ثبت تصاویر گروهی بزرگان تیم ملی توسط عکاس گتی ایمیجز، جذاب‌ترین عکس‌های تیم کی‌روش در قطر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزی که بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی قرعه‌کشی شد و پرسپولیسی‌ها فهمیدند که باید با هوادار مصاف دهند، از این قرعه بشدت استقبال کردند، چرا که فرصت انتقام برای آنها فراهم شده بود.
بازیکن سابق در ادامه تاکید کرد: استقلال باید در جام حذفی جبران و با کسب قهرمانی در جام حذفی دل هواداران را شاد کند و این جام را به دست آورد. اگر استقلالی‌ها مثل بازی با تراکتور در جام حذفی به میدان بروند کسب قهرمانی جام حذفی برای آنها کار سختی نیست.
فرزاد مجیدی در پایان بازی استقلال گفت که برادرش فرهاد با اتحاد کلباء قرارداد دارد و هواداران باید از ساپینتو دفاع کنند.
مربی تیم گل‌گهر سیرجان معتقد است تیمش کار سختی مقابل تیم فولاد خواهد داشت؛ چراکه آنها برای جبران شکست در جام حذفی به زمین می‌آیند.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران به شرح برنامه‌های خود برای حضور در تورنمنت برزیل و جام ملت‌های آسیا پرداخت.
بدون تعارف شاید برادران جلیلی به خصوص وحید از اینکه یک نفر از مریدان قدیمی‌اش نسخه یکی از رقبای اصولگرای برادرش را بپیچد، ناراضی هم نباشد، اما بدون شک دیگر نمی‌خواهد نامش با نام این افراد گره بخورد. برای وحید جلیلی دیگر آن عکس قدیمی معنی ندارد؛ هرکس باید سوار موتور خود بشود و راه خود را برود، وحید به زندان و وحید به جام جم. این سکوت برای آن‌ها کم هزینه هست؛ هم دستاورد سیاسی دارد و هم بدنامی زدن چهره‌های اصولگرا و ایجاد دشمنی برای جبهه انقلاب را ندارد.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم می‌گوید این صعود در جام حذفی سبب بهبود شرایط آنها در لیگ خواهد شد.
بعد از انتقادهای زلاتان ابراهیموویچ از بازیکنان آرژانتینی و شادی آنها بعد از فتح جام جهانی، سرخیو آگوئرو به ستاره سوئدی میلان پاسخ تندی داد.
این می‌تواند سریع‌ترین بازپس‌گیری عنوان قهرمانی در تاریخ پرسپولیس باشد؛ آنها دیگر تحمل ۹ سال دوری از جام را ندارند...
مهرداد عبدی می‌گوید پس از قهرمانی نساجی در جام حذفی دیدگاه‌ها نسبت به این تیم عوض شده و آنها برای تکرار این عنوان تلاش می‌کنند.
واقعیت این است که از زمان حضور رنار در تیم ملی عربستان، این تیم توانسته است عملکرد قابل قبولی را ارائه کند و حتی از آنها به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در جام ملت های آسیا نام برده می شد اما اکنون در فاصله نزدیک به یک سال تا شروع این رقابت ها، ممکن است سرمربی جدیدی روی نیمکت سعودی ها بنشیند.
قضاوت مارسینیاک ستایش‌آمیز و استثنایی بود؛ او اگر بهتر از امباپه و مسی نبوده باشد، همراه با آنها، فوق‌العاده ستاره فینال جام جهانی بوده است.
بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی که با هدایت کارلوس کی‌روش با قرار گرفتن در رتبه سوم گروهش نتوانست به مرحله حذفی برود، مهدی محمدنبی، مدیر تیم ملی و مارکار آقاجانیان، دستیار کی‌روش روز گذشته صحبت‌هایی را درباره وضعیت تیم ملی در دوره مربیگری اسکوچیچ بیان کردند که این سرمربی کروات در پستی که در اینستاگرام و فیس‌بوک منتشر کرده بود، به آن‌ها پاسخ داد.
سرپرست تیم استقلال می‌گوید آن‌ها هم دوست دارند دربی با حضور تماشاگران برگزار شود.
شب فوق‌العاده مارتینز و لیونل مسی در نهایت یک صعود بزرگ را برای آرژانتین شکل داد تا آنها اکنون به جمع چهار تیم نهایی جام راه یابند.
سرمربی فرانسوی عربستان می‌گوید اگر به بازیکنان او اعتماد شود، افتخار آفرینی خواهند کرد.
سرمربی فرانسوی عربستان می‌گوید اگر به بازیکنان او اعتماد شود، افتخار آفرینی خواهند کرد.
وزیر خارجه قطر در گفتگو با یک رسانه آلمانی با متهم کردن مقامات آلمان به ریاکاری، گفت که آنها وقتی بحث قراردادهای اقتصادی در بخش انرژی باشد با قطر مشکلی ندارند.
یحیی توره می‌گوید باوجود حریفان سرسخت قطر اما این تیم شاید بتواند تفاوت یک میزبان با تیمی عادی را نشان دهد.
مدیران فیفا با ارسال نامه‌ای به هر 32 تیم حاضر در جام جهانی 2022 به آنها هشدار دادند که با مسائل حقوق بشری قطر کاری نداشته باشند.
مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که دو جام دیگر باقی مانده و آبی پوشان باید برای رسیدن به آنها تلاش کنند.
صمد مرفاوی سرمربی موفق تیم جوانان می گوید که هدف آنها، راهیابی به مسابقات جام جهانی جوانان در اندونزی است.
سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در بخش «فیفا پلاس» به معرفی پنج بازیکن تیم ملی فوتبال ایران پرداخت که باید بازی‌های آن‌ها در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ