نهاد‌های قضایی و امنیتی صلاحیت میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی را برای حضور در انتخابات تایید کرده‌اند و فعلا خبری از نام مهدی تاج نیست و او نمی‌تواند روز هشتم شهریور در مجمع حاضر شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران عازم استرالیا شده است‌.
رییس فدراسیون فوتبال اعضای کارگروه ویژه‌ برای بررسی سقف قرارداد باشگاه‌ها را معرفی کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که استقلال و پرسپولیس از حضور در بورس هیچ سودی نبرده اند و زیان ده هم شده اند، گفت: رونالدو هم به فوتبال ایران بیاید رشد نمی‌کنیم!
مراسم گرامیداشت محمد عباس‌تبار با حضور رئیس فدراسیون فوتبال در همدان برگزار شد.
فسخ یک طرفه بیرانوند با پرسپولیس تمام نقل و انتقالات تابستانی ایران را تحت تاثیر خود قرار داد. مذاکره او با استقلال و احتمال رفتنش به اردوگاه رقیب سنتی موجب واکنش از سوی افراد مختلفی شده است.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران، با حضور در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، از خدمات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزه‌های مختلف بازدید کرد.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال برای تماشای دیدار هوادار در برابر پرسپولیس پنج شنبه هفته جاری به استادیوم پاس می رود.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، خبر داده که احتمالا از فصل آینده سهمیه بازیکنان خارجی افزایش یابد. از سوی دیگر، شایعه شده که باشگاه‌ها احتمالا بتوانند از شش یا هفت بازیکن خارجی بهره ببرند. اینکه فدراسیون یکباره دست به چنین تصمیمی زده، ارتباط مستقیمی با افزایش بی‌رویه قیمت بازیکنان ایرانی دارد.
مهدی تاج در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: امروز شاهد برگزاری مجمع با کمترین حاشیه بودیم و خوشحال هستیم که منتخب اعضا با حداکثر رای به عنوان رییس انتخاب شد. انتظار داریم که با استفاده از ارتباطات مناسب، برای رشد فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی در این استان تلاش شود.
مهدی تاج در مراسم بهترین های فوتبال جهان از سوی فیفا که قرار است، دوشنبه در شهر پاریس برگزار شود، شرکت نخواهد کرد.
سرپرست نایب‌رئیسی زنان فدراسیون فوتبال طی حکمی رسمی از سوی مهدی تاج معرفی شد.
علی فتح الله زاده، مدیر عامل باشگاه استقلال امروز با مهدی تاج تماس گرفت و از رئیس فدراسیون فوتبال خواست، پرونده ریکاردو ساپینتو از سوی کمیته استیناف دقیق تر مورد بررسی قرار گیرد.
بعد از عزل شهره موسوی از نایب‌رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال، هنوز هیچ سرپرستی از سوی مهدی تاج برای این کمیته مشخص نشده است.
یکی از اعضای هیات رئیسه به مهدی تاج پیشنهاد داده است؛ تیم ملی در جام ملت های آسیا از یک مربی ایرانی بهره ببرد و در صورتی که مربی ایرانی نتوانست تیم ملی را به هدفش برساند، فدراسیون فوتبال برای جام جهانی بعدی دوباره به سمت و سوی مربی خارجی برود.
با اعلام رئیس فدراسیون یکی از مهم‌ترین پرونده‌های حقوقی فوتبال ایران بسته و طلب ویلموتس از محل مشخصی پرداخت می‌شود.
دو نایب رئیس پیشنهاد شده از سوی مهدی تاج توانستند آرای لازم برای حضور در فدراسیون فوتبال را کسب کنند.
دو نایب رئیس پیشنهاد شده از سوی مهدی تاج توانستند آرای لازم برای حضور در فدراسیون فوتبال را کسب کنند.
دو نایب رئیس پیشنهاد شده از سوی مهدی تاج توانستند آرای لازم برای حضور در فدراسیون فوتبال را کسب کنند.
مهدی تاج از سوی مجمع انتخاباتی به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شد.
اسکوچیچ در حالی از سوی فدراسیون فعلی به کار در فدراسیون فعلی ادامه می‌دهد که مهدی تاج یکی از نامزد‌های ریاست گفته بود در صورت انتخاب شدن، به بازگرداندن کارلوس کی روش فکر می‌کند.
اعضای هیئت رئیسه مهدی تاج با تقدیم شکایت خود به دادگستری تهران خواستار پرداخت غرامت از سوی دولت ترامپ به فدراسیون فوتبال ایران هستند!
درحالی که در فروردین ماه رشد نقدینگی منفی بوده، به نظر می‌رسد سیاستهای پولی برای کنترل کوتاه مدت تورم نباید منجر به کاهش سرمایه در گردش بخش تولید شود.
تبریز- هیات مدیره باشگاه تراکتور با استعفای میرمعصوم سهرابی مدیرعامل این باشگاه موافقت کرد.
در پی نامزدی مهدی تاج در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و تایید صلاحیت وی از سوی کمیته بدوی ، وزارت ورزش دست بکار شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ