قرعه کشی مسابقات لیگ برتر بیست و سوم با یک ایده خاص از سوی سازمان لیگ اجرا می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف انبار کالای قاچاق در شهر تهران خبر داد.
رسانه اسپانیایی از رکورد بزرگ مسی در صفحه باشگاه بارسلونا خبر داد.
در فاصله کمتر از 24 ساعت به شروع تمرینات پرسپولیس، خبری از تمدید قرارداد این باشگاه با کریم باقری نشده است تا گمانه‌زنی زیادی در اینباره شکل گیرد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از شناسایی یک انبار کالاهای قاچاق در خیابان فدائیان اسلام خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از اطفای کامل انبار چسب بازار تهران خبر داد.
تنها بخشی از تبعات خشک شدن تالاب هامون نابودی ۸۰ درصد اشتغال مردم در حوزه سیستان است؛ چون معاش آن‌ها به‌طور مستقیم با آب در ارتباط بوده و حالا خبری از آن نیست. کشاورزی و دامپروری از فعالیت‌های اساسی حوزه سیستان بود و این استان زمانی انبار غله کشور خوانده می‌شد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از کشف انبار احتکار دارو به ارزش ۷۰ میلیارد ریال خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از حادثه آتش‌سوزی یک انبار ظروف بلور در جاده ورامین خبر داد.
جو تاکوپینا، وکیل ترامپ جمعه گذشته اعلام کرد که احتمال وقوع معامله مشابهی در پرونده جنایی پرداخت حق‌السکوت به استورمی دنیلز «صفر» است. تاکوپینا درباره کیفرخواست جدید ترامپ به شبکه خبری ان‌بی‌سی گفت که او پیش از محاکمه هیچ توافقی نخواهد کرد: «این‌بار اتفاق نخواهد افتاد. هیچ جرمی رخ نداده است.» وکیل ترامپ همچنین می‌گوید که به محض علنی‌شدن کیفرخواست آن را برای به چالش کشیدن «هر موضوع احتمالی» موشکافی می‌کنند.
معاون رئیس جمهور از پیگیری مطلبی با عنوان استقلال مالی زن منتسب به آقای حاج ابوالقاسم دولابی خبر داد و گفت:در گفتگو باایشان،مشخص شد مواردی که در اصل سخنرانی بوده با تیتر منتشر شده مغایر است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک انبار کالا در خیابان فداییان اسلام خبر داد و گفت: این حادثه مورد مصدومی و تلفات جانی نداشته است.
وقتی کاملیا طلاچی در پمپ بنزینی در انتاریو توقف کرد، تصور می‌کرد این‌بار هم بلیت لاتاری‌اش برنده نشده و مثل هربار خبری از جایزه نیست.
وقتی کاملیا طلاچی در پمپ بنزینی در انتاریو توقف کرد، تصور می‌کرد این‌بار هم بلیت لاتاری‌اش برنده نشده و مثل هربار خبری از جایزه نیست.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی انبار نگهداری از لوازم خانگی قاچاق در رشت خبر داد و گفت: ۱۹۲ قلم کالای قاچاق به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال کشف شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق گسترده در انبار کالای خیابان ناصرخسرو خبر داد.
منابع خبری از وقوع انفجار انبار تسلیحات آمریکا در اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق خبر دادند.
امروز مطالبی همچون حباب سکه بزرگ تر شد، یورو توافقی در کف کانال 35 هزار تومان، ارزش سهام عدالت در اولین روز آذرماه چقدر شد؟، ترین های بورس امروز، انبار کدام صنایع بورسی خالی است؟، خبری مهم برای نمادهای گروه محصولات کاغذی، حجم مبنای کدام نمادها حذف می شود؟، افزایش سرمایه جذاب ۱۵ نماد بورسی و فرابورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
خبرگزاری تسنیم در خبری وضعیت روز گذشته مهاباد را گزارش کرد و در اینباره نوشت: طبق آخرین گزارش‌ها اکثر عناصر و عواملی که طی روز‌های گذشته در اغتشاشات و آشوب‌ها دست داشته‌اند دستگیر شده‌اند و در این عملیات هیچ کسی کشته و مجروح نشده است.
خبرسازان معاند یکبار دیگر با تمسک به شیوه کشته‌سازی اینبار از کشته شدن یک دختر ۱۶ ساله در دهگلان استان کردستان خبر دادند در حالی که این فرد زنده است.
خبرسازان معاند یکبار دیگر با تمسک به شیوه کشته‌سازی اینبار از کشته شدن یک دختر ۱۶ ساله در دهگلان استان کردستان خبر دادند در حالی که این فرد زنده است.
ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته از صبح امروز شنبه آغاز شد و به مدت ۱۰ روز کاری ادامه خواهد داشت.
وزارت دفاع روسیه از انهدام یک انبار بزرگ مهمات متعلق به ارتش اوکراین خبر داد.
با وجود اینکه کریستوف گالتیه، سرمربی پی اس جی، کیلیان امباپه را مامور زدن ضربات پنالتی کرده، شب گذشته بازهم نیمار پنالتی پاریس را زد.
پس از گزارش رسانه‌ها درباره حمله راکتی به پایگاه آمریکا در میدان نفتی «العمر» واقع در شرق سوریه، منابع خبری گزارش دادند که در انبار‌های تسلیحاتی آمریکا در شمال شرق سوریه نیز چند انفجار به وقوع پیوسته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ