با تصمیم کمیته فنی فدراسیون تکواندو، در صورت تأمین منابع مالی اعزام تیم ملی به مسابقات گرنداسلم چین در روزهای ابتدایی سال جدید انجام خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تامین اجتماعی درباره شروط وام ۱۵ میلیون تومانی بازنشستگان توضیح داد.
وکیل بابک زنجانی درباره چگونگی رهایی بابک زنجانی از اعدام توضیحاتی ارائه داد.
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد شرط ادامه همکاری با سرمربی تیم ملی رسیدن به نیمه نهایی جام ملت‌ها است.
شرط تمدید قرارداد قلعه‌نویی تا جام جهانی اعلام شد
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در مقابل درخواست یکی از اعضای هیات مدیره این باشگاه اعلام کرده اگر نیمی از پیشنهاد استقلال برای دو فصل آینده از سوی پرسپولیس به او پرداخت شود، در تیم فعلی خود می‌ماند.
زلنسکی در جریان دیدار و نشست خبری مشترک با پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا در کی‌یف گفت: "مرز‌های ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ مرز‌های ما نیستند. آن‌ها خط ارتباطی بین ما و اشغالگران هستند."
سرپرست فدراسیون شطرنج می‌گوید شرط اعزام‌ تیم ملی شطرنج رده‌های سنی به مسابقات غرب آسیا حضور اسپانسر است.
باشگاه یونایتد به هری کین اعلام کرد که در صورت تمایل به حضور در این تیم باید شخصا رضایت تاتنهام برای جدایی را جلب کند.
وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که این کشور خواهان پایان هر چه زودتر درگیری در اوکراین است.
رییس فدراسیون شمشیربازی می‌گوید، به ملی‌پوش شمشیربازی اپه زنان ایران اعلام کرده بودند به شرط حضور در مسابقه انتخابی به قهرمانی آسیا اعزام می شود.
جاده چالوس دارای ۲۰۶ «نقطه پرخطر» به لحاظ استعداد بالای بروز حوادث طبیعی است؛ به‌طوری‌که در هر کیلومتر از این مسیر، ۳۳/ ۱موقعیت ریزش سنگ و بروز سیل، شناسایی شده است. با وجود این «ریسک بالای تردد در محور چالوس»، سال۹۸ یک تیم مطالعه فنی از دولت، با تشخیص «خوردگی، نم‌زدگی و تخریب ۴۵درصد از پل‌های مسیر» و اعلام آدرس پهنه‌های در خطر ریزش دیواره‌کوه، «شرط ادامه استفاده از جاده را به انجام دو عملیات منوط می‌کند.» آیا باران سنگ در حال‌حاضر و تلفات انسانی به معنای نتیجه منفی عملیات است یا بیانگر عدم انجام عملیات؟
اعلام شرط موافقت تراکتور با جدایی هافبک عراقی
با اعلام باشگاه تراکتور، صفا هادی هافبک عراقی این تیم تنها در یک صورت می‌تواند تراکتور را ترک کند.
اصولی در خصوص تمدید احتمالی قرارداد قلعه‌نویی تا پایان جام جهانی گفت: "چندبار دیگر هم گفتم به عنوان سخنگوی فدراسیون. یکی از شاخصه‌هایی که در هیئت رئیسه فدراسیون بدون در نظر گرفتن مصداق مطرح بود، عملکرد سرمربی در جام ملت‌ها بود. اگر پیشنهاد جدیدی بیاید که هنوز نیامده، قابل بحث است. خواهشم از رسانه‌ها کمک به تیم ملی برای جام ملت‌هاست."
با رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، روستاها برای تبدیل شدن به بخش باید حداقل ۱۰ هزار نفر جمعیت داشته باشند.
آنطور که رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده است، برای آن‌ها استخدام سرمربی داخلی به یک شرط در اولویت اصلی قرار خواهد گرفت.
با تصمیم کمیته فنی فدراسیون تکواندو، در صورت تأمین منابع مالی اعزام تیم ملی به مسابقات گرنداسلم چین در روزهای ابتدایی سال جدید انجام خواهد شد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان و بازیهای پاراآسیایی ترکیب تیم ملی مشخص نیست و تنها کسانی می‌توانند به این دو تورنمنت اعزام شوند که از نظر بدنی و فنی بهترین عملکرد را داشته باشند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، پذیرش هر گونه طرح صلح از سوی اوکراین را منوط به قبول واقعیت الحاق چهار منطقه جدید به خاک این کشور دانست.
معاون شورای امنیت ملی روسیه اعلام کرد اگر اوکراین به دنبال تامین پایدار انرژی خود است، باید خواسته های روسیه را به رسمیت بشناسد.
شرط ماندن مایک شوماخر آلمانی در تیم هاس آمریکا اعلام شد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای تعیین تکلیف بدهی‌های مس رفسنجان را شرط برگزاری دیدار این تیم برابر پیکان دانست.
در اطلاعیه نیروی زمینی سپاه تاکید شده است: این سلسله عملیات تا خلع سلاح گروهک های تروریستی ادامه پیدا خواهد کرد و از دولت مرکزی و دولت اقلیم شمال عراق می خواهیم که به مسئولیت های خود در برابر جمهوری اسلامی ایران به عنوان همسایه، جدیت بیشتری نشان دهد.
نکونام به فدراسیون اعلام کرد دستیاری کی‌روش برای او بازگشت به عقب است؛ چراکه چند سال قبل این جایگاه را تجربه کرده و اگر قرار باشد به تیم ملی برگردد به‌عنوان نفر اول بر می‌گردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ