مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: با توجه به جو ناپایدار موجود در کشور مسافران قبل از عزیمت به سمت فرودگاه با اطلاعات پرواز تماس بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: در مراسم اربعین امسال هر نفر با یک کد ملی می‌تواند تا ۹ بلیت را به مقصد نجف با نرخ مصوب خریداری کند.
بر اساس اعلام سازمان فناوری اطلاعات ایران، صدور پروانه خدمات امنیتی، صرفاً از طریق درگاه ملی مجوزهای کشور امکان‌پذیر است.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: امکانی فراهم شده تا مجوز خروج از کشور بانوان و فرزندان زیر ۱۸ سال بدون مراجعه به دفترخانه صادر شود.
یک شرکت دانش بنیان موفق شد برای نخستین‌ بار و طی یک تلاش هشت ساله، به فناوری برداشت مکانیزه گیاه کنجد دست یابد.
علی خطیر در گفتگو با رسانه رسمی استقلال اعلام کرد با جواد نکونام برنامه سه ساله دارد و به حمایت از سرمربی تیمش می پردازد.
حسین محمودی اصل گفت: برای لغو مصوبه دلایل محکمی وجود دارد چرا که دولت به جای اجرای مصوبه مجلس به اجرای لایحه خود اقدام کرده است.
مسئولان فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا برنامه تیم ملی در فیفادی شهریور را کامل کنند و مذاکرات شان با کشورهای دیگر ادامه دارد.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به استفاده از موتور در ارائه خدمات اورژانس اجتماعی گفت: موتورلانس پس از تماس با ۱۲۳ می‌آید.
معاون دفتر سرمایه‌گذاری گردشگری گفت: در لایحه برنامه هفتم توسعه تصمیم‌گیری‌ برایاستفاده از اسکله‌های موجود به شورایی با ریاست استانداران ساحلی سپرده شده است.
دولت چین به مقامات اتحادیه اروپا اطلاع داد که امکان سفر مسئول سیاست خارجی این اتحادیه به این کشور در هفته آینده وجود ندارد.
«ایران درک کرده که بدون مذاکره، لغو تحریم‌ها امکان پذیر نخواهد بود، اسم این گفتگو‌ها را هم «مذاکره برای پایان دادن به تحریم‌ها» گذاشته اند. آمریکا هم متوجه شده که تحریم‌ها گرچه فشار اقتصادی شدید به ایران وارد می‌کند، اما عملا نمی‌تواند مانع از پیشرفت هسته‌ای ایران باشد؛ بنابراین دو طرف با دو انگیزه متفاوت سر میز مذاکره نشسته اند، اما برای پیشگیری از افتادن در دام فضاسازی‌های رسانه ای، اولا مذاکرات را محرمانه پیش می‌برند و ثانیا خبری از هیچ متن مکتوبی نیست و به شکل نانوشته و تعهد در برابر تعهد پیش می‌رود»
رئیس‌جمهور سابق ایران در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم که روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت برگزار شد، گفت: من امیدوار بودم که مساله برجام در اسفند ۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰ حل شود تا دولتی که بر سر کار می‌آید، دچار این مشکل بزرگ نباشد. برای احیای برجام همه چیز تمام شده و آماده بود. حتی موفق شدیم از طرف‌های مذاکره امتیاز خروج سپاه پاسداران از فهرست گروه‌های تروریستی و لغو تحریم دفتر رهبری و نهاد‌های مربوط به ایشان را بگیریم که وقتی آن را به مقام معظم رهبری گزارش دادم، ایشان خیلی خوشحال شدند. اما متاسفانه این امکان فراهم نشد.
روحانی اظهار داشت: من امیدوار بودم که مساله برجام در اسفند ۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰ حل شود تا دولتی که بر سر کار می‌آید، دچار این مشکل بزرگ نباشد. برای احیای برجام همه چیز تمام شده و آماده بود. حتی موفق شدیم از طرف‌های مذاکره امتیاز خروج سپاه پاسداران از فهرست گروه‌های تروریستی و لغو تحریم دفتر رهبری و نهاد‌های مربوط به ایشان را بگیریم که وقتی آن را به مقام معظم رهبری گزارش دادم، ایشان خیلی خوشحال شدند. اما متاسفانه این امکان فراهم نشد.
با اعلام ارکان قضایی فدراسیون فوتبال اجرای برنامه دیدارهای هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور در گروه ب به تعویق افتاد.
نادری توضیح داد: علت به تعویق افتادن جلسه این بود که امروز جلسه هیات دولت بود و عملا آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور نمی‌توانست در مجلس حضور پیدا کند، همچنین مادر همسر آقای فرزین رئیس بانک مرکزی فوت کرده و ایشان هم امکان حضور در جلسه را نداشت.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: به رغم فشردگی برنامه‌های سفر وزیر محترم در این زمینه تلاش شده بود که امکان فراهم شود، اما تاکنون چنین سفری قطعی نشده و شاهد سفر وزیر خارجه در چند روز آینده به کشور عراق خواهیم بود.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: اگر دربی با حضور تماشاگر برگزار بشود، امکان دارد ساعت مسابقه تغییر کند.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: اگر دربی با حضور تماشاگر برگزار بشود، امکان دارد ساعت مسابقه تغییر کند.
محدودیت های صادراتی محصولات صنایع معدنی لغو و صادرات کلیه محصولات صنایع معدنی برای کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط امکان پذیر شد.
نگرانی اسرائیل در مورد پیامد‌های غیر هسته‌ای توافق، مهم‌تر و فوری‌تر از تمام عواقب احتمالی بند‌های برجام است است. جدا از آن که لغو تحریم‌ها به ایران اجازه می‌دهد صادرات پرسود نفت خود را از سر بگیرد این توافق به تهران امکان دسترسی فوری به ۱۰۰ میلیارد دلار از دارایی‌های مالی مسدود شده اش در بانک‌های سراسر جهان را می‌دهد.
هواداران پرسپولیس تنها امکان استقرار در طبقه اول ورزشگاه آزادی را خواهند داشت.
نسخه بتای جدید واتساپ یک گزینه Undo برای لغو پیام‌های حذف شده ارائه می‌دهد. این ویژگی در حال حاضر تنها برای کاربران بتا در دسترس است و هنوز در دسترس همه کاربران این پیام رسان قرار نگرفته است.
یک کمیته تخصصی ذیل هیئت مقررات زدایی انحصار استفاده از دستگاه رادیولوژی دندان در مراکز تخصصی دهان و دندان را لغو کرد.
مدیرکل آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به لزوم تجهیز خانه‌های محیط زیست گفت: امسال تلاش می‌کنیم تا پرسش مهر رئیس جمهور در بازگشایی مدارس موضوع مهم محیط زیست باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ