محدودیت های صادراتی محصولات صنایع معدنی لغو و صادرات کلیه محصولات صنایع معدنی برای کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط امکان پذیر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس راهور فراجا با اعلام محدودیت ترافیکی آخر هفته اعلام کرد که برخی محورهای مواصلاتی ممکن است یکطرفه شود.
پس از آنکه جوبایدن دستور اجرایی منع سرمایه گذاری در چین را امضا کرد، سرمایه گذاران فناوری در این کشور نگران اقدامات انتقام جویانه کشور مقابل  هستند.
محدودیت‌های جدیدی که هند به تازگی برای صادرات برنج ایجاد کرده است می‌تواند با تشویق دیگر کشورهای تولید‌کننده برنج به اعمال محدودیت، در نهایت منجر به افزایش قیمت جهانی برنج شود و کشورهای فقیر را درگیر کمبود موادغذایی کند.
چین محدودیت های صادراتی بر برخی پهپادها و تجهیزات مرتبط با پهپاد وضع کرده است.
یزد- صدای نقشه‌خوانی بافندگان یزدی پشت دارهای قالی، موسیقی گوش نوازی است که به خلق فرش های نفیس منجر می شود و گرچه خریدار دارند اما ارزان فروشی، این ساز را ناکوک کرده است.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، از آغاز محدودیت های ترافیکی در مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر خبر داد.
طبق گزارش وال استریت ژورنال آمریکا مشغول بررسی وضع محدودیت های جدیدی بر صادرات تراشه های هوش مصنوعی به چین است.
وزیر صنعت و تجارت و اقتصاد ژاپن در پاسخ به سوال‌ها درباره فروش «تی ان تی» به آمریکا سکوت اختیار کرد. این وزارتخانه با انتشار ایمیلی گفت که اقلامی که مشمول محدودیت‌های نظامی نیستند براساس قوانین صادرات ارزیابی می‌شوند، از جمله این که آیا استفاده از این اقلام امنیت بین الملل را مختل می‌کند یا نه.
وانگ ونتائو وزیر بازرگانی چین از ژاپن خواسته محدودیت های صادرات نیمه رسانا را متوقف کند و آن را یک اشتباه خوانده که قوانین اقتصادی و تجاری بین المللی را نقض می کند.
محدودیت های ترافیکی جاده چالوس اعلام شد
محدودیت های ترافیکی جاده چالوس در آخر هفته و تعطیلات پیش رو اعلام شد.
بنا بر تصمیمات جدید وزارت جهاد کشاورزی مقرر شد تا صادرات سیب زمینی آزاد شود.
دولت هند در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با هدف تضمین تامین بازارهای داخلی، محدودیت‌های صادرات دیزل و بنزین را تمدید کرده است.
دولت هلند تصمیم دارد برای حفاظت از امنیت ملی محدودیت های جدیدی بر صادرات فناوری نیمه رسانا وضع کند و به این ترتیب به آمریکا می پیوندد که سعی دارد صادرات تراشه به چین را محدود کند.
وزارت بازرگانی آمریکا به بهانه ارائه پهپاد از سوی ایران به روسیه، محدودیت‌های صادراتی جدید علیه تهران معرفی کرده است.
وزارت بازرگانی آمریکا امروز به بهانه کمک به روسیه علیه ۷ نهاد ایرانی محدودیت های صادراتی اعمال کرد.
وزارت بازرگانی آمریکا امروز به بهانه کمک به روسیه علیه ۷ نهاد ایرانی محدودیت های صادراتی اعمال کرد.
تولید کنندگان ژاپنی ماشین آلات تولید نیمه رسانا و مواد مورد استفاده برای ساخت تراشه ها از تصمیم این دولت برای وضع محدودیت های صادراتی به چین آگاه نیستند.
شرکت هلندیASML اعلام کرد از پیشرفت هایی در خصوص توافق میان دولت های آمریکا،  ژاپن و هلند درباره محدودیت هایی بر صادرات تجهیزات تراشه سازی به چین آگاه شده است.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: محدودیت‌های صادراتی گوشت مرغ و مرغ زنده به طور کامل حذف شده و هیچگونه محدودیت و سهل‌انگاری در زمینه صادرات پذیرفتنی نیست.
مقامات هلندی سرگرم برنامه ریزی برای اجرای کنترل های جدید برای صادرات تجهیزات تراشه سازی به چین هستند.
از سازمان های روسی ١٠ شرکت از جمله "روس الکترونیک"، "میلاندر" و "میلور" در این فهرست قرار دارند.
بر اساس این گزارش، ۱۸۳ فروند هواپیما به دلیل آنچه نقض قوانین صادراتی آمریکا خوانده می‌شود در این فهرست قرار دارند. گفته می‌شود که دولت آمریکا پیش از این محدودیت‌های متعددی را علیه این سه شرکت هواپیمایی ایرانی وضع کرده است.
آمریکا تصمیم دارد از ماه آینده بارگیری محموله های نیمه رسانا به چین را که برای  توسعه هوش مصنوعی و تراشه سازی به کار می رود محدودتر کند. همچنین قرار است این محدودیت ها به قانون تبدیل شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ