سرپرست سازمان نوسازی از پیگیری تکمیل بزرگترین پروژه پارکینگ عمومی سرپوشیده کشور با حمایت سازمان نوسازی شهر تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر عراق امروز یکشنبه به منظور تعقیب و پیگرد همه عاملان جنایت ترور فرماندهان پیروزی مقاومت و همرزمانشان دستوری برای تشکیل کمیته‌ای با مشارکت ایران، عراق، سوریه و لبنان صادر کرد.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره و توضیحاتی در خصوص آنها ارائه داد.
تیم ملی واترپلو که برای حضور در بازی‌های آسیایی آماده می‌شود طی هفته جاری و به منظور پیگیری تمریناتش راهی صربستان می‌شود و در ادامه هم سفری به گرجستان خواهد داشت.
تیم ملی واترپلو که برای حضور در بازی‌های آسیایی آماده می‌شود طی هفته جاری و به منظور پیگیری تمریناتش راهی صربستان می‌شود و در ادامه هم سفری به گرجستان خواهد داشت.
ملی‌پوشان شنا در حالی اردوی آماده‌سازی خود برای حضور در بازی‌های آسیایی را در ترکیه پیگیری می‌کنند که سرمربی تیم ملی به ایران بازگشته است.
از جمله نکات مهم دیگری که در اطلاعیه اخیر آمده، تاکید بر این نکته است که تیم حقوقی بهزیستی استان نیز به منظور احقاق حقوق افراد آسیب دیده و مقیم مرکز موضوع پیگیری شکایت از عاملان این اتفاقات را بصورت ویژه در دست کار خود قرارداده.
زاهدان- مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان گفت: پرونده ثبت معنوی قیام مردم سیستان به‌عنوان نخستین خون‌خواهان امام حسین(ع) توسط کارشناسان میراث‌فرهنگی در حال تکمیل است.
وزیر کار گفت: اگر در کشوری اپیدمی قابل مدیریت و پیشگیری نباشد، هزینه‌های زیادی به اقتصاد تحمیل می‌کند.
مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه پیگیر جذب اعتبار برای تکمیل قرارگاه کوهنوردی اشترانکوه هستیم، گفت: لرستان آماده صعود سراسری کوهنوردان کشور به قلل اشترانکوه است.
رییس آژانس حمل و نقل و ارتباطات وابسته به کابینه وزرای ترکمنستان ضمن تقویت حضور آن کشور در تکمیل زنجیره کریدور شمال-جنوب از پیگیری برای راه‌اندازی بازارچه‌های مرزی دو کشور خبر داد.
یک عضو فراکسیون زنان مجلس لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی و ارتقای امنیت زنان در برابر سوءرفتار را تکمیل کننده قانون حمایت از خانواده دانست و گفت: یکی از مطالبات پرتکرار رهبری مساله مقابله با ظلم علیه زنان است. شاید اگر تاکیدات ایشان وجود نداشت هیچگاه چنین لایحه‌ای در دستور قوه قضائییه و دولت قرار نمی‌گرفت و به مجلس نمی‌رسید. امروز هم مجلس به پشتوانه همین نگاه فکری است که به دنبال تصویب این لایحه است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از آنجایی که این موضوع بر خلاف رویه فرهنگ و آداب رسوم استان و فاقد هرگونه مبنای شرعی و دینی بوده و جز ترویج خرافات و البته تحمیل هزینه‌های گزاف بر گُرده مردم بویژه خانواده‌های فقیر و دارای یتیم، منفعتی نه برای خانواده‌ای، قبیله‌ای و حتی اموات ندارد و به عنوان بدعت در حال گسترش است، بنابراین باید سریعا جمع آوری و مدیریت شود.
اصلاح نظام پرداخت و کارمزد عملیات خرید از پروژه‌هایی است که با جدیت در حال پیگیری است و بخشی از تکمیل فرایند آن در سال ۱۴۰۲ است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را دنبال می‌کند و بنده نیز توضیحات تکمیلی را در این زمینه ارائه خواهم کرد.
برخی افراد و جریانات به جای پیگیری حقوقی موضوع، تصور می‌کردند از طریق خبرسازی‌های جعلی و فعالیت‌های رسانه‌ای می‌توانند موضوع را جمع کنند. به همین دلیل است که دو بار اعلام کردند قاتلان دستگیر شده‌اند، اما در ادامه اطلاعات تکمیلی ارایه نشد. موضوع قتل کیان و زخمی شدن برادرم روشن است، در خیابان محل حادثه دوربین‌های متعددی وجود دارند و با بررسی دقیق دوربین‌ها به راحتی می‌شد موضوع را روشن کرد. اگر اراده‌ای برای نمایان کردن حقیقت باشد به راحتی می‌توان این روند را برنامه‌ریزی کرد.
غلامرضا نوری قزلجه رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: هیچ اقدام نظارتی در مجلس به نتیجه نمی‌رسد، چون رودربایستی سیاسی وجود دارد. گاهی این اتفاق در نظام پارلمانی صورت می‌گیرد، اما در نظام ریاستی باید قوه مقننه در مقابل قوه مجریه باشد و از حقوق مردم جامعه دفاع و پیگیری کند. در نظام ریاستی، این مقابل هم بودن جریان را تکمیل کرده و به سمت توسعه می‌برد.
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه پیگیری و تکمیل مقوله حدنگاری، نیاز به همت مضاعف دارد، گفت: باید نسبت به حفظ حرمت و حیثیت و آبروی افراد اهتمام ویژه داشته باشیم.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: دولت سیزدهم اجرای مصوبات سفرهای استانی را مجدانه پیگیری می‌کند و در دور دوم سفرها، علاوه بر تکمیل طرح‌ها، برنامه‌های توسعه‌ای و عمرانی در دستورکار قرار می‌گیرد.
سعید مقدم‌زاده گفت: سامانه رفاپ (رفاه فرهنگیان آموزش و پرورش) خدمات رایگان آنلاین بیمه‌ای به معلمان و دانش‌آموزان ارائه می‌دهد که امکان ارزیابی خسارت، ثبت اعتراض نسبت به میزان و نحوه پرداخت خسارات درمان، اطلاع از مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه‌گر و...از جمله آنهاست.
پرویز سروری نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بنده از کمیسیون خدمات شهری، محیط‌زیست و سلامت شورا موضوع گاز متان را پیگیری می‌کنم تا اگر گزارش تکمیلی به دستم رسید، آن را ارائه دهیم. البته ما منتظر گزارش شهرداری هستیم تا گزارش‌های چندگانه‌ای ارائه نشود. زیرا خیلی عجیب بود که چنین گزارشی از انتشار گاز متان منتشر شد، اگر قطعا چنین موضوعی صحت داشته باشد، باید ببینیم چه راهکار‌هایی برای مقابله با آن وجود دارد و اساسا علت و چرایی موضوع باید بررسی شود.
«عبداللطیف القانوع» با بیان اینکه مقاومت تحولات کرانه باختری را از نزدیک پیگیری می کند، تأکید کرد که نبرد شمشیر قدس، ملت فلسطین را متحد کرد.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: یقینا تمام دوربین‌های زندان اوین بازبینی خواهد شد و مجلس تمام آنچه که برای تکمیل اطلاعات و واقعیت حادثه لازم است را پیگیری می‌کند.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور گفت: در سالهای اخیر بیشترین تحریم‌ها و محدودیت‌ها بر صنایع نظامی و هسته‌ای کشور ما تحمیل شده، اما بیشترین پیشرفت علمی کشور نیز در این دو عرصه است. این موضوع نشان می‌دهد که وقتی اراده وجود داشته باشد و ارتباط صحیحی بین بخش‌های مختلف صنعت و بازار با بخش علمی مرتبط برقرار شود، پیشرفت قابل دسترس است.
بوشهر- رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اتصال استان بوشهر به خط ریل سراسری گفت: تکمیل پروژه راه‌آهن بوشهر- شیراز با تهاتر نفتی پیگیری شود.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور ضمن صدور دستورات لازم به مسئولان متولی پیرامون تسریع در تکمیل فازهای نیمه تمام تصفیه خانه، گفت: ورود پساب‌های آلوده به اراضی کشاورزی پیگیری می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ