سرمربی باسابقه فوتبال جهان می‌گوید: در چند مقطع برای هدایت تیم ملی ایران پیشنهاد‌هایی دریافت کردم، اما نمی‌دانم چرا هیچ‌وقت به توافق نهایی نرسیدیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هروه رنار، سرمربی تیم ملی زنان فرانسه، در آستانه دیدار تیم ملی این کشور با استرالیا در یک چهارم نهایی جام جهانی می‌گوید فرانسوی‌ها به دنبال تاریخ‌سازی هستند.
سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری گفت: ملی‌پوشان ژیمناستیک هنری در این چند سال عزم خود را جزم کرده‌اند که بتوانند در بازی‌های آسیایی مدال‌آوری کنند.
سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری گفت: ملی‌پوشان ژیمناستیک هنری در این چند سال عزم خود را جزم کرده‌اند که بتوانند در بازی‌های آسیایی مدال‌آوری کنند.
سرمربی تیم ملی تیراندازی با تپانچه کشورمان از طرف فدراسیون جهانی مدرک مربیگری کلاس A بین‌المللی را دریافت کرد.
باشگاه فارست گرین تاریخ‌ساز شد و اولین باشگاه در تاریخ فوتبال حرفه‌ای انگلیس شد که یک سرمربی زن را برای تیم مردان انتخاب کرده است.
باشگاه فارست گرین تاریخ‌ساز شد و اولین باشگاه در تاریخ فوتبال حرفه‌ای انگلیس شد که یک سرمربی زن را برای تیم مردان انتخاب کرده است.
علی عابدی این بار به عنوان سرمربی تیم زیر 17 ساله های زنان رم توانست قهرمان ایتالیا شود.
سرمربی کروات سرخ‌ها که اکنون هدایت تیم ملی عمان را عهده‌دار است، در اردوی تیم ملی ایران حضور یافت.
گل‌محمدی در صورت کسب پیروزی در دربی امروز می‌تواند همراه پرسپولیس در قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی دبل کند و این مسئله به آن معناست که سرمربی باتجربه سرخ‌پوشان پایتخت، در کنار پروین و ایوانکوویچ موفق به تاریخ‌سازی شده است؛ اتفاقی که دستاورد مهمی برای یحیی گل‌محمدی محسوب می‌شود و بدون شک با انگیزه بالایی برای رسیدن به این رکورد تلاش خواهد کرد
سرمربی سابق تیم ملی فلسطین گفت که آنها برای صعود از گروه نیاز به کسب چهار امتیاز دارند.
سرمربی آرسنال می‌تواند جوان‌ترین سرمربی قهرمان تاریخ لیگ برتر باشد.
سرمربی پرافتخار هوادار مقطع تاثیرگذار تاریخ این باشگاه را در پیش رو دارد.
سرمربی نساجی که سابقه حضور در کادر پرسپولیس را در کارنامه دارد، تمجید جالبی از کاپیتان تیمش داشت و او را با سیدجلال حسینی مقایسه کرد.
هدف تاریخ‌سازی بود اما نتیجه ترسناک از آب درآمد و تیم ملی سوئیس سنگین‌ترین شکست خود در تاریخ جام جهانی را از پرتغال (6-1) متحمل شد.
آلیو سیسه، سرمربی تیم ملی سنگال در یکی دو سال اخیر به شکل قابل توجهی نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته است.
ولید الرکراکی، سرمربی مراکش، بعد از صعود تیمش به عنوان تیم اول گروه F گفت بازیکنانش با شایستگی نام‌شان را در تاریخ ثبت کردند.
شگفتی‌سازی استرالیا و صعودش به مرحله یک‌هشتم جام جهانی در این کشور واکنش‌های زیادی داشته که بیشتر آنها ستایش از گراهام آرنولد، سرمربی ساکروها، بوده است.
سرمربی تیم ملی می‌گوید تمرکز بازیکنانش بر روی این است که با حضور در مرحله دوم جام جهانی تاریخ سازی کنند.
هانسی فلیک، سرمربی آلمان، در مصاحبه‌ای اختصاصی با مارکا می‌گوید او و بازیکنانش هدفی جز ارائه بهترین نمایش‌ها و تاریخ‌سازی در قطر ندارند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران توانست برای دومین‌بار در دوران ورزشی‌اش عنوان قهرمانی را به دست آورد.
سرمربی استقلال گفت ارسلان به همه یاد داد نباید تسلیم شوید و او امروز به قهرمان تیم تبدیل شد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از قهرمانی تیمش در سوپرجام فوتبال ایران گفت: به بازیکنانم گفته بودم که تاریخ ساز خواهند شد.
در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا امروز سه شنبه تیم اندونزی با سرمربی ایرانی خود به مصاف ژاپن می‌رود.
اندونزی با هدایت سرمربی ایرانی خود برای اولین بار در تاریخ به مرحله گروهی جام ملت های آسیا صعود می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ