رئیس‌جمهور سابق ایران در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم که روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت برگزار شد، گفت: من امیدوار بودم که مساله برجام در اسفند ۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰ حل شود تا دولتی که بر سر کار می‌آید، دچار این مشکل بزرگ نباشد. برای احیای برجام همه چیز تمام شده و آماده بود. حتی موفق شدیم از طرف‌های مذاکره امتیاز خروج سپاه پاسداران از فهرست گروه‌های تروریستی و لغو تحریم دفتر رهبری و نهاد‌های مربوط به ایشان را بگیریم که وقتی آن را به مقام معظم رهبری گزارش دادم، ایشان خیلی خوشحال شدند. اما متاسفانه این امکان فراهم نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در برنامه تلویزیونی جهان آرا گفت: روحانی اگر حاضر می‌شد با ترامپ سلام علیک کند تمام تحریم‌ها برداشته می‌شد!
اظهارات چند روز پیش جواد خیابانی با واکنش کارشناس برنامه افق همراه شد.
فیلم حمله یک فرد روحانی به یک زن در روستای ششلو از توابع شهرستان لنگرود گیلان به شکلی گسترده در فضای مجازی بازتاب یافت.
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تند و عجیب از مقامات وزارت علوم گفت: تا خارجی‌ها نگویند، قبول نمی‌کنیم که یک نفر دانشمند است و بعد سریع می‌گوییم فرار مغزها! میگویم مغز برگرد! آخه الاغ؛ این آدم ۱۰ بار آمده وزارت‌خانه تو، ۳۰ بار آمده کارخانه شما، ۶۰ بار التماس کرد. در نهایت طرحش را دزدیدید. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وزیر علوم خلاف منویات رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی حرف می‌زند؛ کار مملکت دست همین‌هاست که در دولت روحانی هم پُر بود.
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تند و عحیب از مقامات وزارت علوم گفت: تا خارجی‌ها نگویند، قبول نمی‌کنیم که یک نفر دانشمند است و بعد سریع می‌گوییم فرار مغزها! میگویم مغز برگرد! آخه الاغ؛ این آدم ۱۰ بار آمده وزارت‌خانه شما، ۳۰ بار آمده کارخانه شما، ۶۰ بار التماس کرد. در نهایت طرحش را دزدیدید. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وزیر علوم خلاف منویات رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی حرف می‌زند؛ کار مملکت دست همین‌هاست که در دولت روحانی هم پُر بود.
یک روحانی در شبکه سه سیما از سفر زیارتی یک معتاد به کربلا و اتفاقات عجیب حین این سفر، پرده برداشت.
مسعود نیلی، دستیار اقتصادی حسن روحانی گفت: دوره آقای هاشمی ۱ سال و چند ماه سمت داشتم و سر مسائلی مثل نرخ ارز مشکل داشتم و نهایتا هم آمدم بیرون و خوب هم شد که آمدم بیرون. فکر می‌کردم در دولت آقای روحانی یک دوره استثنایی پیش آمده است. رفتیم و در سیاست خارجی صحبت کردیم، امتیاز دادیم و استقلال‌مان تضمین نشد.
علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: در دوره ریاست‌جمهوری حسن روحانی بدترین وضعیت مسکن را در پایتخت شاهد بودیم. اگر بنا بود رویه آقای روحانی در کشور ادامه پیدا کند همه باید از کشور فرار می‌کردند.
۱۹ اردیبهشت ماه حسن روحانی، در نامه‌ای به قوه قضاییه، خواستار پیگیری حقوقی و رسیدگی قضایی نسبت به اتهامات مطرح شده از سوی حسن رحیم‌پور ازغدی علیه وی و همکارانش شد. بر اساس اخرین خبر پرونده این شکایت از رحیم پور ازغدی با توجه به روحانی بودن وی جهت رسیدگی به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شده است.
حسن روحانی در دیدار با وزرای دولت یازدهم و دوازدهم گفت: انشاءالله برای صداوسیما و ائمه جمعه و نیروهای مسلح فرق نمی‌کند که چه دولت یا مجلسی سر کار باشد.
معصومه ابتکار معاون پیشین امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در دولت روحانی می‌گوید: اگر به بقای اسلامی علاقه دارند باید این مهارت را در خودشان ایجاد کنند، این یک واقعیت است که باید بپذیرند، این جزو تحولاتی است که باید اتفاق بیفتد، قطعا باید حرف مردم را بشنوند.
طبق اظهارات مسئولان انتظامی، راننده که به قصد عمد روحانی را بر روی کاپوت ماشین برای فاصله طولانی می‌کشد، از صحنه متواری شد.
حسن روحانی در دیدار نوروزی با جمعی از وزیران و استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم، به برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم در اسفندماه امسال اشاره کرد و گفت: سال ۱۴۰۲ سال امتحان بزرگ برای جمهوری اسلامی است. می‌بینیم انتخابات درستی برگزار می‌شود یا سلیقه سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۰ ادامه می‌یابد.
سابقه چند دهه اخیر نشان می‌دهد که تلاش مسئولان دولت‌های مختلف به بهانه‌های متفاوت در نهایت محدود کردن ارتباطات بین مردم و ارتباط آن‌ها با دنیای بیرون بوده و هرچند کمیت و کیفیت این ارتباط در گذر زمان به‌روزتر شده، اما از ممنوعیت دستگاه پخش ویدئو و ماهواره گرفته تا اعمال محدودیت در اعطای اینترنت پرسرعت خانگی و بعد هم چند موج فیلترینگ، اثبات می‌کند که حد مطلوب ارتباط مجازی و جهانی برای مسئولان کشور، چیزی تقلیل‌یافته‌تر از آن میزانی است که مردم مطالبه می‌کنند و به آن نیاز دارند.
میرسلیم، نماینده تهران در مجلس در سخنانی به دولت روحانی حمله کرد. نماینده تهران گفت: ۹۰ درصد علتِ کاهش اعتماد عمومی به نظام، دولتِ حسن روحانی بود و نقش سرنگون کردن هواپیمای اوکراینی خیلی کم بود!
یک روحانی خاطره‌ای از حضور در مراسم ختم یک مادر تعریف می‌کند که گوشی اش روی زنگ بوده و آهنگ بندری پخش کرده است.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه درباره ویژگی‌های شخصیتی حاج قاسم، بیان کرد: ایشان از جمله افراد نادری بود که بعد از دوران جنگ، جنگ برایش تمام نشد و شاید جنگ برای بسیاری از رزمندگان و فرماندهان تمام شد؛ او 40 سال جنگید.
آقای میرزاعلی شجاعی (پیرمرد طبسی) که چندی پیش به وزیر جهاد دولت روحانی گفت «خودتان میدانید و مملکتتان»، اینبار در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم در حاشیه سفر هیات دولت به طبس از بی ارزشی پول ایران گفت.
علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی: مشکل مسکن بخاطر وزیر بی کفایتی است که در دولت قبل گفت افتخار میکنم یک واحد مسکونی نساختم / دشمن فهمیده که دولت جدید می‌خواهد کار کند، بنابراین فشار را زیاد کرده است.
رئیسی در حضور رهبر انقلاب و سران قوا، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در سی‌وششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، از آمار ۶ ماهه اول کار دولت رونمایی کرد اما در این بین اعداد اعشار را اشتباه خواند. این اشتباه رئیسی بازتاب وسیعی در شبکه های اجتماعی داشته است.
حجت الاسلام کاشانی در واکنش به فوت مهسا امینی گفت: دارید ضد انقلاب تولید می‌کنید. وسط شهر انتحاری می‌زنید علیه نظام.
یک روحانی که مهمان برنامه تلویزیونی شبکه افق بود از دولت و رئیس جمهور انتفاد کرد و گفت: انتظارمان از رییس‌جمهور امام‌حسینی بیشتر بود.
اعتراض خانم‌های محجبه یزدی به ادعای یک روحانی در حسینیه گلچینان یزد با عذرخواهی آن روحانی پایان یافت.
سه زن اوکراینی که در خط مقدم جنگ با ارتش روسیه در شرق کشورشان حضور دارند می ترسند که در میدان نبرد رها شوند، مرده یا مجروح. ربوده شدن توسط نیروهای روسی ترس دیگر آنهاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ