با هماهنگی میان سازمان لیگ و کمیته انضباطی فدراسیون جریمه نقدی سرمربیان غایب در نشست خبری دوباره از سر گرفته می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناپولی‌، قهرمان فصل گذشته سری A، در اولین بازی فصل جدید با نتیجه 3-1 فروزینونه را شکست داد.
شاگردان ژابی آلونسو در نخستین بازی فصل بدون حضور مهاجم ایرانی موفق به کسب پیروزی مقابل لایپزیش شدند.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال چین شروع تیمش را ضعیف دانست و گفت: بازیمان لحظه به لحظه در دیدار برابر اندونزی بهتر شد.
هری کین در اولین بازی فصل بوندسلیگا و اولین بازی‌ای که برای بایرن مونیخ فیکس به میدان رفته بود پاس گل اول تیمش را به لروی سانه داد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان / سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟ /کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی اتلتیکومادرید، یک بار دیگر از علاقه بالای خود برای پیوستن به بارسلونا خبر داد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان/سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟/کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان/سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟/کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
تیم ملی بانوان هاکی چمنی ۵ نفره ایران در نخستین دیدار تدارکاتی‌اش برابر عمان به پیروزی رسید.
برنامه مسابقات هفته های اول تا سوم لیگ یک باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.
رقابت‌های لیگ ستارگان قطر در فصل 2023-2024 از امروز آغاز خواهد شد.
باشگاه آرسنال برای قدردانی از مارتین اودگارد بابت بازی‌های خوبش قصد دارد قرارداد او را تمدید کند.
هافبک ایرانی تیم آلمالیق ازبکستان در ترکیب ثابت این تیم در برابر سیب عمان حضور دارد.
آیت‌الله طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان و عضو مجلس خبرگان رهبری به جماران گفت: به نظر من گشت ارشاد حتما بدون هیچ واهمه‌ای از خارج و یا از گفته‌های دیگران، باید کارش را شروع بکند. مسائل حل می‌شوند بدون اینکه جریمه مالی بخواهند بکنند. کسبه‌ها مجوزشان دست دولت است. ادارات وجودشان وابسته به دولت است و اگر حرفی بهشان بزنند باید اطاعت بکنند و الا کنارشون بگذارند و مجوزشان را لغو بکنند.
چهارمین روز از رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا با پنچری و دیر رسیدن رکابزن ایران به خط شروع تا جریمه ای به فرانک سوئیس دنبال شد تا ناکامی دوچرخه سواران این بار به مدیریت هم برسد. منبع: ایسنا
یوونتوس با دادستانی ایتالیا به توافق رسید و از دست دادن 10 امتیاز برای این فصل در ازای شروع فصل بعد بدون جریمه را قبول کرد.
یوونتوس با دادستانی ایتالیا به توافق رسید و از دست دادن 10 امتیاز برای این فصل در ازای شروع فصل بعد بدون جریمه را قبول کرد.
سعید الهویی می‌گوید شروع مجدد لیگ برتر یک چالش جدی برای تمام تیم‌ها خواهد بود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به اجرای طرح گشت مشترک مراکز عرضه محصولات کشاورزی گفت: از شروع این طرح در نهم اسفند تاکنون بیش از ۱۴۰۰ واحد مورد بازرسی قرار گرفت.
جریمه‌های در نظر گرفته‌شده برای کارمندان مورگان استنلی از چندین هزار دلار شروع می‌شود و برای برخی به بیش از یک میلیون نیز می‌رسد!
آندره آ استراماچونی، مربی ایتالیایی سابق استقلال، در مصاحبه جدید خود در مورد شروع کارش در فوتبال قطر و نیز بازی های جام جهانی 2022 صحبت کرد.
تحقیقات فیفا در مورد نقض قانون فدراسیون آلمان در نشست خبری قبل از بازی با اسپانیا شروع شده و ژرمن ها باید منتظر جریمه باشند.
آیت‌الله مکارم شیرازی استاد برجسته حوزه‌های علمیه نظر خود درباره شیوه اخذ جریمه نقدی از بانوان به دلیل حجاب را اعلام کرد.
کریمی با یک بغل‌پای تماشایی از پشت محوطه جریمه سرنوشت بازی را رقم زد. او که در ابتدای مسابقه به حسین‌خانی گل داده بود در خود بازی هم این کار را تکرار کرد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ