تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان به دنبال پشتوانه سازی در باکو برای سال های آینده و مسابقات حساس است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمید احمدی، ستاره باتجربه تیم فوتسال مس سونگون، معتقد است که تیمش توان این را دارد که از پس هر کار سختی بربیاید.
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی گفت: با ۲۷ دستگاه در کشور در امر مهارت آموزی و اشتغالزایی تفاهم نامه‌هایی امضا شده است و باید تلاش کنیم انگیزه لازم را برای جوانان فراهم آوریم.
هفته دوم لیگ برتر نیز به کام تراکتور با وجود تمام ستاره هایش تلخ شد تا شاید هشداری برای این تیم باشد.
نظرسنجی انجام شده از جوانان عرب از سوی شرکتی که مقر آن در امارات قرار دارد، نتایج قابل توجهی به همراه داشت.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ایران یکی از با استعدادترین بخش در فوتبال جوانان در دنیا است که این امر بسیار عالی خواهد بود.
جوانان لبنانی در اقدامی بی‌سابقه در مناطقی گام گذاشتند که به موجب ممانعت‌های موجود، از سال ۲۰۰۶ تاکنون هیچ فرد لبنانی در آن‌جا قدم نگذاشته بود.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: نوجوانان و جوانان امروز به هویت ایرانی و اسلامی خود افتخار می‌کنند.
مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: تیم جوانی داریم که با وجود کم تجربکی، انگیزه بالایی برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا دارد.
دبیر شورای نگهبان گفت: همان گونه که رهبر حکیم انقلاب فرمودند، منطقه ساحل غربی جایی است که رژیم صهیونیستی را به زانو در خواهد آورد و صهیونیست‌ها با اقدام اخیر خود این امر را تسریع کردند.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: آمریکایی‌ها در دوره جدید بعد از یازده سپتامبر که مستقیماً وارد جنگ شدند، اگر فرهنگ انقلاب اسلامی نبود جهان را می‌بلعیدند.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: آمریکایی‌ها در دوره جدید بعد از یازده سپتامبر که مستقیماً وارد جنگ شدند، اگر فرهنگ انقلاب اسلامی نبود جهان را می‌بلعیدند.
اعضای کمیته فنی رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور در حالی معرفی شدند که حسن رنگرز هم به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان بر این مسابقات نظارت خواهد داشت.
مسابقات قهرمان کشوری جوانان به‌عنوان اولین مرحله از چرخه انتخابی این رده سنی، در روزهای پایانی هفته جاری با حضور حسن رنگرز برگزار خواهد شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: ملی پوشان در مصاف با قهرمان و نایب قهرمان رقابت های جهانی بلگراد که با تمام مدال آوران خود به این رقابت‌ها ٱمده بودند دلاوری کردند و شگفتی ساز شدند.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با کسب دو پیروزی در رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آذربایجان به دیدار فینال راه یافت تا امشب برای کسب جام قهرمانی به میدان برود.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با کسب دو پیروزی در رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آذربایجان به دیدار فینال راه یافت تا امشب برای کسب جام قهرمانی به میدان برود.
فرزاد ایمانعلی‌زاده با بیان اینکه هدف نخست کادر فنی از حضور در جام جهانی کشتی فرنگی میدان دادن به جوانان است، گفت: با این وجود برای کسب بهترین نتیجه به میدان می‌رویم.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بعد از قهرمانی در اسپانیا دنبال کسب بهترین نتیجه در جام جهانی باکو با جوانانش خواهد بود.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تیم ملی کشتی فرنگی ایران با هدف میدان دادن به جوانان و پشتوانه سازی تیم های ملی موضوع نتیجه گیری را در دستور کار قرار نداده است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان تأکید کرد هرچند ترکیه و آذربایجان با ترکیب اصلی خود در جام جهانی شرکت می‌کنند، اما تیم ایران قصد استفاده از جوانانش در این رقابت‌ها را دارد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید بر اینکه پای چرخه انتخابی تیم ملی می‌ایستد، گفت: معتقدم کشتی فرنگی ایران به پوست اندازی جدی نیاز دارد اما ورود جوانان باید به صورت تدریجی و با برنامه باشد.
سرمربی تیم ملی فرنگی تأکید کرد که رقابت‌های جام‌جهانی با حضور پرقدرت تیم‌های مجارستان و آذربایجانِ میزبان برگزار خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اشکالات سازمان لیگ به ورزشگاه وطنی را جزئی و قابل چشم پوشی دانست.
حسن رنگرز بعد از قبول کردن سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی، اعلام کرد از سمت خود به عنوان مدیرکلی ورزش و جوانان استان مازندران کنار رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ