یک روحانی به نام محمد صادق نوری این متن را در توئیتر منتشر کرده که بازتاب زیادی داشته.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از لیدرهای محلی می‌گوید که تحت تأثیر اتفاق رخ‌داده در هفته گذشته از یک تور ۶۰نفره تنها ۲۵ نفر به جواهردشت سفر کردند و اتفاقاتی از این دست روی کسب‌وکار آن‌ها تأثیر می‌گذارد. او همچنین درباره شب حادثه می‌گوید که در آن شب در روستا حضور نداشته؛ اما حسب روایت‌ها شنیده گردوخاک یکی از خودروهای مسافران جرقه اختلافی را می‌زند که به حادثه شب پنجشنبه جواهردشت منجر شد.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت و شناسایی متصدی بنگاه فروش آپارتمان به یک قلاده سگ خبر داد.
مهاجم سابق استقلال و تیم ملی در آخرین مصاحبه اش به ابهامات و اتهاماتی که وجود داشته پاسخ شفاف داده است.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد، اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
یک جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات عنوان کرد: در بسیاری از مراکز دنیا استفاده از این استخوان به علت خطر عفونت بعدی، توصیه نمی‌شود و از نظر علمی اصلا اتفاق عجیبی نیست و پیوند استخوانی هم در کار نیست.
قالیباف در پاسخ به پرسشی در خصوص شفاف سازی مجلس درباره ماجرای سلاح‌ورزی، با اشاره به موضوعاتی که در خصوص سلاح‌ورزی در فضای مجازی مطرح شده است، گفت: من او را تا کنون ندیده‌ام و تنها اسم و عکس وی را همزمان با مباحث مطرح شده در رسانه‌ها مشاهده کرده‌ام.
وحید امیری کاپیتان پرسپولیس می‌گوید: پرسپولیس باید بزرگ‌ترین و بهترین اسپانسر مالی را داشته باشد تا این قدر با مشکلات مواجه نشود. وی درباره درگیری با شجاع خلیل زاده در بازی با تراکتور نیز توضیحاتی را مطرح کرد.
آیا به این موضوع فکر می‌کنید که واتس‌اپ وقتی از چت یا استاتوس دیگران اسکرین‌شات می‌گیرید، به آنها اطلاع می‌دهد؟ کنجکاو هستید که وقتی شخصی از چت یا استاتوس شما اسکرین‌شات می‌گیرد، اعلانی دریافت خواهید کرد یا خیر؟
زن جوانی که برای جراحی اسلیو معده به بیمارستان سیدالشهدائی سنندج رفته بود، به دلیل مشکلاتی که پس از جراحی برایش رخ داد، فوت کرد.
ماجرا بسیار واضح و شفاف است: فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌هایی مجزا به فدراسیون فوتبال ایران، خط‌و‌نشان کشیده‌اند که اگر در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران هم اجازه حضور زنان در ورزشگاه‌ها صادر نشود، باید منتظر عواقب سختی باشند. لحن این نامه‌ها به قدری جدی است که مسئولان ورزشی ایران را بر آن داشته تا نه‌تنها اجازه حضور زنان در ورزشگاه آزادی را صادر کنند بلکه به تیم‌های شهرستانی هم برای اولین بار اجازه دهند در‌های ورزشگاه را به روی زنان علاقه‌مند به تماشای فوتبال بگشایند
بخشی از صحبت های رائفی پور در مورد طوسی و ماجرای رئیس ارشاد گیلان: چرا شفاف نمی‌کنید؟ ایا صحت دارد یا ندارد؟ در ماجرای آقای طوسی آیا درست بود یا غلط؟ اگر درست بود دو برابر باهاش حساب باید می‌کردید.
بخشی از صحبت های رائفی پور در مورد طوسی و ماجرای رئیس ارشاد گیلان: چرا شفاف نمی‌کنید؟ ایا صحت دارد یا ندارد؟ در ماجرای آقای طوسی ایا درست بود یا غلط؟ اگر درست بود دو برابر باهاش حساب باید می‌کردید.
گمرک ایران در خصوص معطلی حدودا ۱۷ ماهه یک محموله ۱۱۵ تنی گوشت منجمد وارداتی در بندرعباس شفاف سازی کرد.
کمیته حقیقت‌یاب که با دستور خاتمی در شورایعالی امنیت ملی تشکیل شده، به‌صورت شفاف و بدون لکنت‌زبان و در نظر گرفتن استثنا، نتایج بررسی خود را اعلام می‌کند. موضوع دیگر این است که سیدمحمد خاتمی، به‌عنوان رئیس‌جمهور و رئیس شورایعالی ملی که در بطن ماجرا قرار دارد، رسماً در گفت‌وگویی تصویری از مردم ایران به خاطر برهم خوردن آرامش‌شان عذرخواهی می‌کند.
بلافاصله پس از آغاز حادثه، تیم‌های تخصصی وزارت بهداشت، تحقیقات علمی و میدانی خود را آغاز کردند و در بازه‌های زمانی مختلف، نتایج تحقیقات خود را منتشر کردند. همچنین، وزارت کشور به دستور رئیس جمهور مامور شد تا ابعاد امنیتی و سیاسی ماجرا را به دقت بررسی کرده و گزارش‌های خود در این ارتباط را به صورت شفاف ارائه کند.
با ادامه ماجرای مسمومیت‌ها از یک سو، فرضیات مطرح شده پیرامون چرایی آن‌ها و از سوی دیگر، ورود مسئولان به ماجرا، ابعاد جدی‌تری به خود گرفت. در مهم‌ترین سطح این سخنرانی رهبر انقلاب و موضع‌گیری شفاف ایشان پیرامون ماجرای مسمومیت‌ها بود که در محافل رسانه‌ای و در سطوح ارشد تصمیم‌گیری اثرگذار بود
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: از کنار هم قرار دادن مجموع اظهار نظر‌ها و رویداد‌های مرتبط با ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان قم و شهر‌های دیگر، این نکته کاملاً مشخص می‌شود که اطلاع رسانی دقیق درباره این موضوع با شفافیت صورت نمی‌گیرد.
حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی توضیح داد: برای اینکه ماجرا شفاف و مشخص باشد که منابع حاصل از املاک مازاد صرف هزینه‌های جاری نمی‌شود، در سامانه پروژه‌هایی که قرار است منابع در آنجا هزینه شود نیز مشخص شده است. مدارس خیرساز نیز در لیست این پروژه‌ها قرار گرفته و قرار است با این منبع تکمیل شوند؛ بنابراین این مدارس مازاد نیستند و خیرین به اشتباه گمان کردند مازاد هستند.
صالحی وزیر اسبق امور خارجه گفت: روزی آقای اردوغان مریض شد و سردار سلیمانی خیلی نگران ایشون شد و برای شفای اردوغان پرچم حرم امام حسین یا امام رضا را برایش فرستاد.
عضو شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران تاکنون دو بار شفاهی گفته‌اند که از رئیس جمهور در خصوص آلودگی هوای پایتخت حکمی دریافت کرده‌اند.
مسعود پزشکیان نماینده مجلس در پخش زنده شبکه خبر گفت: در خصوص ماجرای درگذشت مهسا امینی شفاف باشید تا مردم از التهاب دربیایند. همه باید بیایند پاسخ بدهند! از نظر علمی نمی‌شود که کسی همین جوری بیفتد! این طور نباشد که هر کسی خواست حرف بزند بگویید این‌ها ضدنظام هستند! می‌گویید برخورد نامناسب با این خانم نکرده‌ایم؛ خب شفاف‌سازی کنید! یک تیم ارزیابی درست کنید.
پاسور تیم ملی والیبال ایران درباره حواشی ایجاد شده در دیدار ایران و‌ هلند توضیح داد.
سیاوش یزدانی در برزخ عجیبی قرار گرفته؛ او نه می تواند به استقلال برگردد و نه مجوز حضور در تمرینات ملوان را دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ