خداداد افشاریان می گوید که طبق اساسنامه فیفا و AFC، فغانی داور ایران به شمار نمی رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرعه کشی مسابقات لیگ برتر بیست و سوم با یک ایده خاص از سوی سازمان لیگ اجرا می شود.
در شرایطی که چند ماهی است خبری از انتشار آمار رسمی تورم مسکن شهر تهران از سوی بانک مرکزی و مرکز آمار نیست، روز گذشته شورای پول و اعتبار با دو برابر شدن مبلغ تسهیلات خرید خانه موافقت کرد.
رئیس کمیته پارالمپیک آسیا در نشست خبری گفت: ایران یکی از پیش‌روهای جنبش پارالمپیک در آسیاست و پیشرفت زیادی از سوی ورزشکاران شما در آسیا و جهان رخ داده است.
رئیس کمیته پارالمپیک آسیا در نشست خبری گفت: ایران یکی از پیش‌روهای جنبش پارالمپیک در آسیاست و پیشرفت زیادی از سوی ورزشکاران شما در آسیا و جهان رخ داده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با توجه به مجموعه پیام‌هایی که از سوی آمریکا و کشورهای اروپایی به ما رسیده است، احتمالا به زودی مذاکرات احیای برجام از سر گرفته می‌شود.
نتایج حاصل از نظرسنجی انجام شده از سوی موسسه تحقیقاتی و خبری SAROS نشان می‌دهد که آرای «قلیچدار اوغلو» به‌بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است.
سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری قبل از بازی با استقلال با سوال درخواست جالبی از سوی خبرنگاران مواجه شد.
تلویزیون سوریه گزارش‌های منتشر شده از سوی برخی منابع خبری در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک پایگاه هوایی در حومه دمشق را تکذیب کرد.
منابع خبری از تظاهرات بیش از ۱۵۰ هزار نفر در تل‌آویو علیه طرح اصلاحات سیستم قضایی مطرح شده از سوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند.
مجمع انتخابات فدراسیون کاراته در حالی قرار است سه شنبه هفته جاری برگزار شود که تاکنون نامزدهای نهایی حاضر در این انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است.
وزیر امور خارجه قزاقستان امروز در کنفرانس خبری مشترک با وزیر خارجه آمریکا تصریح کرد: خطر یا تهدیدی از سوی روسیه وجود ندارد.
دیگر چیزی تا پایان نقل و انتقالات زمستانی باقی نمانده ولی شاهد فعالیت خاصی از سوی پی اس جی نیستیم.
محمد رشیدی، عضو هیئت رئیسه مجلس با انتقاد از تأخیر در ارائه لایحه بودجه از سوی دولت، گفت: لایحه بودجه‌ای که به مجلس ارسال شده، بدون انجام تشریفات قانونی مجلس و بدون لحاظ جداول و با تأخیر ارائه شده است.
هماهنگ کننده کمک های بشر دوستانه سازمان ملل هشدار داد ممنوعیت کار زنان افغان از سوی طالبان، می تواند به قیمت قطع کمک های بشر دوستانه به این کشور تمام شود.
آقای زاکانی، شهردار تهران، پیش از این گفته بود که از سوی رئیس‌جمهور مسئولیت گرفته و حکم دارد که درباره آلودگی هوای تهران مسئول مستقیم باشد، اما بعدها هیچ خبری از این مسئولیت‌پذیری نشد، به ایشان تذکر هم داده‌ایم اما حالا گفته می‌شود که وظیفه این کار فقط بر عهده شهرداری تهران نیست و یک کار ملی است.
این احتمال وجود دارد که باشگاه یوونتوس با تکیه بر سه دلیل مطرح شده از سوی قاضی دادگاه تورین از جریمه سنگین فرار کند.
علیرغم مصدومیت خارج از میدان، مانوئل نویر مشمول جریمه از سوی مدیران بایرن مونیخ نخواهد شد.
منابع خبری با انتشار تصاویری از تحریم رسانه های وابسته به رژیم صهیونیستی در قطر خبر می دهند.
منابع خبری اعلام کردند که پارلمان ترکیه قانون جرم انگاری نشر اخبار کذب را تصویب کرد.
منابع خبری فاش کردند که با وجود اصرار رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای تماس با نخست وزیر رژیم صهیونیستی اما او علاقه ای برای جواب دادن به تلفن محمود عباس ندارد.
نهاد‌های قضایی و امنیتی صلاحیت میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی را برای حضور در انتخابات تایید کرده‌اند و فعلا خبری از نام مهدی تاج نیست و او نمی‌تواند روز هشتم شهریور در مجمع حاضر شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: هنوز پاسخی از سوی آمریکا به پیشنهاد طرف اروپایی دریافت نکردیم. همچنان در مسیر مذاکرات هستیم؛ بهتر است وارد روند و جزئیات پس از آن نشویم.
سرپرست سازمان نوسازی از پیگیری تکمیل بزرگترین پروژه پارکینگ عمومی سرپوشیده کشور با حمایت سازمان نوسازی شهر تهران خبر داد.
مویز و اثرات شگفت‌انگیز آن

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ