با پایان مرحله مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا، هشت تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها مشخص شدند. ایران در این مرحله به مصاف تیمی می‌رود که ۲۰ روز پیش آن را شکست داده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک فوق تخصص مراقبت های ویژه در خصوص سویه جدید کرونا و ویژگی ها و احتمال همه گیری این ویروس توضیحاتی ارائه کرد.
از نظر رکورد فرونشست نقطه‌ای و ابعاد فرومایه ثبت‌شده، استان فارس، همه رکوردها را زده و با پنجاه و چهار سانتی‌متر در سال هیچ منطقه‌ای در ایران و جهان به گرد پایش نمی‌رسد.
دبیر انجمن علمی اپتومتری ایران تاکید کرد: این حقیقت را نمی‌شود کتمان کرد که نیاز مستمر به ضدعفونی‌کردن و نگهداری از عدسی‌های تماسی می‌تواند به عنوان یک عامل محدود کننده برای مصرف‌کنندگان عدسی‌های تماسی به شمار برود و بعضاً باعث شود که مصرف کننده به عنوان یک محدودیت ناخوشایند به این قضیه نگاه کند.
سوخت استارشیپ از اکسیژن و متان مایع است. دو بخش بدنه فضاپیمای استارشیپ از فولاد ضدزنگ ساخته شده است و می‌تواند تا ۱۰۰ تن تجهیزات را حمل کند. هر دو بخش این فضاپیما با قابلیت استفاده مجدد طراحی شده‌اند به نحوی که می‌توانند با فرودهای نرم بر روی زمین مجددا به فضا پرتاب شوند.
تیم ملی کشتی آزاد ایران رقابت‌های قهرمانی آسیا را با بدترین نتیجه‌ای که قابل تصور بود، به پایان رساند و روی سکوی سوم ایستاد. به فدراسیونی که رئیسش از هیچ روشی برای توضیح آنچه در باطنش جریان دارد دریغ نمی‌کند، باید یادآوری کرد که این اعداد و ارقام و قهرمانی‌ها هستند که شما را معرفی می‌کنند؛ نه ژست‌های پوپولیستی.
سرمربی تیم ملی فوتسال بدون آنکه قرارداد جدیدی داشته باشد، کار خود را ادامه می‌دهد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: علیرغم آنکه رئیس جمهور شعار می‌دهد «ما مثل دولت قبل مسائل اقتصادی را به برجام گره نخواهیم زد»، واقعیت‌ها نشان داده که در عمل، بند ناف دولت نه‌تنها به برجام بلکه به دلار نیز متصل است و باید هرچه سریعتر راه‌حلی برای آن پیدا شود.
بزرگترین فرصتی که هر خواننده‌ای می‌تواند در طول فعالیت حرفه‌ای خود برای عرض اندام و به رخ کشیدن هنرش داشته باشد فاصله ۱۵دقیقه‌ای بین دو نیمه سوپربول است. یک اجرای چشم‌نواز و زیبا در مقابل چشمان ۱۵۰میلیون بیننده، می‌تواند یک خواننده را ظرف همین چند دقیقه به دریافت لقب افسانه یا اسطوره مفتخر کند.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران گفت: در بازی با اسپانیا آنچه می‌خواستم نشد اما از عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم رضایت دارم.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، در آستانه بازی فردای این تیم مقابل آنژه می‌گوید کیلیان امباپه حتی بدون بازوبند کاپیتانی هم در هر تیمی که حضور داشته باشد یک رهبر است.
یورگن کلوپ در مصاحبه با نشریه بیلد گفت که پذیرفتن هدایت تیم ملی آلمان بر خلاف آنچه در مورد او ادعا می کنند، می تواند اتفاقی خوشایند باشد.
یک فوق تخصص گوارش و کبد و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص کبد چرب، توضیحاتی ارائه داد.
یامین‌پور درباره کنش‌های رسانه‌ای متفاوت در روز‌های اخیر می‌گوید: تمام کنش رسانه‌ای رسانه‌هایی مثل «ایران‌اینترنشنال» کاشتن بذر تردید در اذهان ایرانیان نسبت به یکپارچگی ملی و آماده کردن آن‌ها برای پذیرفتن چندپارگی و تجزیه است و حالا این خط سیاسی در پدیده فوتبال و رویداد جام جهانی تعقیب می‌شود. اینجاست که می‌گوییم آنچه در این دو سه ماه رخ داده نه تنها یک انقلاب اجتماعی یا تحول درون‌زای فرهنگی نیست؛ بلکه یک پروژه سیاسی بر بستر و پلتفرم ارتباطاتی است. در واقع باید در دوران ما همواره فرهنگ و تحولات فرهنگی را در متن سیاست و سیاست بین‌الملل فهمید.
با توجه به عرضه محصولات خودروسازان کشور در بورس کالا و ادامه این عرضه ها، بسیاری از خریداران و علاقه مندان به بازار خودرو می‌خواهند بدانند نحوه خرید خودرو در بازار شفاف بورس کالا به چه نحو است. در این مطلب به چند پرسش درباره خرید خودرو از بورس کالا پاسخ داده شده است.
نکته بعدی که شاید در نوع خود عجیب و تا حدودی جالب باشد، مربوط به باشگاه استقلال است. این تیم با وجود آنکه یکی از پرافتخارترین تیم‌های فوتبال در ایران است، ولی هنوز موفق به بردن سوپرجام ایران نشده است. استقلال پیش‌تر یک بار در سال ۱۳۹۷ به این بازی رسید، ولی از مسابقه‌دادن مقابل پرسپولیس طفره رفت و بدون برگزاری بازی، با نتیجه ۳ بر صفر بازنده شد
مورد دوم، ولی داستان علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی ایران است. او سال پیش، قبل از سفر تیم ملی کشتی به آمریکا، در ویدئویی بحث‌برانگیز از این گفت که سردادن شعار مرگ بر آمریکا به تنهایی کفایت نمی‌کند و باید عملی چنین موضوعی را اثبات کرد. همین صحبت‌ها باعث شد نهایتا آمریکا، با وجود آنکه دبیر پیش‌تر گرین‌کارت این کشور را داشته، به رئیس فدراسیون کشتی ویزا ندهد
عجیب آنکه با چنین رزومه و کارنامه‌ای حالا ظاهرا قرار است فدراسیون فوتبال ایران پست جدیدی هم برای احسان اصولی در نظر بگیرد؛ اتفاقی که اگر رقم بخورد باید به مدیریت مهدی تاج که به اندازه کافی در گذشته بحث‌برانگیز بوده، شک کرد. در واقع انتظار می‌رفت بعد از هزینه سنگینی که داستان مشهد روی دست فوتبال گذاشت و ناکامی تیم ملی فوتسال در آسیا و البته سخنان ناصحیح در قامت سخنگو، پست‌های احسان اصولی یکی پس از دیگری از او سلب شود، نه اینکه در اقدامی بحث‌برانگیز، کاندیدای پست جدیدتری در این فدراسیون شود. به‌راستی آیا در فدراسیون فوتبال قحط‌الرجال است؟
این روزها بازار پذیره نویسی ها در بازار سرمایه داغ است و حالا نوبت به پذیره نویسی تکیمیا رسیده است. جزئیات این پذیره نویسی و زمان آغاز آن را در مطلب زیر بخوانید.
اطلاعیه‌های منتشر شده نشان می‌دهد که مجتمع صنعتی آرین پارس موتور با خودروی لاماری به عنوان ششمین خودروساز در راه بورس کالا است و قرار است ۲۰۰ دستگاه خودروی لاماری ایما در اول آبان ماه سال جاری عرضه شود.
علی صدری‌نیا (مستندساز) گفت: در جلسه پیش از سفر به نیویورک، به همه افراد گفته شد «خرید» ممنوع است. آنچه من دیدم این است که افرادی با دوربین، همه اعضای تیم ایران را دنبال می‌کردند و اگر کسی به فروشگاه رفته باشد تا چیزی بخرد، قطعا ثبت می‌شد.
برخلاف آنچه تصور می‌شود، تیم ملی ولز می‌تواند اصلی‌ترین رقیب ایران در مسابقات جام جهانی باشد.
آنگه پوستکوگلو، سرمربی سلتیک، در آستانه دیدار با رئال مادرید در لیگ قهرمانان می‌گوید هر چه ریسک یک بازی بیشتر باشد، فرصت‌های بیشتری هم در اختیار تیم او قرار خواهد داد.
سفیر پیشین ایران در فرانسه گفت: نمی‌توان به برخی جملات شعاری و کلی‌گویی وزیر امور خارجه، تیم مذاکره‌کننده و به‌خصوص باقری‌کنی اکتفا کرد. ما باید این انتظار و درخواست را از دستگاه سیاست خارجی داشته باشیم که روشنگری درباره مذاکرات داشته باشد. اکنون نمی‌دانیم آنچه ایران در سایه پاسخ مکتوب به متن مدنظر اتحادیه اروپا ارسال کرد، دربرگیرنده چه مواردی بود؟
سرمربی استقلال برای آنکه بتواند در هفته دوم از محمدمحبی و کاوه رضایی استفاده کند، هرچه سریع‌تر باید دو بازیکنی که از این تیم جدا خواهند شد را مشخص کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ