بازیکنان تیم ملی مکزیک پس از حذف مرحله گروهی ناراحتی شدید خود را به نمایش گذاشتند اما در این بین ادسون آلوارز بیش از همه غصه خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید محمد نبی موسوی فرد گفت : وجود مقدس امام حسین (ع) و اهل بیت، به زنجیرزنی، سینه زنی و اشک ریختن نیازی ندارند البته هرسال باید پرشور تر از سال‌های قبل برگزار شود و به جای اشک، خون گریه کرد اما هدف عمده آیین‌های عزاداری، الگو گرفتن از رفتار و اخلاق اهل بیت عصمت و طهارت، جاری شدن عدالت به معنای واقعی است.
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با اشاره به اینکه وجود گرد و خاک در هوا و کاهش کیفیت هوا در تهران و ١٣ استان دیگر طی دیروز و امروز گزارش شده است در رابطه با عوارض گرد و غبار بر بیماران قلبی می‌گوید: این شرایط برای کسانی که قلب‌شان با حداکثر توان کار می‌کند، ایجاد مشکل می‌کند . علایمی وجود دارد که خطرناک است؛ هرگونه احساس سنگینی در قفسه سینه معادل بیماری قلبی است. اگر با فعالیت احساس تنگی نفس دارید و یا تهوع و استفراغ بخصوص با پیاده روی و عرق سرد همراه باشد، می‌تواند نشانه گرفتگی عروق قلبی باشد و باید جدی گوفته شود. در مجموع افرادی که به هر شکل ، مشکل قلبی دارند بهتر است روزهایی که گرد و غبار در هوا وجود دارد از منزل خارج نشوند. منبع: خبرآنلاین
جمهوری اسلامی نوشت: واقعا «نامرد تمام» بهترین نشانی است که می‌شود بر سینه روس‌ها زد. این‌ها با این بازی‌ها آداب دوستی و دشمنی را هم بر هم زده‌اند. همیشه و همه جا هم دوستی و هم دشمنی آدابی دارد که باید رعایت شود. برهم خوردن این قاعده و جا به جا شدن آداب کوه‌ها را از روی هم خواهد غلطاند چه رسد به سنگ‌ها که هرگز روی هم بند نخواهند شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: کارنامه سیاه صهیونیست‌ها باید باعث ‎شرم و خجالت حامیان غربی این ‎رژیم آپارتاید باشد.
اگر نیاز دارید کسی را به هوش بیاورید، باید او را به پشت بخوابانید و زانوهایش را به سینه فشار دهید. این کار باعث می‌شود که خون به سمت مغز جریان یابد و فرد به هوش بیاید. اما ابتدا مطمئن شوید که فرد در ناحیه پا یا بدن آسیبی ندیده باشد. در غیر این صورت، ممکن است وضعیت بدتر شود.
رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار با نخست‌وزیر هند هنگام پخش سرود ملی هند دستش را روی قلبش می‌گذارد و وقتی متوجه اشتباه خود می‌شود دستش را به آرامی از روی سینه پایین می‌آورد.
در درد‌های درون قفسه سینه باید بعضی موارد را در نظر بگیریم مانند اینکه بفهمیم این درد‌ها ناشی از بیماری‌های قلبی است یا خیر. درد قلب به صورتی است که معمولاً سنگینی و فشار و درد مبهمی بیمار را آزار می‌دهد.
دانه‌های کنجد سیاه بیشتر در آسیا رشد می‌کنند و از نظر مواد معدنی مانند کلسیم و منیزیم بسیار غنی هستند و به بهبود سلامت قلب و عروق و فشار خون بالا کمک می‌کنند. آهن، مس و منگنز موجود در این دانه‌ها گردش اکسیژن را تنظیم می‌کنند و میزان متابولیسم ما را نیز کنترل می‌کنند.
ساندرو تونالی، ستاره میلان، در آستانه دربی اروپایی برگشت و جدال با اینتر می‌گوید روسونری باید با تمام قوا برای برگرداندن شکست در بازی رفت و صعود به فینال تلاش کند.
کودک این گوریل، پس از به دنیا آمدن، مانند نوزاد انسان به سراغ سینه مادرش رفت تا شیر بخورد، اما این رفتار برای سالومه کاملا غیرعادی بود. حالا این سالومه است که باید با غریزه‌اش به این فرزند انسان‌نما بگوید او فرزند یک گوریل است. سالومه هنوز نتوانسته با این فرزند عجیب و غریب، رابطه‌ای عاطفی برقرار کند.
با اعلام اینکه رئیس‌جمهور روسیه بار دیگر هدف حمله پهپادهای انتحاری قرار گرفته، مسکو و کی‌یف همدیگر را متهم می‌کنند و گمانه‌زنی‌ها درباره انگیزه‌های وقوع این رویداد هم افزایش یافته است.
لروی سانه، ستاره بایرن، بدون گلزنی آلیانز آرنا را ترک کرد.
محسن اسدی‌لاری پدر دو قربانی هواپیمای اوکراینی گفت: تعداد زیادی از اسامی را در جریان دادگاه به آن رسیدیم و خواستیم از آن‌ها تحقیق شود، اما این کار انجام نشد. ما معترض هستیم که چرا این کار را انجام نداده‌اید. ما بار‌ها برای آن‌ها خواندیم و نوشتیم از فرمان حضرت امیر که قاضی باید صبورترین و پرانگیزه‌ترین فرد برای کشف حقیقت باشد، اما به هر دلیلی رعایت نشد و نهایت این شد که با حکمی بسیار سبک روبه‌رو هستیم.
اریک تن‌هاخ برای فصل بعد قصد یک تحول اساسی در منچستریونایتد را دارد و 13 بازیکن تیم را ترک خواهند کرد.
سینا بختیاری نسب نتوانست تخمین خوبی روی خروج خود داشته باشد تا بالاخره ملوانان در نیمه دوم به گل تساوی دست پیدا کنند.
اکنون دیگر نمی‌شود که دست بر سینه گذاشت و ندای صلی‌الله علیک یا فاطمه الزهرا (س) سر داد، اما در برابر کشف حجاب برخی افراد، ساکت ایستاد. عشق و محبت به وجود اقدس اهل‌بیت (ع) باید در مقام یک الگو برای مقاومت در مسیر حق زمینه بروز و ظهور پیدا کند و این مهم در زمانه کنونی به‌صورت مقاومت در برابر اصوات شوم عده‌ای مزدور و دشمن خدا و امام زمان (عج) واقعیت پیدا می‌کند.
روزنامه غربگرا در حالی در موضوع برجام و FATF دست پیش می‌گیرد و منطبق بر نقشه آمریکا، ایران را طرف متهم ماجرا معرفی می‌کند، که می‌داند طیف متبوع این روزنامه در دولت مدعی اصلاحات و اعتدال، خود مقصر ماجراست. در واقع آن‌ها هستند که باید توضیح بدهند چرا با وجود اجرای پنهانی ۳۷ بند از ۴۱ بند مطالبات FATF، ایران همچنان در فهرست سیاه این کمیته مافیایی وابسته به آمریکا و اروپا باقی ماند؟
سرخپوشان پرسپولیس که با پیروزی برابر صنعت نفت به صدر جدول لیگ بیست و دوم راه یافتند باید تکلیف سبک بازی خود را مشخص کنند و با ترس و سترس کار را پیش نبرند.
تیم فوتبال پرسپولیس برای کسب نخستین برد خود در فصل بیست و دوم لیگ برتر باید از سد گربه سیاه چند سال اخیرش بگذرد.
«جابر» و همدستانش در حالی گردشگران را تهدید به مرگ می‌کردند که آن‌ها از شدت وحشت بر خود می‌لرزیدند و جرئت هیچ عکس العملی را نداشتند. دقایقی بعد مهاجمان مسلح، همه وجوه نقدی، گوشی تلفن و دیگر اموال اتباع خارجی را از آن‌ها گرفتند و سپس آن‌ها را در یک منطقه خالی از سکنه رها کردند و از محل گریختند.
بابایی کارنامی گفت: آقای عبدالملکی روزی که می‌خواست رأی اعتماد بگیرد در کمیسیون‌ها گفت که وزیر رفاه برای ارتقاء رفاه و مالی اقشار آسیب‌پذیر باید کت بکند و سینه چاک بزند که این کار را انجام داد و هزینه‌اش را هم پرداخت کرد.
فرمانده کل انتظامی گفت: جوانان باید سیره و منش شهیدان بزرگ و گرانقدری همچون شهیدان همت، باکری، خرازی، کاظمی و شهید سلیمانی را در رأس امور زندگی خود قرار دهند.
شرایط فروش فوری نقدی محصولات بهمن‌دیزل اعلام شد.
گرچه امام جواد پس از شهادت پدر بزرگوارش با دعوت اجباری مأمون به بغداد رفت و در کنار خلیفه جور سکنی گزید ولی هرگز از ابراز حقایق ابایی نداشت و به تبیین امامت خویش و آشکار کردن دانش خدادادی خود که ویژه رهبران الهی است و ابراز کرامت و اتخاذ موضع منفی در برابر دستگاه خلافت و ناخشنودی از حضور دربار خلیفه می پرداخت تا سیاست خویش را برای پیروان امامت ابراز کرده باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ