اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنانی، چون «جنبش اصیل منطقه» و «طالبان متفاوت»، سخنانی غیرقابل دفاع و غیرواقعی است. باید رفتار‌های این طالبان را به‌خوبی مورد مداقه قرار داد؛ وگرنه، امکان ضربه خوردن از همین طالبانی که برخی در داخل با تحلیل‌های ضعیف‌شان آن را متفاوت جلوه دادند، بسیار جدی خواهد بود.
سرمربی پرسپوليس سکوت خود در قبال شرایط این تیم که با نگرانی هواداران نیز همراه شده بود شکست و توضیحات جالبی در این خصوص داده است.
قطعا برایتان پیش آمده که خالی ناگهان ظاهر شده را بر روی پوست تان مشاهده کرده اید. برای بررسی و نظارت بر وضعیت خود یادآوری ABCDE مفید است.
یک نماینده مجلس گفت: بچه من به زور حرف من را نمی‌پذیرد، چه برسد به جامعه‌ای که ممکن است با من موضع هم داشته باشد. چرا باید حرف من را بپذیرد؟
بازار نوشابه‌های گازدار رژیمی با فشار مواجه است، زیرا شیرین کننده‌های به عنوان عوامل احتمالا سرطان زا شناخته شده اند.
وقتی با دهان نفس می‌کشید احتمال اینکه زیاد نفس بکشید وجود دارد. تنفس بیش از حد می‌تواند به‌صورت سندرم بیش‌فعالی تنفس تعریف شود که به معنی تنفس خیلی تند است و ریه بیشتر از میزانی که بدن احتیاج دارد تهویه می‌کند. این مدل تنفس یک واکنش طبیعی نسبت به یک خطر یا استرس ناگهانی است که می‌تواند تبدیل به عادت شود. اگر مرتباً با دهان نفس بکشید، خصوصاً وقتی که در حالت استراحت هستید، احتمال اینکه دچار سندرم بیش‌فعالی تنفس شوید زیاد است.
خریدار فیدلیتی پرستیژ اطمینان دارد صاحب به روزترین خودروی داخل کشور شده است. بدون تردید به روز بودن به هرکسی حس خوبی می‌دهد.
چرا باید فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور را بخریم؟
موقعی که من پول را قرض دادم فکر نمی‌کردم احتیاجی به چک و سفته باشد ولی ایشان خودش می‌داند این اتفاق بین‌مان افتاده و چرا من در مورد آدم‌های دیگر این حرف را نزدم؟
وقتی دولت، خود عامل ایجاد تورم است چگونه می‌خواهد تورم را کنترل کند؟ امیدواریم دولت بتواند تورم را کنترل کند که با توجه به بودجه‌ای که دولت برای امسال بسته، کنترل تورم بعید به نظر می‌رسد چرا که دولت برای تامین بودجه نیازمند فروش ارز است و ارز فروشی یعنی گرفتن مالیات از جیب کارگران و بازنشستگان. دولت اگر مصوبه افزایش ۲۷ درصدی حداقل دستمزد را لغو کند، درواقع به خود کمک کرده، چون اگر نتواند تورم را کنترل کند و حقوق کارگران را ترمیم نکند، شاهد گسترش اعتراضات کارگران و بازنشستگان در سطح کشور خواهیم بود.
نایب رئیس انجمن روانشناسی بالینی گفت: چرا آدم‌ها به دیدار هم می‌روند؟؛ به نظر می‌آید باید در این دنیای مدرن و شلوغ و دنیای مجازی حتما یک جایی را برای معاشرت با آدم‌ها و استفاده از تجربیات باز کرد.
نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد گفت: سوال است که دوباره وارد مجلس شویم چه تغییری در وضع مردم و مشکلات آن‌ها ایجاد می‌شود، من مخالف پیشنهاد آقای نظری هستم، چرا که پیشنهاد کمیسیون شورا‌ها حرف درستی است، اما سوالم از شما به عنوان نمایندگان ملت ایران این است که آیا اندکی فکر کرده‌اید، آیا انتخابات را که برگزار می‌کنیم ملت پای صندوق می‌آیند که به شما رأی بدهند یا نه.
کاپیتان پرسپولیس پاسخ کنایه‌های ساسان انصاری را داد و از وی خواست طبق اظهار نظر دیکته‌ شده‌ای که برای در نظر گرفته‌اند، سرش در کار خودش باشد.
چرا مهدی تاج که هنوز درباره تأیید صلاحیتش برای انتخابات فدراسیون فوتبال حرف و حدیث زیاد است، باید از فردی مثل احسان اصولی که به اندازه کافی جنجال داشته و حتی می‌تواند ضربه سنگینی به همین فوتبال بزند حمایت کند؟ اصولی متهم اصلی پرونده مشهد است. همان دیدار جنجالی ایران و لبنان که در حاشیه آن زنان را به ورزشگاه راه نداده، هیچ بلکه به صورت آن‌ها هم اسپری فلفل پاشیده شد
استفانی جونز، مربی سابق تیم ملی فوتبال زنان آلمان، از کارگروهی که فدراسیون فوتبال این کشور برای تیم ملی تشکیل داده، انتقاد کرد.
رهبر انقلاب فرمودند: برجام ۲ یعنی ایران باید از منطقه به کلی خارج شود و برجام ۳ یعنی ایران باید متعهد شود که هیچ سلاح راهبردی مهمی تولید نکند.
عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: به نظرم هنوز هم برای نظام فرصت هست. شما افراد بسیار بزرگی را در خانه هایشان گذاشته اید و حرف هایشان را گوش نمی دهید و طردشان می کنید، نمونه اش آقای خاتمی است و افراد دیگر که من نمی خواهم خیلی اسم ببرم، طبیعی است که یک نفر از مجلس بلند می شود و می گوید ۶۰ درصد اینها فاسد و فاحشه هستند. حرف های آقای خاتمی کجا و حرف های این آقا کجا؟ چرا باید این آدم سخنگوی مملکت و مجلس شود که تمام وجودش خشم، خشونت، فحاشی و وقاحت است؟! یک کسی مثل آقای خاتمی شما را نصیحت می کند که حرف مردم را ببینید و مطالبه مردم را گوش کنید، اراده کنید، اصلاح کنید و کشور را نجات بدهید.
تقی آزاد ارمکی گفت: سخنگوی دولت نماینده کدام ژانر فرهنگی کشور است که باید به دانشگاه برود؟! معلوم است که تو می‌روی و تحریک می‌کنی. مثل این است که آقای رسایی به عنوان نماینده روحانیت در دانشگاه حرف بزند؛ معلوم است که تو داری تحریک می‌کنی.
گری نویل همچنان معتقد است که جدایی رونالدو به سود خودش و منچستریونایتد است و از فوق ستاره پرتغالی خواست تا در مورد آینده‌اش حرف بزند.
مقابله با تهدید رسانه‌ای باید ناظر بر داخل باشد؛ اگر دشمن می‌تواند با مردم حرف بزند؛ ما چرا نتوانیم؟ پاسخ ایران اینترنشنال، تهدید ریاض نیست. سعودی باید تنش از بابت ایران بلزرد، اما به سبب جنایت‌های بی‌شمارش در پهنه غرب آسیا.
مردم ایران چگونه می‌توانند نسبت به اقداماتی که آمریکا انجام داده بی‌تفاوت باشند؟ همچنان در ذهن ملت ایران سوالات جدی وجود دارد. چرا اینقدر ظلم به مردم ایران انجام دادند؟ مگر مردم ایران چکار می‌خواستند انجام دهند؟ مگر مردم ایران به جز استقلال، آزادی و توجه به آرمان‌های خود حرف دیگری دارند؟ چرا اینقدر به ملت ایران ظلم می‌شود؟
چگونه مردم ایران می‌توانند نسبت به اقداماتی که آمریکا انجام داده بی‌تفاوت باشند. همچنان در ذهن ملت ایران سوالات جدی وجود دارد. چرا اینقدر ظلم به مردم ایران انجام دادند؟ مگر مردم ایران چکار می‌خواستند انجام دهند؟ مگر مردم ایران بجز استقلال، آزادی و توجه به آرمان‌های خود حرف دیگری دارند؟ چرا اینقدر به ملت ایران ظلم می‌شود؟
بادامچیان در پاسخ به سؤالی در خصوص بازداشت مصطفی تاجزاده، گفت: هرکس کار خلاف قانون کند بازداشت می شود. یک موقع طرف را دعوت می کنند که چرا خلاف کرده اید. هرکس خلاف قانون حرف زد باید قانون در مورد او اجرا شود.
ثبت رکورد کاهش فروش خودروهای جدید در بریتانیا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ