رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال گفت: امیدوارم طبق برنامه‌ریزی که کرده‌ایم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان و زنان آغاز شود، چون سال شلوغی در پیش داریم و نباید به لیگ لطمه بخورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تامین اجتماعی درباره شروط وام ۱۵ میلیون تومانی بازنشستگان توضیح داد.
وکیل بابک زنجانی درباره چگونگی رهایی بابک زنجانی از اعدام توضیحاتی ارائه داد.
رئیس ستاد مرکزی اربعین درباره شرط دریافت گذرنامه زیارتی توضیحاتی ارائه داد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: دادن کارنامه دانش‌آموزان به شرط پرداخت کمک‌های مردمی قطعا خلاف قانون است.
در قوانین جدید مربوط به قراردادها مسائل جدیدی درباره فسخ یکطرفه گنجانده شده است.
یک مقام آمریکایی به شرط محفوظ ماندن هویتش روز دوشنبه و همزمان با آغاز مذاکرات گفت: «هدف ما حصول اطمینان از انجام مذاکرات میان وزرای خارجه دو طرف برای چند روز متوالی با هدف دست‌یابی به صلحی پایدار و عادلانه است.» تمرکز این مذاکرات فارغ از دستیابی به صلح، بر «دستیابی به تفاهمی برای عادی‌سازی روابط» میان دو کشور متمرکز است.
سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسلونا، پیش از پاسخ دادن به پیشنهاد تمدید قراردادش منتظر مشخص شدن تکلیف بازگشت لیونل مسی است.
مدیریت باشگاه بایرن مونیخ به توماس توخل وعده داده که در صورت رقم خوردن هر نتیجه‌ای، او برای فصل آینده مصونیت خواهد داشت.
مدافع سابق استقلال با بیان این که سرخابی های شرایط خوبی برای حضور در صدمین دربی تهران دارند گفت: زمانی که می خواستم پنالتی را به عابدزاده بزنم حرفی زد که بعد از گل شدن جوابش را دادم.
اتحادیه جهانی کشتی در حالی که شرایط سختی را برای صدور مجوز حضور کشتی‌گیران روس در مسابقات بزرگسالان و جوانان جهان و اروپا در نظر گرفته اما بدون پیش شرط خبر از بازگشت دو رده سنی پایه روس‌ها به رقابت‌ها داده است.
رئیس جمهور اوکراین در این باره ادامه داد: هیچ گزینه جایگزینی برای بازپس‌ گیری کریمه نه تنها برای اوکراین بلکه برای سراسر جهان و همچنین برای نظم جهانی مبتنی بر توافق‌ های بین‌ المللی و منشور سازمان ملل وجود ندارد.
رهبر کاتولیک های جهان امروز در مصاحبه ای اعلام کرد که به شرطی از کی یف دیدن می کند که از مسکو هم بازدید داشته باشد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز از شرط کشورش برای تداوم توافق غلات خبر داد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره چگونگی مولدسازی اموال شهرداری تهران توضیحاتی داد و گفت: شهرداری برای فروش املاک خود از شورای شهر مجوز می‌خواهد.
نسبت دادن یک نام خانوادگی به هر ایرانی، از سال ۱۳۱۳ به صورت قانون مدنی درآمد و اجباری شد و از آن زمان، به مرور، برای تمام اتباع ایران، نام خانوادگی انتخاب شد. نام خانوادگی از پدران و اجداد افراد به عنوان یک ارثیه به آن‌ها می‌رسد، اما چنانچه نیاز به تغییر یا اصلاح در آن باشد، راه به شرط ادله کافی و طی روند قانونی باز و امکان پذیر است.
یکی از منابع نزدیک به رئال مادرید خبر داده که مدیران این باشگاه اعلام کرده‌اند که آماده هستند تا با یک شرط بار دیگر برای جذب این بازیکن اقدام کنند.
معاون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: حتماً باید نتایج ارزیابی مطالعات در دریاچه سد چمشیر به تایید مراجع ذیصلاح برسد به غیر از این، سازمان هیچ مجوزی برای آبگیری نخواهد داد.
روابط عمومی قوه قضاییه با صدور بیانیه حقوقی درباره شرایط جرم محاربه در قانون توضیح داد و تاکید کرد که شرط تحقق محاربه، قتل یا جرح نیست و مجازات محارب هم یکی از موارد چهارگانه در ماده ۲۸۲ قانون مجازات اسلامی و انتخاب آن به اختیار قاضی رسیدگی کننده است.
در پی ناپدید شدن جسد یک نظامی صهیونیست از بیمارستانی در شهر جنین (شمال کرانه باختری)، رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جسد وی از سوی مبارزان مقاومت ربوده شده است.
سید حسن خمینی گفت: توهین وتحقیر، جز عصبانی کردن و دامن زدن به شعله هایی که نه شیعه و نه سنی را می خواهند، فایده ای ندارد و تعبیر بسیار لطیف رهبر معظم انقلاب در عناوین «شیعه انگلیسی» و «سنی آمریکایی» در همین زمینه است.
کارشناس فوتبال با اشاره به اتفاقاتی که در پایان دیدار استقلال و گل گهر رخ داد، گفت: از سرمربی آبی‌پوشان انتظار می‌رود آرامش خود را حفظ کرده و با این رفتارها به تیمش ضربه نزند.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از آمادگی شرکت‌های هواپیمایی ایران برای انجام دادن هزار پرواز در اربعین امسال به شرط پذیرش فرودگاه‌های عراق خبر داد.
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضعیت مهاجمان این تیم را توضیح داد.
بزرگترین حزب اسلامی الجزایر اعلام کرد که در صورتی که مغرب حمایت از جدایی طلبان و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را متوقف کند، آماده پایان دادن به بحران با رباط است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ