منابع خبری فاش کردند که با وجود اصرار رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای تماس با نخست وزیر رژیم صهیونیستی اما او علاقه ای برای جواب دادن به تلفن محمود عباس ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ژاپن ست اول عجیبی را مقابل ازبکستان پشت سر گذاشت.
رئال مادرید در دیدار دوستانه برابر بارسلونا که در آمریکا برگزار شد با سه گل شکست خورد.
تیم ملی ایتالیا در دومین بازی خود از دور گروهی جام جهانی زنان با نتیجه عجیب ۵-۰ مغلوب سوئد شد.
تیم ملی والیبال ایتالیا موفق شد در بازی یکطرفه آرژانتین را شکست دهد.
النصر عربستان در دیداری تدارکاتی با نتیجه پرگل 5-0 برابر سلتاویگو شکست خورد.
قهرمان جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹، رقابت‌های فوتبال جام کشور‌های آمریکای شمالی و مرکزی را با شکستی سنگین ترک کرد.
تیم ملی والیبال نشسته مردان کشورمان در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا به راحتی هند را از پیش رو برداشت.
رئیس کمیته فلسطینی تحقیق در مورد فوت یاسر عرفات، هشدار داد که احتمال «تکرار سناریوی ترور» عرفات علیه محمود عباس وجود دارد.
تصاویری از بازرسی پلیس ژاپن توسط تیم امنیتی آمریکایی‌ها در حاشیه‌ی اجلاس G۷ را مشاهده می‌کنید.
نمایش‌های منچسترسیتی مقابل هر حریفی قابل تمجید است چه برسد مقابل غول فوتبال اسپانیا و قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا که در ۹ سال اخیر پنج بار فاتح این جام شده است.
نویسندگان این تحقیق می‌گویند: ستاره‌شناسان مایایی که تقویمی با شمارش ۸۱۹ روز را ایجاد کرده بودند، به جای محدود کردن خود به یک سیاره، با در نظر گرفتن یک سیستم تقویمی بزرگتر، برای پیش‌بینی تمام دوره‌های سینودی سیاره‌های قابل رویت و نقاط تناسب آن‌ها با چرخه‌هایشان در تزول‌کین (Tzolk’in یا چرخه مقدس، تقویمی است که ۲۶۰ روز دارد) و تقویم مایا‌ها استفاده کردند.
در مسابقات جهانی شطرنج مدارس «فیده» که اخیراً در یونان برگزار شد، شطرنج بازان تونسی ۱۲ بار از بازی کردن با شطرنج بازان صهیونیست خودداری کردند.
لقمان رضائی گفت: مسئولینی که در شهرستان ایذه به جای پیگیری مشکلات و مطالبات مردمی به فکر ایجاد شرایط استخدام خود در دولت هستند در مقابل رشد کشتی این شهر سنگ اندازی می‌کنند و چه بسا از قهرمانی و به اهتزاز درآمدن پرچم ایران ناراحت هم باشند.
آینده «استان‌های درگیر بالاترین نرخ فرونشست زمین» در دو سناریو بررسی شد. نتایج یک تحقیق از روند نشست زمین در پهنه‌هایی از کشور که محل سکونت نیمی از جمعیت ایران است، نشان می‌دهد، سرعت بالای برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی در این مناطق باعث شده است از یکسو میزان «افت ذخایر آبی» زیرزمین تا ۴ برابر دهه‌های قبل و از سوی دیگر، نرخ سالانه فرونشست به حداقل ۵/ ۱ برابر سال‌های گذشته برسد. این بحران انسان‌ساز براساس مطالعات تیم تحقیق، ۷تهدید زیست‌محیطی و اقتصادی برای کشور در پی دارد مگر آنکه با «تدابیر ملموس» از سمت سیاستگذار مهار شود. محققان در این مطالعه تاکید می‌کنند، بحران فرونشست برخلاف بحران زلزله، قابل کنترل است؛ اما «فرصت، محدود است». در صورتی که روند برداشت از آب‌های زیرزمینی به روال حداقل یک دهه گذشته ادامه یابد، تلخ‌ترین سناریوی پیش‌رو، «تکمیل فرآیند فرونشست» و «مرگ آبخوان‌ها» خواهد بود که باعث بحران‌های جدید زیست‌محیطی و کشاورزی می‌شود. راهکارهای دستیابی به سناریوی دوم در جمع‌بندی این تحقیق، فهرست شده است.
مقدماتی جام ملت‌های اروپا با ۸ دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری شد.
در پی شکایت «محمد باقر قالیباف»، دادگاه، «مصطفی میرسلیم» را بابت ادعای رشوه ۶۵ میلیارد تومانی به نمایندگان مجلس برای رأی ندادن به تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مجلس دهم، مجرم شناخت و او را محکوم کرد.
در پی شکایت «محمد باقر قالیباف» دادگاه «مصطفی میرسلیم» را بابت ادعای رشوه ۶۵ میلیارد تومانی به نمایندگان مجلس برای رأی ندادن به تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مجلس دهم، مجرم شناخت و او را محکوم کرد.
تیم ملی فوتسال کشورمان در تورنمنت ۶ جانبه فوتسال تایلند مقابل عربستان پیروز شد.
محققان دانشگاه تگزاس در این باره روی حیوانات تحقیق کرده اند؛ فرقی نداشت که این حیوانات چقدر گرسنه بودند، در هر صورت رژیم غذایی با کالری محدود در زمان‌های خاصی به آن‌ها داده شد. متوجه شدند حیواناتی که در طول روز غذا می‌خورند، ۲۰ درصد طول عمر بیشتری نسبت به حیواناتی دارند که هر زمان از روز و هر جا که دل شان بخواهد، بدون برنانه غذا می‌خورند؛ یعنی برنامه ریزی دقیقی ندارند.
ناپولی شب گذشته با زدن پنج گل به یوونتوس موفق شد رکورد 30 ساله این تیم را بشکند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا روبرت لواندوفسکی را به خاطر اخراج در بازی برابر اوساسونا و واکنش تندی که نسبت به داور داشت، با محرومیتی سنگین مواجه کرد.
تیم فوتبال بایرن‌مونیخ موفق شد با درخشش سادیو مانه بایرن لورکوزن را با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب کند.
زپورتو در غیاب ستاره ایرانی خود شکست سنگینی مقابل کلوب بروژ متحمل شد.
سید محمد مرندی کارشناس ارشد مسائل هسته‌ای اظهار داشت: من برای نویسنده‌ای که نفرت و تحقیر بی‌پایان نسبت به مسلمانان و اسلام را به همراه داشته است، اشک نمی‌ریزم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ