اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو نماینده ایران به مقام های قهرمانی در رقابت‌های تنیس روی میز آزاد جهانی در تونس دست یافتند.
برخی رسانه‌ها در انگلیس مدعی شدند مویزس کایسدو برای پیوستن به لیورپول دچار تردید شده و حتی گفته می‌شود به این باشگاه اطلاع داده که چلسی را ترجیح می‌دهد.
ملی پوشان تنیس روی میز ایران در مسابقات این رشته در یونیورسیاد جهانی به دو پیروزی و دو شکست دست یافتند.
تیم های پونفرادینا و رئال مورسیا خواستار به خدمت گرفتن امیر عابدزاده هستند.
شاهی با اشاره به اینکه عناب از گیاهان دارویی باارزش است که جایگاه ویژه‌ای در طب سنتی ایران دارد، افزود: عناب از داروهای ملین و نرم‌کننده سینه است و یکی از چهار میوه مهم و معروف نرم‌کننده سینه (عناب، انجیر، خرما و مویز) است.
گزارش بدهی‌ها و مطالبات شرکت‌های دولتی سال ۱۴۰۱ به رئیس جمهوری ارائه شد.
دیوید مویس، سرمربی وستهم پس از پایان بازی با لیورپول، اعتراض شدیدی را نسبت به داور مسابقه انجام داد.
ابراهیم رئیسی روز یکشنبه با جمعی از نوجوانان در نهاد ریاست جمهوری دیدار کرد و به گفتگو نشست.
ابراهیم رئیسی روز یکشنبه با جمعی از نوجوانان در نهاد ریاست جمهوری دیدار کرد و به گفتگو نشست.
فاصله ورود مویزه کین به زمین مسابقه تا دیدن کارت قرمز جلوی چشمانش، نزدیک به 40 ثانیه زمان برد.
موتور گلزنی علی جهانبخش روشن شده است، برای او فرقی ندارد توپ روی زمین باشد یا هوا؛ آن را پیدا می‌کند و به تور دروازه می‌چسباند.
روایت رئیس کمیته ملی المپیک از دیدار اخیرش با رئیس کمیته بین‌المللی المپیک اگرچه به ظاهر شفاف‌سازی از این دیدار بود اما به واقع بر ابهامات و پیچیدگی‌های احوالات ورزش اضافه کرد.
این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه اروپا و آمریکا نسبت به این مساله حساس هستند به‌ویژه آمریکایی‌ها که نگران همکاری گسترده‌تر ایران و روسیه هستند گفت: «قبلا که همکاری جدی نداشتند غرب هم خیالش راحت بود، اما اکنون نگرانی‌ها افزایش یافته، زیرا نگران این هستند که همکاری‌ها منجر به تقویت نیروی نظامی ایران شود و دست بالاتر را در حوزه خلیج فارس پیدا می‌کند.»
جورجینا رودریگس نامزد کریستیانو رونالدو اولین بازی تیم النصر را در ورزشگاه از نزدیک دید.
قیمت هر کیلوگرم پیاز در میادین میوه و تره بار ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان و ۲۰ درصد کمتر از بازار است.
نماینده مردم تهران در مجلس با مهم ارزیابی کردن امنیت حوزه امنیت غذایی گفت: دستگاه قضا در صورت اثبات باید برخورد جدی و قاطع با نفوذ شرکای رژیم صهیونیستی در موضوع واردات موز به کشور انجام دهد.
میرسلیم با مهم ارزیابی کردن امنیت حوزه امنیت غذایی گفت: دستگاه قضا در صورت اثبات باید برخورد جدی و قاطع با نفوذ شرکای رژیم صهیونیستی در موضوع واردات موز به کشور انجام دهد.
یکی از مهمترین وعده‌های سید ابراهیم ریسی ساخت یک میلیون مسکن در سال بود که این وعده با استقبال مناسب عموم مردم و چشم انتظاران به ساماندهی عرصه مسکن مواجه شد. به اعتقاد بسیاری از صاحب نظران عملی شدن این وعده می‌تواند اثرات کوتاه مدت و بلند مدت مثبت فراوانی داشته به گونه‌ای که .....
بهترین میان وعده‌ها برای دانش آموزان لقمه نان و پنیر و گردو، انواع میوه‌ها (سیب، پرتقال، نارنگی، موز، هلو، زردآلو، لیمو شیرین و غیره) و سبزیجات تازه (مانند هویج، کاهو، خیار و غیره) و میوه‌های خشک (ماننده برگه میوه ها، کشمش و انجیر خشک و مویز و توت خشک)، مغزدانه‌ها (مانند گردو، فندق، پسته و بادام)، شیر و بیسکویت‌های سبوس‌دار است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در بیانیه ای اعلام کرد: ارمنستان و جمهوری آذربایجان به میز مذاکره برگردند.
کیک رژیمی با موز یکی از انواع کیک‌های رژیمی است که برای شیرین کردن آن از قند طبیعی میوه موز و مویز استفاده می‌شود.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: سوداگران و بساز و بفروش‌ها معماری را از بین برده‌اند. معماری مسئله ملی است که باید اعلام خطر کنیم و هشدار دهیم.
آنتی‌اکسیدان‌های موجود در مویز سلول‌های صدمه‌دیده چشم را ترمیم می‌کند، مویز حاوی آهن است و گردش خون را بهبود می‌بخشد و کمک می‌کند که از بیماری‌های خونی در امان بمانید.
روز پنجم رقابتهای قهرمانی موی تای جوانان جهان، با کسب ۳ مدال برنز و صعود دو نماینده ایران به دیدارهای فینال و نیمه نهایی همراه بود‌.
شاخص کل بورس سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۴۲۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۰۳ هزار و ۵۹۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ