مدافع پیکان می‌گوید اعضای تیمش هم‌قسم شده‌اند تا در هفته های پایانی لیگ و جام حذفی بهترین نتایج را رقم بزنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات جزیره قناری در اسپانیا می‌گویند به علت تداوم آتش‌سوزی‌ها احتمالا مجبور شوند هزاران نفر را از محل‌های اقامت خود تخلیه و به مکان‌های امن منتقل کنند.
سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی می‌گوید در صورتی که استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه آزادی نیاز دارند، باید اطلاع دهند!
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد گفت: ملت‌های مسلمان باید دولت سوئد را پشیمان کنند.
بوشهر- بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی فوتبال ایران برای موفق‌شدن در جام ملت‌های آسیا و دیگر عرصه‌ها باید با تیم‌های بزرگ فوتبال دنیا بازی کند.
جواد نکونام می گوید که استقلال باید بهترین نقل و انتقالات را داشته باشد و این تیم بهترین بازیکنان را جذب کند.
ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها باید در آمریکا به مصاف تیم‌های فرانسه، بلغارستان، آرژانتین و کوبا برود. باتوجه به جدول رده‌بندی، ایران کار سختی برای صعود به جمع ۸ تیم برتر این مسابقات دارد.
درخشش تیم ملی کرواسی در چند سال اخیر باعث شده که بسیاری مشتاق دیدن قهرمانی آنها در لیگ ملت‌های اروپا باشند.
مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا چهارشنبه و پنجشنبه شب برگزار خواهد شد تا تکلیف دیدار فینال که احتمالا بازی جذابی هم خواهد بود مشخص شود.
کودک آزاری تنها محدود به کودکان کار و یا کودکان دارای والدین معتاد در محله‌های بزهکار نبوده و هر کودکی در هر خانواده‌ای ممکن است با شکلی از کودک آزاری مواجه شود.
سعید دقیقی صحبت‌های مهمی درباره چگونگی صعود شمس آذر و شرایط ادامه فعالیتش در قزوین انجام داده است.
مربی جدید تیم ملی معتقد است تیم ملی باید برای حضور در جام ملت‌های آسیا جوان‌تر بشود.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه فولاد‌ آره‌نا، مصاحبه تندی علیه کادر فنی فولاد خوزستان انجام داد.
سرمربی سابق تیم تیم ملی با انتشار پست تندی در اینستاگرام به صحبت‌های نایب رئیس فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
مدیرعامل تراکتور در لابه لای صحبت‌های خود با فوتبال برتر یک مساله مهم را افشا کرد؛ دستور به باشگاه‌ها برای خرید تابلوی تبلیغاتی دیجیتال.
باید جایگاه خود را نشان دهید و به تماشاگر و این هیاهوی سالن کاری نداشته باشید و کار خودتان انجام دهید.
«باید توجه داشت که از منظر سیاسی، منطقه و جهان در انتظار چندین انتخابات مهم است. یکی از این انتخابات‌ها در خودِ اراضی اشغالی است. در این چهارچوب، اسرائیلی‌ها به نوعی این احتمال را داده اند که اگر فرآیند حصول توافق با لبنان را به تاخیر بیندازند، کاملا امکان دارد که "بنیامین نتانیاهو"، در انتخابات پیروز شود و تندرو بودنِ وی نیز بدون تردید مانعی جدی جهت انعقاد یک توافق مرزی با لبنان خواهد بود.»
نازی‌آباد را باید عروس محله‌های جنوب شهر نامید؛ محله‌ای که در برهوت معماری در تهران کاملاً بر اساس اصول شهرسازی ساخته شده و همچنان پس از گذشت نزدیک به ۶۰ سال از تولد آن همچنان هویت خود را حفظ کرده است؛ هویتی که خود حاصل امتزاج سنت و مدرنیته است؛ چنان‌که از یک سو ارزش‌های اصیل ایرانی ـ اسلامی در آن به چشم می‌آید و از سویی دیگر، همین ارزش‌ها در چارچوبی‌ امروزی متجلی شده‌اند.
من بازی نخوردم. من تصمیمی گرفتم که باید می‌گرفتم. تصمیم من بر اساس چیز‌هایی که رسیده بود، تصمیم شخصی گرفتم.
صحبت‌های اونای امری، سرمربی ویارئال، شایعات درباره انتقال ادینسون کاوانی به این باشگاه را تایید کرد.
دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت : من متنی را از صحبت‌های عبدالناصر همتی که رئیس بانک مرکزی دولتِ روحانی بود، مطالعه کردم و به نظرم این متن در واقع یک اقراری است که باید رئیس دستگاه قضا، یعنی حجت الاسلام محسنی‌اژه‌ای آن را به عنوان یک دادخواست و مدعی‌العموم مطرح کند و همتی را به دادگاه بیاورد.
وسلی ننکا در اولین گفتگو با "ورزش سه" صحبت‌های جالبی را در مورد کار در پرسپولیس مطرح کرده است.
مرکز نوآوری ایرانسل، دومین پنل تخصصی «ایرانسل تِک‌تاک (Irancell Tech Talk)» را با موضوع «خودرو متصل، چالش‌های فناورانه و فرصت‌های دانش بنیان» برگزار کرد.
پسر ۶ ساله قربانی نامادری عصبانی
برنامه کامل مسابقات هفته سوم تیم ملی ایران در لیگ ملت‌های والیبال 2022 اعلام شد و ایران باید در چهار مسابقه به مصاف حریفان خود برود. میزبان این هفته شهر گدانسک لهستان است. چهار حریف اروپایی لهستان ، صربستان ، ایتالیا و اسلوونی حریف تیم ملی ایران و شاگردان بهروز عطایی هستند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ