مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ زمان شروع فصل جدید لیگ برتر را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به احتمال فراوان شروع مسابقات لیگ برتر بیست و سوم با تاخیر خواهد بود؛ این تصمیم احتمالا عصر امروز به صورت رسمی از سوی سازمان لیگ اعلام می‌شود.
کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه لاتزیو، تاکید کرد تا زمانی که قسط اول انتقال سرگی میلینکوویچ ساویچ پرداخت نشود، انتقال او به الهلال رسمیت ندارد.
وزیرخارجه روسیه زمان رسمی شدن عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای را اعلام کرد.
از جمع 16 تیم لیگ برتری برخی کار خود را برای فصل جدید شروع کردند و طی روزهای آینده تیم‌های باقیمانده نیز رسما استارت می‌زنند.
یحیی گل‌محمدی اعلام کرد تمرینات پیش فصل سرخپوشان از 7 تیر آغاز می‌شود.
محسن محمدسیفی ووشوکار تیم ملی ایران و دارنده مدال طلای جهان و بازیهای آسیایی که به تازگی فعالیت خود را در رشته هنرهای رزمی ترکیبی MMA شروع کرده است توانست نور الاسلام مصری را در زمان یک دقیقه و ۳۷ ثانیه در بحرین شکست دهد و به سومین برد پیاپی خود در سازمان Brave Combat Federation دست یابد.
سازمان لیگ فوتبال ایران زمان شروع فصل ۰۳-۱۴۰۲ لیگ برتر را به طور رسمی اعلام کرد.
با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، زمان دیدار تراکتور در پلی آف لیگ قهرمانان و حذف استقلال از این مسابقات تأیید شد.
معاون ورزشی استقلال می گوید که با وجود مذاکره با لوپز کارو، همچنان گزینه ایرانی اولویت حجت کریمی است و نام سرمربی نیز تا ساعات پایانی شنبه اعلام می شود.
سازمان لیگ فوتبال زمان شروع دیدار فینال جام حذفی فوتبال کشور را اعلام کرد.
از نامه رسمی سازمان خصوصی‌سازی برای برگزاری مجمع عمومی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس رونمایی شد.
سازمان لیگ ایتالیا اعلام کرد بازی ناپولی-سالرنیتانا روز یکشنبه 30 آوریل ساعت 16:30 دقیقه به وقت تهران برگزار خواهد شد.
درست است که این روز‌ها اسم پریسا جهانفکریان دوباره در رسانه‌های داخلی مطرح شده، ولی پیش از این چهره‌های سرشناسی از ایران در قالب تیم پناهندگان حتی فرصت حضور در بازی‌های المپیک را هم به دست آورده که از لحاظ اسم و رسم شرایط کاملا متفاوتی داشته‌اند. در همین المپیک ۲۰۲۰ توکیو که به دلیل شیوع ویروس کرونا زمان برگزاری‌اش دستخوش تغییر و تحول شد، ایران در عین ناباوری پنج ورزشکار در تیم پناهندگان در رشته‌های مختلف داشت که کیمیا علیزاده سرشناس‌ترین آن‌ها بود
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، درخواستی رسمی برای یوفا و فیفا فرستاده و از آنها خواسته فعلا در قضیه نگریرا حکمی علیه این باشگاه صادر نکنند.
محمدی با بیان اینکه ۱۶ آتش‌نشان زن در میان نیرو‌های عملیات سازمان از سال آینده فعالیت خود را آغاز می‌کنند گفت: این افراد تمامی مراحل جذب، آموزش، پزشکی و ... را گذرانده‌اند و با شروع سال جدید فعالیت رسمی خود را شروع می‌کنند.
تصویر گرافیکی قرار گرفته در سایت فدراسیون موجب بروز یک اشتباه در بین رسانه‌ها شد.
برخی اهالی ادعا می‌کنند «ر»، بیش از ۱۵ پسربچه را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است که برخی از آنان «معلول» بوده‌اند. اعتماد صحت تعداد قربانیان را پیگیری کرده، اما هنوز هیچ منبع رسمی این تعداد را تایید نکرده است. خبر این فاجعه زمانی در شهر می‌پیچد که روز ۱۲ دی‌ماه پسری هشت‌ساله حالش بد می‌شود و ماجرا را برای پدرش تعریف می‌کند.
زمان معرفی رسمی کریستیانو رونالدو به هواداران باشگاه النصر اعلام شد. او فردا سه‌شنبه در ریاض رسما به عنوان بازیکن النصر معرفی خواهد شد.
رئیس سازمان نظام پرستاری استان تهران در خصوص وضعیت استخدام پرستارانی که در زمان اوج شیوع کرونا تمدید طرح شدند، گفت: برنامه رسمی تاکنون برای استخدام این افراد صورت نگرفته است. واقعیت این است که علی‌رغم تاکیدات مقام معظم رهبری که نباید به پرستار نگاه کارگر فصلی داشته باشیم، اما برنامه رسمی و برگزاری آزمونی برای استخدام این پرستاران صورت نگرفته است و نه تنها جذبی صورت نگرفته است که حتی تعدیل هم صورت گرفته است.
با اعلام سازمان لیگ، دیدار سوپرجام میان استقلال و نساجی در استادیوم باهنر کرمان برگزار می شود.
بنا به گفته وزارت دفاع انگلیس، رئیس جمهور روسیه به زودی پیوستن دو جمهوری تازه استقلال یافته اوکراین به روسیه را اعلام خواهد کرد.
دهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم ۱۵ و ۱۶ شهریورماه در تهران برگزار می‌شود.
تابناک پیش از این خبر داده که احتمال زیاد این بازیکن محجوب، دونده و بااخلاق جام جهانی قطر را از دست خواهد داد.
بورس انرژی ایران­ امروز ۱۰ مردادماه ۱۴۰۱ شاهد معامله ۱۲ هزار و ۲۹۹ تن انواع فراورده‌های هیدروکربوری به ارزش یک هزار و ۷۷۹ میلیارد و ۶۸ میلیون و ۱۳۳ هزار و ۵۰۰ ریال بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ