ژاوی هرناندز نمایش بارسا برابر رئال را ستود و گفت که نیاز بارسلونا به قهرمانی بیشتر از رقیب بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کادیز با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل لچه برنده عجیب ترین جام دنیا شد!
کاپیتان تیم ملی فوتبال نوجوانان از صعود ایران به عنوان صدرنشین بالاتر از قطر و کره‌جنوبی ابراز خوشحالی کرد.
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، عقیده دارد که در این تیم باید برای همه جام ها جنگید.
مدافع پیکان می‌گوید اعضای تیمش هم‌قسم شده‌اند تا در هفته های پایانی لیگ و جام حذفی بهترین نتایج را رقم بزنند.
ماریو کمپس، اسطوره فوتبال آرژانتین، به لیونل مسی توصیه کرد برای بالا بردن شانس حضور در جام جهانی قرارداد خود را با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کند.
کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی یونایتد، می‌گوید بی‌صبرانه منتظر است شاهد پایان دوران بی‌جامی شیاطین سرخ باشد و با پیراهن این تیم جامهای قهرمانی به دست بیاورد.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، تایید کرد که فشار کسب جام در فصل جاری را کاملا حس می‌کند.
سرمربی باسابقه فوتبال جهان می‌گوید: در چند مقطع برای هدایت تیم ملی ایران پیشنهاد‌هایی دریافت کردم، اما نمی‌دانم چرا هیچ‌وقت به توافق نهایی نرسیدیم.
تیاگو سیلوا می‌گوید دیگر نمی‌تواند جام جهانی را به عنوان بازیکن لمس کند اما برزیل باید سرش را بالا بگیرد.
سرمربی برزیل در دقیقه 80 دیدار امشب تیمش مقابل کره جنوبی آلیسون را تعویض کرد و ویورتون، سنگربان سوم خود را به میدان فرستاد.
پیش از ورود کارلوس کی‌روش، به نظر می‌رسید شماره ۱۰ ایران در جام جهانی کسی دیگر باشد.
بازیکنان تیم ملی مکزیک پس از حذف مرحله گروهی ناراحتی شدید خود را به نمایش گذاشتند اما در این بین ادسون آلوارز بیش از همه غصه خورد.
لوئیس فن‌خال سرمربی هلند تاکید کرد که هدف تیم ملی هلند کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: وقتی دیوید تیلور که مسابقات در کشورش برگزار می شود حضور ندارد، چه لزومی دارد که حسن یزدانی اعزام شود.
ثبت تصاویر گروهی بزرگان تیم ملی توسط عکاس گتی ایمیجز، جذاب‌ترین عکس‌های تیم کی‌روش در قطر است.
ستاره سابق تیم ملی آرژانتین معتقد است لیونل مسی در جام جهانی امسال باید مثل دیه‌گو مارادونا در جام جهانی 1986 باشد. او تاکید دارد که مسی تا فاتح جام جهانی نشود، نباید خودش را با مارادونا مقایسه کند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از پیروزی 5-1 تیمش مقابل سلتیک و صعود به مراحل حذفی لیگ قهرمانان به عنوان صدرنشین در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت آبی پوشان تهرانی گفت: یک اشتباه از سوی بازیکنان استقلال باعث خواهد شد تا این تیم قهرمانی را از دست بدهد.
گرانیت ژاکا، هافبک سوئیسی آرسنال، می‌گوید توپچی‌ها باید پیش از تعطیلی لیگ برتر به خاطر جام جهانی صدرنشینی خود را حفظ کنند.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، احتمال اینکه مانوئل نویر جام جهانی را از دست بدهد رد کرد ولی گفت که او در دو بازی بعدی تیمش غایب خواهد بود.
سرمربی تیم ملی ژاپن گروهی را عامل برتری تیمش مقابل ایران دانست.
با پایان مرحله مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا، هشت تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها مشخص شدند. ایران در این مرحله به مصاف تیمی می‌رود که ۲۰ روز پیش آن را شکست داده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ