کمیسر عالی حقوق‌بشر در سازمان ملل در نامه‌ای سرگشاده به مالک جدید توئیتر، از وی خواست تا حقوق بشر را رعایت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که سازمان ملل برای از سرگیری روند صادرات محصولات کشاورزی روسیه سه ماه زمان دارد.
سخنگوی سازمان ملل از ارسال نامه «آنتونیو گوترش» دبیرکل این سازمان برای رئیس‌جمهور روسیه به منظور حفظ توافق غلات خبر داد.
هیئت نمایندگی روسیه در سازمان ملل درخواست مسکو برای برگزاری نشست شورای امنیت در ششم تیر ماه در ارتباط با خرابکاری در خط لوله نورد استریم را مطرح کرد.
دبیرکل سازمان ملل متحد خواستار تسریع عملیات در چارچوب توافق‌نامه غلات دریای سیاه و تمدید آن شد.
هیئت نمایندگی روسیه در سازمان ملل درخواست مسکو برای برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت در هشتم تیر ماه درارتباط با موضوع ارسال تسلیحات به نیروهای مسلح اوکراین را مطرح کرد.
نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل خواستار حملات شدیدتر علیه نوار غزه شد.
دبیرکل سازمان ملل خواستار انجام تحقیقات شفاف درباره شهادت خضر عدنان شد
نماینده دائم چین در سازمان ملل ضمن درخواست آتش بس در جنگ اوکراین خواستار شروع مذاکرات صلح در اسرع وقت شد.
هیئت نمایندگی روسیه در سازمان ملل درخواست مسکو برای برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت در ارتباط با موضوعات افشا شده اخیر پیرامون خرابکاری در خط لوله نورد استریم را مطرح کرد.
وزارت امور خارجه سوریه در پی وقوع زلزله شدید در این کشور از کشورهای عضو سازمان ملل متحد درخواست کمک کرد.
نماینده سودان در سازمان ملل در نامه‌ای به شورای امنیت اعلام کرد: تحریم‌ها دیگر به خاطر وضعیت مساعد دارفور در مقایسه با سال ۲۰۰۵ میلادی مناسب نیست.
«امیرسعید ایروانی» نماینده دائم ایران در سازمان ملل، ضمن محکوم کردن حملات اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه از جامعه جهانی خواست تا این رژیم را برای توقف جنایت ها علیه سوریه تحت فشار قرار دهد.
سازمان ملل خواستار آزاد شدن عبور و مرور از گذرگاه لاچین میان مرکز قره باغ و ارمنستان شد.
خانواده معظم شهدا با تجمع مقابل دفتر سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران، خواستار احقاق حقوق زنان ایرانی در سازمان ملل شدند.
ارتش لبنان خواستار اعمال فشار به رژیم صهیونیستی جهت توقف اقدامات خصمانه این رژیم علیه بیروت شد.
آلمان و ایسلند روز جمعه در نامه‌ای رسمی به شورای حقوق بشر سازمان ملل از این نهاد خواستند تا یک جلسه ویژه برای آنچه وضعیت رو به وخامت حقوق بشر در ایران، به‌ویژه درخصوص زنان و کودکان عنوان کرده‌اند، تشکیل دهد.
دبیرکل سازمان ملل متحد ضمن محکوم کردن آزمایش های موشکی اخیر کره شمالی، پیونگ یانگ را به پایبندی به تعهدات بین المللی فرا خواند.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل درخواست از رژیم صهیونیستی را برای آزاد کردن بازداشتی های فلسطینی و توقف روند طولانی مدت بازداشت اداری آنها تکرار کرد.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل درخواست از رژیم صهیونیستی برای آزاد کردن زندانیان فلسطینی و توقف روند بازداشت اداری آنها را تکرار کرد.
آلمان، انگلیس و فرانسه روز جمعه در نامه‌ای جمعی که به دست اعضای شورای امنیت سازمان ملل و به رصد رویترز رسیده است، آورده‌اند: ما خواهان تحقیقات از سوی تیم دبیرکل سازمان ملل که مسئول نظارت بر اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل است، هستیم و آماده‌ایم تا از کار دبیرکل در انجام تحقیقات فنی و بی‌طرفانه حمایت کنیم.
دبیرکل سازمان ملل با درخواست از روسیه و اوکراین برای حمله نکردن به هیچ بخشی از این تأسیسات یا مناطق اطراف آن، تاکید کرد: «این تأسیسات نباید به عنوان بخشی از هیچ عملیات نظامی مورد استفاده قرار گیرد. بلکه توافق فوری در سطح فنی در مورد محیط امن غیرنظامی برای تضمین امنیت منطقه مورد نیاز است».
بعد از حملات مداوم نیروهای اوکراینی به نیروگاه اتمی زاپروژیا، دولت روسیه از شورای امنیت سازمان ملل خواسته درباره این مسئله تشکیل جلسه دهد.
یک منبع در نمایندگی روسیه در سازمان ملل گفت: با توجه به حملات اوکراین به نیروگاه اتمی زاپروژیا و پیامد‌های فاجعه‌بار احتمالی آن، روسیه درخواست تشکیل جلسه شورای امنیت سازمان ملل در ۱۱ اوت را مطرح کرده است.
بعد از حملات مداوم نیروهای اوکراینی به نیروگاه اتمی زاپروژیا، دولت روسیه از شورای امنیت سازمان ملل خواسته درباره این مسئله تشکیل جلسه دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ