ژاوی، سرمربی بارسلونا، تایید کرد که فشار کسب جام در فصل جاری را کاملا حس می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسا امشب برای اولین بار در فصل جاری در المپیک مونتجوئیک به میدان خواهد رفت و باید دید ژاوی برای پر کردن جای خالی رافینیا چه تدبیری می‌اندیشد.
مصدومیت ادامه‌دار ستاره ایرانی بایر لورکوزن منجر به غیبت او در نخستین مسابقه رسمی فصل شده است.
درحالیکه فصل جدید لالیگا از چند روز دیگر آغاز می‌شود بارسلونا با مشکلات مهمی روبرو است که باید هر چه سریعتر برای آنها راه‌حل پیدا کند.
غیبت دکو در اردوی پیش فصل بارسلونا با انتقادات زیادی همراه بوده و به نظر می رسد دلیل آن اختلاف با ژاوی هرناندز باشد.
فرمین لوپز، ستاره بارسلونا، توانایی و استعدادش را در ال‌کلاسیکو به رخ کشید و نشان داد که می‌تواند برگ برنده ژاوی در فصل آینده باشد.
فرمین لوپز، ستاره بارسلونا، توانایی و استعدادش را در ال‌کلاسیکو به رخ کشید و نشان داد که می‌تواند برگ برنده ژاوی در فصل آینده باشد.
ژاوی باید به زودی وینگر راست و چپ اصلی خود برای فصل پیش رو را انتخاب کند که قطعا کار دشواری است.
ژاوی در گفت‌وگو با نیکو گونزالس به او گفت که در ایده هایش جایی ندارد و به دنبال تیم دیگری برای فصل بعد باشد.
طبق ادعای اسپورت، اریک گارسیا خروجی بعدی بارسا خواهد بود و ژاوی به او اعلام کرده که فصل بعد به دنبال تیمی دیگر برای خود باشد.
طبق ادعای اسپورت، فران تورس و آنسو فاتی جایی در برنامه‌های فصل بعد ژاوی هرناندز ندارند.
ستاره ایرانی لورکوزن دیشب چهره متفاوتی از ابتدای فصل را در بای آره تا از خود به نمایش گذاشت.
سرخیو بوسکتس، هافبک ارزشمند بارسا، در پایان فصل این باشگاه را ترک می کند و ژاوی باید به دنبال بهترین گزینه برای جانشینی او باشد.
رونالد کومان، مربی تیم ملی هلند معتقد است ژاوی سیمونز باید دست کم یک فصل دیگر در باشگاه آیندهوون بماند و برای رفتن به تیم‌های بزرگ عجله نکند.
ژاوی، سرمربی بارسا، معتقد است اگرچه تیمش نتوانست مقابل خیرونا به پیروزی برسد اما فاصله 13 امتیازی با رئال در فاصله 10 هفته تا پایان فصل یک برتری قابل توجه است.
سردار آزمون مهاجم ایرانی باشگاه بایر لورکوزن چهارمین گل خود در این فصل بوندس‌لیگا را وارد دروازه اینتراخت فرانکفورت کرد. او دقیقه ۷۲ وارد زمین شد و گل سوم شاگردان ژابی آلونسو را زد تا نتیجه ۳ بر یک رقم بخورد
ژاوی، سرمربی بارسلونا، می‌گوید با اینکه تیمش می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد ولی منتقدان نباید فصل گذشته و بهبود قابل توجه شرایط بارسا را فراموش کنند.
مارتین زوبیمندی که سخت مورد علاقه ژاوی و بارسلونا قرار دارد، پیشنهاد خوب باشگاه آرسنال را رد کرد و تا پایان فصل ماندنی خواهد بود.
ژاوی و مدیران بارسا امیدوار هستند تا هکتور بیرین با پشت سر گذاشتن کاملا مصدومیت خود، مشکلی بابت حضور در نیم فصل دوم نداشته باشد.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، امروز تاکید کرد که به ژاوی اعتماد کامل دارد و به او گفته است که باید در فصل جاری قهرمان لالیگا شوند. او نسبت به درخشش بارسا در ال‌کلاسیکو هم خوشبین است.
بارسلونا با ژاوی و خط حمله فوق العاده‌اش، امسال تهدیدی کاملا جدی برای رئال مادرید و همه بزرگان فوتبال اروپا خواهد بود.
بارسلونا با ژاوی و خط حمله فوق العاده‌اش، امسال تهدیدی کاملا جدی برای رئال مادرید و همه بزرگان فوتبال اروپا خواهد بود.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، صراحتا اعلام کرده است که سرجینیو دِست جایی در ترکیب تیمش در این فصل ندارد.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، معتقد است که بازیکنان جدید این تیم باید ارزش‌شان را در زمین بازی در فصل جدید نشان دهند.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، بعد از پیروزی 6-0 مقابل پوماس در خوان گامپر از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد و گفت بارسا برای شروع فصل جدید آماده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ