کارشناس فوتبال ایران درباره برخورد فوری کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: اینکه ارکان قضایی فدراسیون درباره این مسائل خیلی زود حکم صادر می‌کنند اتفاق خوبی است اما نباید جلوی نقد را گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیام نیازمند می‌گوید تیم‌های لیگ برتری در هفته‌ی اول شاید هماهنگی لازم را نداشته باشند.
مردان والیبال ایران در ست‌های اول تا سوم این دیدار بدون انگیزه که امتیاراتش محاسبه نمی‌شد با پوئن‌های 25 بر 18، 25 بر 22 و 25 بر 19 نتیجه را به قهرمان المپیک توکیو واگذار کردند تا هفتمین ناکامی خود در این رقابت‌ها را تجربه کنند
مردان والیبال ایران در ست‌های اول تا سوم این دیدار بدون انگیزه که امتیاراتش محاسبه نمی‌شد با پوئن‌های 25 بر 18، 25 بر 22 و 25 بر 19 نتیجه را به قهرمان المپیک توکیو واگذار کردند تا هفتمین ناکامی خود در این رقابت‌ها را تجربه کنند
تیم استقلال ملاثانی با رای صادره از سوی کمیته انضباطی فصل آینده رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور را با 3 امتیاز منفی شروع می کند.
سپیده بابایی در مورد مسابقات قهرمانی آسیا گفت: کشتی اول به حریف ازبکی خوردم که دو امتیاز داشتم و حریفم اخطار گرفته بود اما کشتی که تمام شد دست او را بالا بردند.
چهار مدعی صعود به لیگ برتر فوتبال ایران با امتیازات بسیار نزدیک امیدوار به دو هفته پایانی لیگ دسته اول هستند.
اینتر بازی باخته نیمه اول برابر لاتزیو را 3-1 برد تا ناپولی امروز با کسب یک امتیاز برابر سالرنیتانا جشن قهرمانی زودهنگام خود را برگزار کند.
جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و ششم آرایش عجیبی به خود گرفت. دو تیم استقلال و سپاهان با امتیاز برابر و تفاضل گل برابر در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند. اما اگر لیگ همینجا پایان یابد سپاهان قهرمان است نه استقلال!
رحمان عموزاد بعد از شکست حریف قزاق، در نیمه نهایی مقابل ریوما آنراکیو از ژاپن قرار گرفت. او در تایم اول یک امتیاز از حریف ژاپنی‌اش گرفت و در وقت دوم هم از اخطار کم‌کاری، امتیاز عموزاد به دو رسید. حریف ژاپنی که کشتی خوبی مقابل قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم جهان در سال ۲۰۲۲ گرفت، در نهایت فقط دو امتیاز به رحمان عموزاد داد و در ثانیه‌های پایانی با توجه به مدافع بودن کشتی‌گیر ایران یک امتیاز هم به ریوما آنراکیو داده شد. به این ترتیب نماینده کشورمان در یک مبارزه دشوار و نزدیک ۲ بر یک این کشتی را به سود خود تمام کرد و فینالیست شد.
پیشکسوت فوتبال با اشاره به شرایط حساس لیگ برتر در هفته‌های پایانی گفت: هر چند سپاهان شانس اول قهرمانی به شمار می‌رود اما ممکن است برابر تیم‌های نه چندان مطرح امتیاز از دست بدهد.
تیم فوتبال جوانان ایران در اولین بازی مرحله گروهی قهرمانی زیر 20 سال آسیا با تک گل حزباوی موفق به شکست قطری‌ها شد.
سپاهان در دو بازی رفت و برگشت مقابل آلومینیوم اراک متوقف شد تا چهار امتیاز را در مسیر دشوار قهرمانی از دست داده باشد.
طنز ماجرا اینجاست که رونالدو از زمان ورود به النصر 7 امتیاز برای این تیم کسب کرده که النصر را صدرنشین کرده است؛ آنها بدون رونالدو نمی‌توانستند گزینه اول قهرمانی باشند.
یکی از دلایل از دست دادن امتیازات حساس در هفته های پایانی دور رفت و هفته اول دور برگشت از سوی تیم استقلال مصدومیت پی در پی بازیکنان این تیم بود.
جوردی آلبا شب گذشته گل اول بارسا را به سویا زد. گلی که برایش بسیار مهم بود اما تاکید کرد که گل او پیامی خاص به همراه نداشت.
رئال مادرید یک بار در تاریخ خود با وجود اختلاف 5 امتیازی با قهرمان نیم فصل اول، توانسته در پایان فصل فاتح لالیگا شود و امسال به دنبال تکرار همان اتفاق است.
ژاوی معتقد است با وجود اختلاف پنج امتیازی نسبت به رئال مادرید، بارسلونا شانس اول قهرمانی نیست.
شمس آذر در پایان هفته نوزدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور اختلاف امتیاز خود را با تیم سوم به 11 امتیاز رساند.
پرسپولیس در شرایطی باید به مصاف فولاد برود که در نیم فصل اول در آزادی هر چه زد به در بسته خورد.
تنها فینالی که در پنج وزن اول مساوی نشد، وزن 97 کیلوگرم بود که گلیج، رکابی را راحت برد. چهار فینال دیگر با نتایج مساوی به پایان رسید و برنده با امتیاز آخر مشخص شد.
پرسپولیس با 32 امتیاز قهرمان نیم فصل لیگ برتر شد تا با ایجاد اختلاف نسبت به سه تیم تعقیب‌کننده‌اش فعلاً شانس اول قهرمانی باشد.
فجرسپاسی دقیقه ۹۰ پیروزی در خانه استقلال ملاثانی را ازدست داد و شمس آذر قزوین با استفاده از این فرصت، با پیروزی امروز امتیازات خود را با فجرسپاسی برابر کرد.
خیبر در هفته پنجم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور به سه امتیاز حیاتی و مهم دست پیدا کرد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید تیمش برای کسب سه امتیاز در ورزشگاه یادگار امام به مصاف تراکتور می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ