رییس کمیته داوران اعلام کرد قضاوت داوران زن در مسابقات فوتبال مردان یک شرط نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا درفش‌کاویان دیدار فینال مسابقات والیبال چلنجرکاپ زنان آسیا را قضاوت می‌کند.
بر خلاف تصور عموم جامعه درباره ممنوعیت حضور زنان در جایگاه قاضی،‌ باید گفت، درست است تعداد قضات مرد،‌ بسیار بیشتر از قضات زن است؛‌ اما در حال حاضر ۱۲۰۰ قاضی خانم در ایران بر مسند قضاوت تکیه کرده‌اند، ولی باز موانعی بر سر ارتقای آنان در دستگاه قضا وجود دارد.
برخلاف تصور عموم جامعه درباره ممنوعیت حضور زنان در جایگاه قاضی،‌ باید گفت که درست است تعداد قضات مرد،‌ بسیار بیشتر از قضات زن است؛‌ اما در حال حاضر ۱۲۰۰ قاضی خانم در ایران بر مسند قضاوت تکیه کرده‌اند اما به هر حال باز موانعی بر سر ارتقای آنان در دستگاه قضا وجود دارد
12 داور بین‌المللی مسابقات والیبال چلنجرکاپ زنان آسیا را قضاوت خواهند کرد و محمدرضا درفش کاویان داور ایرانی از جمله این افراد است.
محسن برهانی، حقوقدان درباره «فتوا‌های فقهی» نسبت به «قضاوت زن» نوشت: چرا قانونگذار فتوایی را برگزید که زنان را از این موقعیت شغلی محروم نماید.
داور بین‌المللی فوتسال بانوان امروز در هفته پایانی مسابقات سوپر لیگ از دنیای داوری خداحافظی کرد.
گلاره ناظمی، یکی از برترین داوران فوتسال ایران که سابقه قضاوت در مسابقات جام جهانی مردان را نیز بر عهده دارد، مسئولیت قضاوت در دیدار نفس‌گیر این هفته فوتسال زنان را بر عهده خواهد داشت.
دیه‌گو سیمئونه معتقد است الان زمان درستی برای ارزیابی عملکرد او و تیمش در فصل جاری نیست و باید تا پایان فصل صبر کرد.
دو داور مطرح ایرانی، در فینال لیگ برتر زنان فوتسال کویت را قضاوت خواهند کرد.
در بیشتر نقاط دنیا زنان حتی برای پیر شدن هم قضاوت می‌شوند. برای زنان هر نوع نشانه فیزیکی و ظاهری که حکایت از روندِ نرمالِ بالا رفتنِ سن داشته باشد، نوعی نقص محسوب می‌شود و از شما انتظار دارند دلیل خوبی برای پنهان نکردنِ آن داشته باشید.
مهسا قربانی و انسیه مافی نژاد ، دو داور ایرانی که با حذف از لیست نهایی فیفا برای حضور در جام جهانی زنان در روزهای اخیر خبرساز شده بودند، در هفته دوازدهم لیگ برتر قضاوت حساس ترین دیدار فصل را برعهده داشتند.
مهسا قربانی و انسیه مافی نژاد ، دو داور ایرانی که با حذف از لیست نهایی فیفا برای حضور در جام جهانی زنان در روزهای اخیر خبرساز شده بودند، در هفته دوازدهم لیگ برتر قضاوت حساس ترین دیدار فصل را برعهده داشتند.
سایت «مون اسپورت» اسپانیا نسبت به عدم اعتماد فیفا به داوران زن، انتقاد کرد.
حساس‌ترین دیدار هفته اول لیگ برتر زنان درحالی برگزار خواهد شد که دو داور بین المللی فوتبال زنان وظیفه قضاوت در این دیدار را به عهده خواهند داشت.
رییس کمیته داوران درخصوص قضاوت بانوان در رقابت‌های فوتبال به نکاتی اشاره کرد.
فیفا از ما می‌خواهد که خانم‌ها در بخش آقایان هم قضاوت کنند. باید راهکاری پیدا کنیم تا خانم‌ها در رده‌های پایین تر فوتبال مثل نوجوانان و جوانان قضاوت کنند.
فدراسیون جهانی فوتبال در جدیدترین اعلام به فدراسیون ایران خواهان قضاوت داوران زن در مسابقات مردان شده است.
مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم ها در لیگ برتر گفت: فعلا برای قضاوت و بررسی عملکرد بازیکنان در رقابت های باشگاهی خیلی زود است.
حجت‌الاسلام محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور در سی وششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش گفت: معلمی مثل قضاوت، شغل نیست. ارزش معلمی اگر بیشتر از فقیه نباشد کمتر نیست. من یک کلاس معلمی را با یک دوره نمایندگی عوض نمی‌کنم.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به حضور بازیکنان حاضر تاثیرگذار در لیست پرسپولیس گفت: این تیم توانایی بازگردادندن جام قهرمانی لیگ برتر به ویترین افتخارات خود را دارد.
حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رییس جمهور سابق در واکنش به توئیت جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نوشت: زمان نشان می‌دهد اقدام مذاکره‌کنندگان تصمیم استراتژیک بوده یا خطای استراتژیک.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خگستر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خگستر در روزهای آینده بورس است.
با تصمیم کادر فنی تیم ملی، حسن یزدانی و سایر ملی پوشان کشتی آزاد، تمرین امروزشان را که به تمرینات هوازی اختصاص داشت، در استادیوم صدهزار نفری برگزار کردند.
بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹ اولین موضوعی بود که امروز در دستورکار امروز صحن قرار داشت که اجرای آن با موافقت ۱۶۱ نماینده حاضر در جلسه همراه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ