فرهاد نیلی در برنامه شیوه گفت: نزدیک به ۱۸۰ کشور در دنیا داریم که مسائلی مانند ما روی میزشان هست. ۱۸۰ تجربه داریم. غیر از کشور‌هایی که انتهای جدول هستند دیگران یک تجربه همگرا شده در استفاده از دانش دارند. ما در اکثر مسائل مانند تورم و رشد اقتصادی انتهای جدول هستیم. چرا اصرار داریم از تجربه جهان استفاده نکنیم؟ جوانانی می‌آوریم که سرخوش هستند و خیلی خوشحال‌اند که رییس جمهور به حرفشان گوش می‌دهد. کشور را گروگان این چیز‌ها نگیرید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از هواداران النصر فیلمی را مستند کرد که در آن لحظه فریاد زدن او بر سر ولید عبدالله، دروازه بان النصر عربستان را نشان می‌دهد و او را متوجه پاس رو به عقب‌ هم‌تیمی خود می‌کند. النصر با ستاره‌های گران‌قیمت خود دومین باخت را در لیگ عربستان این بار مقابل التعاون تجربه کرده است.
سید ابراهیم رئیسی در حاشیه نخستین اجلاسیه ملی مردمی سازی دولت با اعطای لوح زرین سپاس از از فرزاد بادپا خادم فداکار حرم حضرت شاهچراغ (ع) تقدیر و تجلیل کرد.
سرمربی تیم استقلال در مراسم عزاداری ماه محرم حضور پیدا کرد.
فرزاد صفوی، برنده مدال پاراکاراته آسیا شادی خود را با رقیب مغلوب اینگونه تقسیم کرد. فرزاد صفوی، در بخش معلولان ذهنی «سندرم داون کلاس کا۲۲» با غلبه بر حریفانش موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.⁣ دومین دوره رقابت‌های پاراکاراته قهرمانی آسیا، ۳۰ تیر تا ۱ مرداد به میزبانی مالزی برگزار شد.
فرهادی، مدیر عامل آتش نشانی مشهد اعلام کرد: ظهر امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ و اعلام گزارشی مبنی بر احتمال اقدام به خودکشی یک خانم جوان از روی پل عابر پیاده ، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاههای ۱۲ ،۷ ، ۳۸ را به همراه تشک نجات و خودرو نردبان ۳۲ متری به محل اعلامی در میدان شهید حسین فهمیده اعزام شدند.خانمی جوان بر روی عرشه پل هوایی در وضعیت ناپایدار قرار گرفته که نجاتگران آتش نشانی ضمن ارائه مشاوره های لازم به این بانو وی را از خودکشی منصرف و او را به سطح زمین منتقل کردند. علت و انگیزه این خانم از این اقدام، مشکلات خانوادگی اعلام شده است.
تصاویری زیبا از میدان نقش جهان اصفهان را در این ویدئو مشاهده می‌کنید. این فیلم را فرهاد خبازان گرفته است.
کنایه‌های خنده‌دار عروسک بچه با فرهاد آییش و ایرج طهماسب را مشاهده می‌کنید.
نیکی هیلی نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل که رسما نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کرد، در این نشست سخنرانی کرد و بار دیگر پیام تبلیغاتی خود را برای جذب آرای طرفداران حزب جمهوری‌خواه تکرار کرد.
گارد سلطنتی اسب سوار انگلیس دو بار بر سر توریستی که سعی می‌کند افسار اسب را بگیرد فریاد زد.
فرهاد مجیدی بعد از بازی در نشست خبری بازی با البطائح به شدت از قضاوت‌های داور عصبانی بود. سرمربی سابق استقلال در ابتدای صحبت‌هایش گفت: من در جایی که عدالت رعایت نمی‌شود، صحبتی ندارم.
جنجال مجیدی بعد از شکست سنگین کلبا: «باید برای اعتراض به داور تمرین کنیم!»
تیم اتحاد کلبا امارات تحت هدایت فرهاد مجیدی با نتیجه ۵ بر ۱ برابر الوحده شکست خورد. پس از اعلام پنالتی به سود تیم الوحده در دقیقه ۴۵ فرهاد مجیدی به دلیل اعتراض به داور اخراج شد.
فرهاد مجیدی اسطوره باشگاه استقلال برای علی دایی پست جالبی منتشر کرد.
فرهاد نیلی، اقتصاددان: چرا اصرار داریم از تجربه جهان استفاده نکنیم؟ چرا اصرار داریم دوباره از راه‌حل‌های ابتکاری استفاده کنیم؟ / چهار دهه بس است! بروید دنبال سیاست‌هایی که بشود مشکل اقتصاد را حل کرد
پدر علم ژنتیک ایران؛ دکتر داریوش فرهود، چند روز پیش از مقابل خانه‌اش به طرز عجیب و مشکوکی ربوده شد. ۲۶ ساعت از او خبری نبود تا اینکه آزاد شد. امروز پلیس اعلام کرده سه آدم‌ربا در این رابطه دستگیر شده‌اند و انگیزه‌شان را از این گروگانگیری تصاحب پول میلیاردی اعلام کردند. در ادامه روایت دکتر فرهود از این ماجرا را ببینید.
متهم گفت: «قرار بود دکتر واسطه خیر باشد، اما سبب مشکلات من شد» گفتم: «یعنی دکتر عمداً برای تو بد خواست؟» با سر تاکید کرد: «بله؛ چرا دکتر باید زنی را برای ازدواج به من معرفی کند که چند وقت بعد از ازدواج دادخواست طلاق بدهد و مهریه اش را به اجرا بگذارد؟ دکتر نمی‌دانست این زن، زن حسابی نیست؟»
متهم گفت: «قرار بود دکتر واسطه خیر باشد، اما سبب مشکلات من شد» گفتم: «یعنی دکتر عمداً برای تو بد خواست؟» با سر تاکید کرد: «بله؛ چرا دکتر باید زنی را برای ازدواج به من معرفی کند که چند وقت بعد از ازدواج دادخواست طلاق بدهد و مهریه اش را به اجرا بگذارد؟ دکتر نمی‌دانست این زن، زن حسابی نیست؟»
اولین فیلم از متهمان ربایش دکتر فرهود پدر علم ژنتیک در مقر پلیس منتشر شد. پیش از این، سرهنگ علی ولیپور گودرزی گفته بود: آدم ربایان که ۳ نفر بودند، در واقع یک نفر دیگر در اواسط راه به این دو نفر اضافه می‌شود دکتر فرهود را به شهر‌های شمالی برده بودند تا از او اخاذی کنند.
هواداران الوصل محبت خود را به سرمربی سابق استقلال به شکل ویژه ابراز کردند.
فرهاد مجیدی تبدیل به مربی محبوبی در فوتبال امارات شده است.
تمرینات انفرادی مجیدی سرمربی اتحاد کلباء سوژه سایت «اسپورت» امارات شد و این رسانه نوشت: فرهاد مجیدی در حال تمرینات انفرادی آمادگی جسمانی است.
مکالمه انگلیسی فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری را ببینید.
فرهاد مجیدی نشان داده هنوز نشانه‌های از روز‌های اوج بازی کردنش را دارد.
فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال و کنونی اتحاد کلباء در چالش پنالتی مغلوب دروازه بان اماراتی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ