به گفته ۲ منبع آگاه توییتر تصمیم داشته برای درآمد زایی نام های کاربری پلتفرمش را بفروشد.  این در حالی است که ایلان ماسک مالک جدید توییتر سعی دارد کسب وکار شرکت را احیا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«توئیتر در فرهنگ ارتباطات جهانی جای خود را باز کرده بود و نفوذ فرهنگی قابل توجهی را نیز به دست آورده بود. این مساله به خودی خود پولساز است. اهمیت این مساله زمانی مشخص می شود که توجه کنیم بنا بر ارزیابی تحلیلگران حوزه برندینگ، ارزش برند تجاری توئیتر در طی 15 سال فعالیت آن، به رقمی بالغ بر 15 تا 20 میلیارد دلار بالغ می شود که اقدام اخیر ایلان ماسک در تغییر نام شبکه اجتماعی توئیتر، عملا یک‌شبه این ارزش را دود کرد و به هوا فرستاد.»
ری‌برندینگ توییتر و تغییر نام و لوگوی آن به X با واکنش بسیار منفی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است. بااین‌حال، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که نظر بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی نسبت به این تغییر مثبت است.
نام و عکس رابرت مالی از صحه رسمی توئیتری دفتر نماینده آمریکا در امور مربوط به ایران حذف شده است.
شرکت متا اخیراً رقیب خود برای توییتر با نام Threads را راه‌اندازی کرد و در عرض چند روز ۱۰۰ میلیون کاربر در آن ثبت‌نام کردند. تمام این مسائل باعث شد تا وکیل ایلان ماسک با ارسال نامه‌ای به زاکربرگ، شرکت متا، سازنده اپلیکیشن «تردز» را به سوء‌استفاده سیستماتیک، عمدی و غیرقانونی از اسرار تجاری توییتر متهم کند.
برخلاف اینستاگرام واحد پول اجتماعی توئیتر کلمات هستند نه تصاویر. متا از افراد مشهور بزرگ دعوت می کند تا به نسخه اولیه تردز بپیوندند. متا تایید کرده که پیش تر نام های بزرگی هم چون ملاله یوسف زی، شکیرا و گورون رمزی از تردز استفاده کرده اند. تردز شاید شاید بهترین شانس را در میان رقبای توئیتر داشته باشد و به تعداد بیش تری از چهره های سنگین وزن و کاربرانی که آنان را دنبال می کنند نیاز دارد.
یک روحانی به نام محمد صادق نوری این متن را در توئیتر منتشر کرده که بازتاب زیادی داشته.
مجتبی توانگر، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی نامه‌ای خطاب به صادق محصولی دبیر کل جبهه پایداری نوشت که متن آن را در رشته توئیتی منتشر کرد.
علامت تیک آبی در کنار نام یک فرد در توییتر به معنای آن است که این پلتفرم تایید می‌کند حساب مذکور متعلق به فرد یا شرکتی است که ادعا می‌کند.
بررسی حمله چندجانبه از سوی محور مقاومت علیه رژیم‌صهیونیستی و لزوم نابودی غده سرطانی به نام اسرائیل از صحنه روزگار از محورهایی است که کاربران عرب‌زبان در توئیتر به آن پرداخته‌اند.
فضة نام مجری ساخته شده از طریق هوش مصنوعی است که در حساب توئیتر سرویس خبری کویت ظاهر شده است.
فعالان عرب زبان در توئیتر به مناسبت روز زمین در فلسطین تاکید کردند که فلسطینی‌ها به سرزمین خود بازمی گردند.
اکانتی که در فضای توییتر با عنوان بانک ملی ایران فعالیت می کند جعلی بوده و متعلق به این بانک نمی باشد.
وحید سعادت‌طلب بعد از انتقاداتی که در توئیتر و فضای مجازی به او شد، صفحات اینستاگرام و توئیتر خود را غیرفعال کرده است. نام آیدی اینستاگرام او هم‌نام با اسم روستایی است که وحید در آن به‌دنیا آمده؛ دوتوولی. این روستا از توابع بخش ریز شهرستان جم در بوشهر است و طبق آخرین سرشماری ۴خانوار جمعیت دارد. وحید در پروفایل خود در سایت دانشگاه استکهلم اینطور نوشته است:
امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت در توئیتر خود نوشت: متقاضیان خودروهای وارداتی شنبه ۶ اسفند ماه از ساعت ۱۲ به سامانه یکپارجه تخصیص خودرو مراجعه کنند.
مید قالیباف سخنگوی وزارت صمت در توئیتر خود نوشت: متقاضیان خودروهای وارداتی شنبه ۶ اسفند ماه از ساعت ۱۲ به سامانه یکپارجه تخصیص خودرو مراجعه کنند.
توییتر به فکر فروش نامهای کاربری جذاب افتاد
اگر علامت تیک خاکستری را در کنار نام یک کاربر در توییتر دیدید، بدانید که این حساب کاربری، متعلق به یک نهاد یا مقام دولتی یا یک سازمان چندجانبه است.
یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به فعالیت در توئیتر گفت: این حساب کاربری به نام من جعل شده و فیک است! اینکه تیک آبی گرفته عجیب است و باید از ایلان ماسک (مالک توییتر) بپرسید!
عبدالله گنجی که در دوره اصولگرایان در شهرداری، مدیر مسئول روزنامه زاکانی شده بود، از این روزنامه رفت. زاکانی چندی پیش او را مشاور فرهنگی خود کرد و یکی دو روزی است که نام گنجی نیز از صفحه آخر روزنامه همشهری پاک شده است. آقای گنجی پیش از این مدیر روزنامه جوان بود. او در توئیتر بیش از رسانه‌های دیگر فعال است.
کمیسر عالی حقوق‌بشر در سازمان ملل در نامه‌ای سرگشاده به مالک جدید توئیتر، از وی خواست تا حقوق بشر را رعایت کند.
شب گذشته آپدیت یا به‌روزرسانی جدید توئیتر در اپ‌استور قرار گرفت و کاربرانی که می‌خواهند در کنار نام خود تیک آبی داشته باشند باید ماهانه 7.99 دلار پول پرداخت کنند.
همزمان تصاحب توئیتر توسط ایلان ماسک، «جک دورسی» یکی از موسسان و مدیرعامل سابق توئیتر از راه اندازی یک رسانه اجتماعی جدید به نام Bluesky خبر داد.
روابط عمومی وزارت امور خارجه در پی انتشار توئیت‌هایی به نام یکی از مشاوران وزیر امور خارجه اعلام کرد: وی فاقد هرگونه حسابی در فضای مجازی و از جمله در توئیتر است.
روابط عمومی وزارت امور خارجه در پی انتشار توئیت‌هایی به نام یکی از مشاوران وزیر امور خارجه اعلام کرد: وی فاقد هرگونه حسابی در فضای مجازی و از جمله در توئیتر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ