قدرت در این باشگاه در دست یک پدرخوانده پشت پرده است: اولی هوینس.
تلاش مخالفان این است که اولا قانونی تصویب شود که بسیار سختگیرانه باشد. آن‌ها به‌هیچ‌وجه به تبعات اجرا یا عدم اجرای قانون هم توجهی ندارند. با این حال اگر نتوانند قانونی را تصویب کنند، آنچه می‌خواهند «بی‌قانونی» است. به این معنا که وقتی «همه هست و نیست» خود را به حجاب گره زده‌اند، می‌خواهند دستشان برای هر نوع برخوردی در خیابان با کسانی که این قانون را رعایت نمی‌کنند باز باشد.
تلاش کنید که همه ۲۵ اشتباه در تصویر را پیدا کنید. آنقدر‌ها هم که در نگاه اول به نظر می‌رسد آسان نیست، پس آماده شوید تا برای حل این معما شرلوک هلمز درونتان را بیدار کنید و راز را کشف کنید.
این حضور در پروتکل‌های سوریه وجود ندارد و با آن، اسد به همه یادآور شد که روابط تهران - دمشق بسیار راهبردی است.
تاکفوسا کوبو از اینکه به رئال گل زده و حالا همه رسانه‌ها از او حرف می‌زنند، بسیار خوشحال است.
تیم ملوان بندرانزلی با وجود اینکه در این فصل در رده دوازدهم جدول حضور دارد توانست مقابل تیم قدرتمند سپاهان در نقش جهان دست به کار بزرگی بزند و با گرفتن یک تساوی از اصفهان دست پر برگردد.
روزنامه اطلاعات روز چهارشنبه ششم اسفند ۱۳۵۴ عکس پایین را منتشر کرد و نوشت که همه عکس‌هایی که تاکنون از امیر دیده‌اید نادرست بوده و عکس واقعی امیرکبیر این تصویر است.
جدیدترین تصویر ماهواره‌ای دریاچه ارومیه حکایت از خشک شدن تقریبا همه مساحت این دریاچه دارد.
سردار آزمون که مدت‌هاست رابطه عاشقانه خود را با آناهیتا کریمی ۳۰ ساله در فضای مجازی علنی کرده است، این بار با خبر ازدواج رسمی تیتر اول رسانه‌ها شد.
رهبر انقلاب در دیدار با خانواده سردار سلیمانی فرمودند: نباید تصور بشود که این جایگاه دست نیافتنی است ؛ الان هم افرادی هستند که توفیق شهادت نصیبشان نشده تا آشکار بشود که کیستند.
شیر نر با چند شیر جوان برخورد کرد و همه به راه رفتن در جاده ادامه دادند. آنها به جایی رسیدند که کروکودیل در آفتاب غرق شده بود. ناگهان شیر نر به کروکودیل حمله کرد، تا این که شیر پای عقبش را گرفت و از آب دور کرد. بقیه شیرهای جوان نیز به هم پیوستند و به تحریک و حمله به کروکودیل ادامه دادند.
در شرایطی که در روزهای گذشته تصویر بازیکنان استقلال در تمرینات اغلب با شلوار گرمکن منتشر می شد یکی از عکس های جدید باعث نگرانی طرفداران این تیم شد.
اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود، هاکوتو آر در آوریل به ماه می‌رسد و نخستین فرود نرم یک فضاپیمای ژاپنی روی ماه را ثبت خواهد کرد. این فضاپیما در مرحله بعد یک کاوشگر کوچک به نام رشید (توسعه یافته در امارات متحده عربی) را روی ماه آزاد می‌کند تا به مدت یک روز ماه (معادل ۱۴ روز زمین) فعالیت کند.
وزیر گردشگری گفت: همه وزرا و اعضای هیات دولت بر اجرای راهبرد‌های نرم تأکید دارند، هرگونه برخورد‌های غیرنرم که می‌تواند از حوزه نرم انجام بگیرد، کار را سخت‌تر می‌کند.
سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در همایش جهاد تبیین با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت جهاد تبیین، از همه کسانی که در جهت روشنگری، تبیین و تنویر افکار عمومی نقش دارند قدردانی کرد و گفت: کار جهادی یک معنا و مفهومی دارد و در مبانی ما با کار عادی فرق می‌کند.
شهردار تهران در واکنش به گزارش ناسا پیرامون انتشار تصویر ۵ کیلومتری گاز متان در آسمان جنوب شهر تهران گفت: همه چیز ناسا دروغ است.
دیشب رسانه ملی در یک حرکت نامتعارف همه آباژور‌ها را کنار زد و تصویر یک زن ایرانی کاملا برهنه را نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ