امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت در توئیتر خود نوشت: متقاضیان خودروهای وارداتی شنبه ۶ اسفند ماه از ساعت ۱۲ به سامانه یکپارجه تخصیص خودرو مراجعه کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست مدیرعاملی استقلال اعلام کرد که فردا صبح در جلسه با نکونام، لیست نقل و انتقالاتی آبی ها را دریافت می کند.
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افزایش زمان فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی همزمان با تغییر ساعات کار ادارات خبر داد.
مهاجم ازبکستانی و خبرساز شاغل در پیکان با این باشگاه تسویه حساب کرد و به زودی ایران را ترک می‌کند.
عتیقی با بیان اینکه ماه گرفتگی پیش رو در ساعت ۲۳ و یک دقیقه و ۴۵ ثانیه شبانگاه جمعه ۱۵ اردیبهشت به پایان خواهد رسید، گفت: این ماه گرفتگی در قاره‌های اروپا، آسیا، استرالیا و آفریقا و همچنین اقیانوس‌های آرام، اطلس و هند و در قطب جنوب نیز قابل مشاهده خواهد بود.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از انسداد محور هراز از ساعت ۲۲ تا ۶ صبح فردا خبر داد.
همه چیز در خصوص مسیر سخت دختران ایران برای صعود به المپیک پاریس
آسمان تهران فردا (۱۸ اسفند) ابری و مه رقیق و در بعضی ساعات رگبار، رعدوبرق و وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۱۹ اسفند) ابری و مه رقیق، در بعضی ساعات رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۶درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و فردا ۱۷ و ۱۸ اسفند از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به‌صورت یکطرفه خواهد بود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۲ اسفند) نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی و از بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۲۱ و روز شنبه (۱۳ اسفند) نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش پراکنده و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
مید قالیباف سخنگوی وزارت صمت در توئیتر خود نوشت: متقاضیان خودروهای وارداتی شنبه ۶ اسفند ماه از ساعت ۱۲ به سامانه یکپارجه تخصیص خودرو مراجعه کنند.
فعالیت سینما‌ها برای امروز و امشب (چهارشنبه) به مانند ایام دیگر، تا ساعت ۲۴ خواهد بود.
فردا تمامی قطارهای مترو در شبکه مترو و اتوبوس‌های تندرو و عادی در ناوگان اتوبوسرانی مطابق برنامه زمان‌بندی روزانه، نسبت به خدمات‌رسانی به شهروندان اقدام می‌کنند و مراکز معاینه فنی باز هستند.
با دستور استاندار گیلان فردا، ۲۲ دی ماه ۱۴۰۱ تمامی ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های استان، تعطیل است.
فدراسیون فوتبال اسپانیا فردا لوئیس دلافوئنته را رسما به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور معرفی خواهد کرد.
مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان، روز دوشنبه ۲۱ آذر به دلیل انجام عملیات فنی تا ساعت ۱۲ پذیرای گردشگران است.
فردا عصر و در چارچوب رقابت های جام جهانی فوتبال در قطر، تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی انگلیس صف آرایی خواهد کرد. یکی از مهم ترین مسابقات فوتبال ملی کشورمان که موجب شده دولت مردان با اتخاذ تصمیمی ویژه به نوعی به استقبال آن بروند و یکی از متفاوت ترین روزهای آموزش عالی در کشورمان را رقم بزنند.
فردا عصر و در چارچوب رقابت های جام جهانی فوتبال در قطر، تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی انگلیس صف آرایی خواهد کرد. یکی از مهم ترین مسابقات فوتبال ملی کشورمان که موجب شده دولت مردان با اتخاذ تصمیمی ویژه به نوعی به استقبال آن بروند و یکی از متفاوت ترین روزهای آموزش عالی در کشورمان را رقم بزنند.
در آستانه بازی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، کلاس‌ها و بخش‌های اداری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی فردا دوشنبه از ساعت ۱۴ تعطیل می‌شوند.
کی روش که حساسیت زیادی روی انتخاب بازیکنان برای حضور در جام جهانی دارد، آخرین بررسی هایش را تا فردا انجام خواهد داد تا تصمیم نهایی برای معرفی ۲۶ بازیکن اعزامی را بگیرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، جاده هراز از فردا، ۲۴ مهرماه جاری، تا ساعت ۱۲ ظهر روز ۲۷ مهرماه، مسدود خواهد بود.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از فردا سه شنبه ۱۲ مهرماه تا روز شنبه ۱۶ مهرماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ فردا تا ساعت ۶ روز شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.
براین اساس، همه مدارس شهر تهران موظف به رعایت مصوبه استانداری تهران درخصوص ساعات کار مدارس هستند. طبق مصوبه مذکور، ساعت کار مدارس ابتدایی از٨:٣٠ صبح تا ١٢:٣٠ ظهر و ساعت آموزش مدارس متوسطه ٧:٣٠ صبح آغاز می‌شود.
مسافران پرواز تهران به نجف یک شرکت هواپیمایی حدود ۱۲ ساعت است که در فرودگاه امام خمینی (ره) معطلند و هیچ فردی از دفتر نمایندگی این شرکت در فرودگاه امام، پاسخگو نیست.
عبدالعلی علی عسگری رئیس پیشین سازمان صدا و سیما که در هفته جاری به سمت مدیرعاملی هلدینگ پتروشیمی فارس منصوب شده بود استعفا داد! خبر کوتاه بود اما رسانه ها را در نوردید! خبر استعفا علی عسگری صحت دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ