این احتمال وجود دارد که باشگاه یوونتوس با تکیه بر سه دلیل مطرح شده از سوی قاضی دادگاه تورین از جریمه سنگین فرار کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسول خطیبی پس از یک سال دوری از فوتبال و حضور موفق در عرصه مدیریتی بار دیگر به دنیای پرهیاهوی لیگ برتر بازگشته است.
مشاور وزیر راه و شهرسازی، از بازگشت آرامش به بازار مسکن و کاهش تورم تقریبی ۳/۸ درصدی قیمت مسکن در روزهای پایانی تیرماه سال جاری نسبت به ماه گذشته در شهر تهران خبر داد.
وزیر خارجه ایران، بازگشت سوریه به جایگاه واقعی و مهم این کشور در مجامع عربی منطقه‌ای و روابط با دیگر کشورها را اقدامی ارزشمند و کمک کننده به برقراری امنیت و آرامش در سوریه و منطقه دانست.
وزیر خارجه ایران، بازگشت سوریه به جایگاه واقعی و مهم این کشور در مجامع عربی منطقه‌ای و روابط با دیگر کشورها را اقدامی ارزشمند و کمک کننده به برقراری امنیت و آرامش در سوریه و منطقه دانست.
دبیرکل اتحادیه عرب در سخنانی تاکید کرد که موضوع بازگشت سوریه به این اتحادیه محور مهم‌ترین بحث‌های مطرح شده در نشست سران عربی در جده بود.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان پیش از مصاف برابر مس رفسنجان، برخلاف انتظارات به صحبت علیه عملکرد داوری پرداخت.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با بیان اینکه مسمومیت‌ها غیرطبیعی است گفت: نهادهای امنیتی برای بازگشت آرامش به جامعه باید زودتر اقدام کنند
با بازگشت آقای پاس گل تراکتور به تبریز، خیال هواداران این تیم نیز راحت شد.
رئیس سازمان بورس با اشاره به اینکه مالیات شرکت های بورسی افزایش نمی یابد گفت: منکر تخلفات در بازار سرمایه نیستم.
رحیمی با اشاره چگونگی شهادت یک مامور پلیس گفت: این شهید در راستای برقراری ماموریت نظم و انضباط و آرامش در زندان اوین به همراه گردانشان اعزام شده بود. پس از انجام این ماموریت در حین بازگشت و اعزام به ماموریت دیگری بود که در مسیر رسیدن به محل ماموریت به دلیل لغزندگی مسیر که اغتشاشگران با ریختن روغن سوخته ایجاد کرده بودند، دچار حادثه شد.
شب گذشته درگیری میان زندانیان محکومیت مالی و سرقت سبب تحریق کارگاه خیاطی زندان اوین شد که در ادامه با دخالت ماموران انتظامی و آتش‌نشانی اطفا حریق انجام شد و آرامش به زندان بازگشت.
شب گذشته درگیری میان زندانیان محکومیت مالی و سرقت در زندان اوین سبب تحریق کارگاه خیاطی شد که در ادامه با متفرق کردن زندانیان و اطفا حریق آرامش به زندان بازگشت.
درگیری میان زندانیان محکومیت مالی و سرقت سبب تحریق کارگاه خیاطی شد که در ادامه با متفرق کردن زندانیان و اطفا حریق آرامش به زندان بازگشت.
آرامش یک جامعه بیش از آن‌که با عینیت یا کنش‌های عملی گره خورده باشد، در ابتدای امر موضوعی «ذهنی» است. بدین معنا که آرامش یک اجتماع نیازمند آرامش در اذهان است. ذهن‌های آرام، آرامش را در میدان عینی متبلور می‌کنند و ذهن‌های ناآرام، خشونت، اعتراض و ناآرامی را به جامعه تزریق می‌کنند
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی افزود: مطالبه جامعه، بازگشت ثبات و آرامش به جامعه است لذا این توقع را ما و مردم ما از نیروهای خدوم انتظامی داریم که این غائله را یکباره تمام کنند انشالله.
پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر بار دیگر توانسته تیمش را به صدر جدول مسابقات برساند. البته راه دشواری پیش روی او قرار دارد.
متاسفانه تولید و فراگیر شدن نگاه خودی و غیرخودی بر جذب اساتید در دانشگاه، عملا این نهاد را از کارکرد اصلی خود دور کرده است. زمانی که ثمره سال‌ها مشقت و تلاش یک دانشجوی نخبه در دانشگاه دیده نمی‌شود و امیدی به آینده وجود ندارد، عملا ریشه نارضایتی و احساس تبعیض در میان دانشجویان دوانده می‌شود
انزلی- با فروکش کردن دود ناشی از آتش سوزی نیزارهای تالاب انزلی آرامش به این‌تالاب برگشت.
وزارت امور خارجه در بیانیه‌ای ضمن ابراز خرسندی از بازگشت آرامش به عراق، اعلام کرد: ایران همواره خواهان عراقی با ثبات، امن، قدرتمند و ایفاگر نقش سازنده در تحولات منطقه است و هیچگاه حمایت‌های خود را از روند‌ها و نهاد‌های سیاسی و قانونی این کشور دریغ نکرده است.
جمهوری اسلامی ایران با ابراز خرسندی از بازگشت آرامش به عراق و با طلب مغفرت برای جان‌باختگان و آرزوی سلامت برای مجروحان، از صبر و درایت دولت و ملت عراق و درعبور از فتنه‌ای بزرگ تقدیر می‌کند.
جمهوری اسلامی ایران با ابراز خرسندی از بازگشت آرامش به عراق و با طلب مغفرت برای جان‌باختگان و آرزوی سلامت برای مجروحان، از صبر و درایت دولت و ملت عراق و درعبور از فتنه‌ای بزرگ تقدیر می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از کسب دو تساوی بدون گل به شدت از سوی جامعه هواداری این تیم تحت فشار قرار گرفت.
سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری گفت: دولت ترکیه بهتر است دیدگاه خود را در خصوص تحولات در سوریه اصلاح و در جهت بازگشت صلح و ثبات و آرامش به سوریه نقش ارزنده و موثر خود را ایفا کند.
رئیس جمعیت هلال احمر در بازدید از مناطق سیل زده تهران اعلام کرد: حضور نیروهای هلال احمر در مناطق متأثر از سیل تا زمان بازگشت آرامش ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ