در اسکاندیناوی، در شهر‌هایی مانند اسلو پایتخت نروژ و هلسینکی پایتخت فنلاند، دولتمردان از نصب المنت‌های الکتریکی در پیاده‌رو‌ها برای برف‌روبی معابر و سطح شهر کمک گرفته‌اند. مقامات این کشور‌ها معتقدند گرم‌کردن پیاده‌رو‌ها ارزان‌تر از پاک‌کردن سطوح از برف و یخ است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تجربه کشورهای پیشرفته و در حال توسعه برای دستیابی به اینترنت پرسرعت نشان می دهد در بسیاری از نقاط دنیا افزایش سطح دسترسی و تحت پوشش قرار گرفتن فیبرنوری از اهداف برنامه ریزی شده است.
سرمربی مس رفسنجان بابت درگذشت دو خبرنگار اصفهانی تسلیت گفت.
محمد جواد معنوی‌نژاد دوباره حضور در لیگ ایتالیا را تجربه خواهد کرد.
دروازه بان با تجربه خیبر خرم آباد می گوید امیدوار است یک صعود دیگر به لیگ برتر را تجربه کند.
برزیل و اسپانیا دو تیم از جمع غول‌های بسکتبال دنیا در رده ملی هستند و بازی با آنها برای ملی‌پوشان ایران جنبه کسب تجربه دارد و شانسی برای برتری مقابل آنها نیست.
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، طی گزارشی به بررسی مبانی، آثار، تجربه کشورها و الزامات اجرایی در خصوص مالیات بر خانه های خالی، پرداخت.
آقای خسروشاهی در طول چند ماه، بدون آنکه شناسایی شده و خودش را معرفی کند، در قالب راننده، ده‌ها مسافر را در شهر سانفرانسیسکو جابجا کرد. او حالا در گفتگو با وال استریت ژورنال گفته: «فکر می‌کنم در این صنعت به‌طور کلی، تا حدودی رانندگان دست کم گرفته می‌شوند.» او از این تجربه که به‌عنوان یک راننده اوبر مسافران را جابجا می‌کرد، بهره برد تا تغییرات مهمی را در اپلیکیشن اوبر اعمال کند.
فوتبال به عنوان پر طرفدار ترین ورزش دنیا در سال های پیش رو روزهای عجیبی را تجربه خواهد کرد.
برخی معتقدند اقتصاد ایران فرصت آزمون و خطا ندارد و باید سراغ طرح‌هایی برود که در دنیا تجربه شده است. در عین حال برخی دیگر می‌گویند یارانه بنزین حق تمام مردم است و دولت باید به آن‌هایی که از این یارانه بهره‌مند نیستند نیز یارانه بدهد.
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است اگر همتای اسپانیایی‌اش به مربیگری ادامه دهد به سرنوشتی دچار خواهد شد که تقریباً همه مربیان فوتبال دنیا تجربه کرده‌اند. - اخبار ورزشی -
تیم ملی ایران در این دوره از مرحله گروهی صعود کرد اما به سه قدرت اروپایی برخورد کرد که بازی با آنها می‌تواند تجربه گرانبهایی برای هندبال ایران باشد.
جوانترین بازیکن تیم ملی هندبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان لهستان معتقد است بها دادن به جوانان و کسب تجربه حضور در مسابقات جهانی آینده خوبی را برای وی و تیم هندبال رقم خواهد زد.
جوانترین بازیکن تیم ملی هندبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان لهستان معتقد است بها دادن به جوانان و کسب تجربه حضور در مسابقات جهانی آینده خوبی را برای وی و تیم هندبال رقم خواهد زد.
«سیلیکون ولی» پر است از قصه آدم‌های موفق، اما داستان «ساسان گودرزی» به هیچ‌وجه یک داستان معمولی نیست. او که متولد تهران است، در کودکی با خانواده‌اش به ایالات‌متحده مهاجرت کرد. در کمتر از شش ماه، پدرش از دنیا رفت و برادران بزرگ‌ترش ناچار بودند راهی برای حمایت مالی خانواده پیدا کنند. ساسان که در آن زمان فقط ۹ سال داشت می‌گوید نه تنها ناچار به یادگیری یک زبان جدید و فرهنگ غریبه شد، بلکه با رفتار‌های خصمانه و زورگویی در مدرسه نیز مواجه بود. همین باعث شد عشقش به یادگیری در نطفه خفه شود و با معدل پایین، دبیرستان را به پایان برساند. اما به مرور در محیط جدید، جا افتاد و پس از کسب مدرک فوق لیسانس مدیریت کسب‌وکار از مدرسه مدیریت «کیلاگ» و دهه‌ها تجربه در حوزه تکنولوژی، نهایتا در سال ۲۰۱۹ به جایگاه مدیرعاملی رسید؛ مدیرعامل غول نرم‌افزار «اینتوییت».
تیم والیبال پیکان پنجمین حضور خود در رقابت های جام باشگاه های جهان را تجربه خواهد کرد.
یکی از برترین بازیکنان حال حاضر دنیا در دیدار برابر سوییس خوشحالی نافرجامی را تجربه کرد.
تیم ملی اسنوبرد کشورمان بهمن ماه با سرمربیگری سید مرتضی صید در رقابت‌های قهرمانی دنیا شرکت خواهد کرد.
تیم ملی اسنوبرد کشورمان بهمن ماه با سرمربیگری سید مرتضی صید در رقابتهای قهرمانی دنیا شرکت خواهد کرد.
فرهاد نیلی در برنامه شیوه گفت: نزدیک به ۱۸۰ کشور در دنیا داریم که مسائلی مانند ما روی میزشان هست. ۱۸۰ تجربه داریم. غیر از کشور‌هایی که انتهای جدول هستند دیگران یک تجربه همگرا شده در استفاده از دانش دارند. ما در اکثر مسائل مانند تورم و رشد اقتصادی انتهای جدول هستیم. چرا اصرار داریم از تجربه جهان استفاده نکنیم؟ جوانانی می‌آوریم که سرخوش هستند و خیلی خوشحال‌اند که رییس جمهور به حرفشان گوش می‌دهد. کشور را گروگان این چیز‌ها نگیرید.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان به دنبال پشتوانه سازی در باکو برای سال های آینده و مسابقات حساس است.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: امروز در موشک و پهپاد از خیلی کشورهای مدرن دنیا جلوتریم و همین مساله در خودرو نیز قابل پیاده کردن است. بازار خودرو باید باکیفیت و رقابتی شود تا هم کیفیت خودرو‌ها افزایش یابد و هم قیمت خودرو‌ها متناسب و عادلانه باشد.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: امروز در موشک و پهباد از خیلی کشورهای مدرن دنیا جلوتر هستیم و همین مسئله در خودرو نیز قابل پیاده کردن است. بازار خودرو باید باکیفیت و رقابتی شود تا هم کیفیت خودرو‌ها افزایش یابد و هم قیمت خودرو‌ها متناسب و عادلانه باشد.
محمد خبری زاد کارشناس بازار سرمایه گفت: عرضه خودرو در بورس کالا مانند سایر کالا‌ها می‌تواند سبب شفافیت قیمتی و همچنین قیمت‌گذاری عادلانه و کوتاه شدن دست دلالان و واسطه‌ها شود.
حذف عنوان «ماما» از شبکه بهداشت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ