اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایلان ماسک، مالک میلیاردر توییتر در توییتی نوشت: به زودی باید با برند توییتر و به تدریج، با همه پرنده‌ها خداحافظی کنیم.
دو تن از مطرح ترین میلیاردرهای فناوری جهان - ایلان ماسک و مارک زاکربرگ - توافق کردند که در یک مسابقه در قفس با یکدیگر مبارزه کنند.
دورسی می‌گوید ماسک تنها راه نجات توییتر از دست کنش‌گران وال استریت و صندوق‌های پوشش ریسک بود که می‌خواستند این شرکت را تصاحب کنند. به باور هم‌بنیان‌گذار توییتر، این شبکه اجتماعی هرگز نمی‌توانست به‌عنوان یک شرکت سهامی عام جان سالم به‌در ببرد
سرخیو راموس، مدافع پاری سن ژرمن، با انتشار پیامی طعنه‌آمیز از ایلان ماسک خواست که فقط به فکر کسب درآمد از توییتر نباشد.
سرویس توییتر بلو که با قیمت ۸ دلار در ماه در دسترس است، از زمان راه‌اندازی مجدد، تعداد کمی مشترک جدیدی را به خود جذب کرده است. طبق برآورد یک برنامه‌نویس به نام «تراویس براون»، کمتر از ۶۰۰ هزار حساب هزینه سرویس توییتر را پرداخت کرده‌اند.
توییتر تیک آبی را از کریس رونالدو گرفت!
عباس عبدی؛ تحلیل‌گر مسائل سیاسی و اجتماعی در توییتر نوشت: چرا پیامک سرقت نکردن برای کسی نمی‌آید؟ چون افراد بسیار بسیار اندکی مرتکب آن می‌شوند. پس اگر برای حجاب پیامک فراگیر می‌فرستند طبعا فکر می‌کنند که بسیاری از مردم مخاطب آن هستند.
ایلان ماسک در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس‌نیوز، هدف از توسعه TruthGPT را ساخت یک هوش مصنوعی حقیقت‌جو دانست که تلاش می‌کند ماهیت جهان را درک کند. مدیرعامل توییتر امیدوار است که این هوش مصنوعی بیش از اینکه آسیب‌زننده باشد، کار‌های خوب انجام دهد: «فکر می‌کنم این بهترین مسیر برای رسیدن به ایمنی است، از این نظر که هوش مصنوعی که به‌دنبال درک جهان باشد، بعید است انسان‌ها را نابود کند؛ چرا که ما بخش جالبی از جهان هستیم.»
به نظر می‌رسد ماسک از ابتدا قصدی برای رهبری توییتر و توسعه آن نداشته و در واقع هدفش از خرید این شبکه اجتماعی، برداشتن یک مانع بزرگ از مسیر رسیدن او به رویای قدیمی‌اش بوده است. حالا ماسک تصمیم دارد با سوپر اپ ایکس، یک بار دیگر جهان را با پدیده‌ای جدید غافلگیر کند؛ پدیده‌ای که با موجودیت خود، توییتر را به ورطه نابودی کشانده است.
طی چند روز گذشته، تعدادی از سازندگان برنامه و سایر سرویس‌ها گزارش کرده‌اند که API توییتر دیگر برای آن‌ها کار نمی‌کند. طبق گزارش Mashable، به‎‌نظر می‌رسد این تغییر از صبح روز سه شنبه آغاز شده است و بسیاری از توسعه دهندگان همچنان در تلاش هستند تا متوجه چه اتفاقی افتاده، زیرا به‌نظر می‌رسد که توییتر اکثر توسعه‌دهندگان را در مورد این تغییر آگاه نکرده است.
شاخص جدید توییتر نسبت به سایر معیار‌های این شبکه اجتماعی یک تفاوت بزرگ دارد. برخلاف سایر معیار‌های توییتر مانند تعداد لایک‌ها، نمی‌توان روی بوکمارک‌های توییتر ضربه زد تا ببینید چه کسی آن را به لیست خود اضافه کرده است.
توییتر به دلیل ارسال گزارش ناقص درباره اقداماتی که برای مقابله با انتشار اطلاعات نادرست انجام داده است، از کمیسیون اروپا کارت زرد گرفت.
توییتر به دلیل ارسال گزارش ناقص درباره اقداماتی که برای مقابله با انتشار اطلاعات نادرست انجام داده است، از کمیسیون اروپا کارت زرد گرفت.
اگرچه تقسیم درآمدهای تبلیغات با تولیدکنندگان محتوا به یکباره توسط ایلان ماسک اعلام شده است، اما مالک جدید این شبکه اجتماعی مدت‌هاست درباره این افراد صحبت می‌کند. حتی چند روز پیش ماسک از امکان اشتراک‌گذاری درآمدها با تولیدکنندگان محتوا گفته بود.
بر اساس توییت رسمی ایلان ماسک، کمپانی توییتر در حال حاضر تنها ۲۳۰۰ کارمند فعال دارد.
بر اساس توییت رسمی ایلان ماسک، کمپانی توییتر در حال حاضر تنها ۲۳۰۰ کارمند فعال دارد. این عدد پنج برابر تعداد کارمندان شبکه اجتماعی ایرانی روبیکاست! از زمانی که ایلان ماسک به‌طور رسمی ریاست توییتر را بر عهده گرفت، این شبکه اجتماعی به‌طور مداوم در صدر اخبار حضور داشته است.
طبق گزارش واشنگتن پست، این اطلاعات احتمالاً در اواخر سال ۲۰۲۱ با سوءاستفاده از یک آسیب‌پذیری توییتر جمع‌آوری شده‌اند که به کاربران اجازه می‌دهد با در اختیار داشتن آدرس ایمیل یا شماره تلفن سایر افراد، حساب دیگران را در این شبکه اجتماعی پیدا کنند.
مشکل حذف ایران از لیست پشتیبانی توییتر در حالی منتشر می‌شود که مرداد امسال نیز خبر دیگری با همین مضمون منتشر شد.
توئیتر، حساب کاربری روزنامه‌نگارانی که اخبار ایلان ماسک را پوشش می‌دادند بست.
توییتر قصد دارد قیمت اشتراک توییتر بلو برای کاربران آیفون را از هفت دلار و ۹۹ سنت به ۱۱ دلار افزایش دهد.
توییتر قصد دارد قیمت اشتراک توییتر بلو برای کاربران آیفون را از هفت دلار و ۹۹ سنت به ۱۱ دلار افزایش دهد.
دیدگاه‌های عمومی ایلان ماسک بسیاری را به این فکر واداشته که آیا او درصدد است تا اعتدال دستورالعمل‌های توییتر مبنی بر حذف خشونت، سخنان نفرت‌انگیز و سایر محتوای توهین‌آمیز را کاهش دهد؟
لیز تراس با انتشار پیامی در توئیتر نسبت به وضعیت سلامتی ملکه انگلیس ابراز نگرانی کرد و نوشت که در این شرایط فکر مردم کشور با او و خانواده سلطنتی است. گزارش ها حاکیست که پرنس چارلز ولیعهد انگلیس و همسرش دقایقی پیش راهی کاخ بالمورال شده‌اند.
توییتر حساب کاربری هفت سفارتخانه صربستان از جمله در ایران و یک کنسولگری بلگراد در آمریکا را تعلیق کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ