وحید سعادت‌طلب بعد از انتقاداتی که در توئیتر و فضای مجازی به او شد، صفحات اینستاگرام و توئیتر خود را غیرفعال کرده است. نام آیدی اینستاگرام او هم‌نام با اسم روستایی است که وحید در آن به‌دنیا آمده؛ دوتوولی. این روستا از توابع بخش ریز شهرستان جم در بوشهر است و طبق آخرین سرشماری ۴خانوار جمعیت دارد. وحید در پروفایل خود در سایت دانشگاه استکهلم اینطور نوشته است:
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ما در مورد تورم، با دوراهی مواجهیم و نه کلاف سردرگم و پیچیده و گیج کننده. علم اقتصاد مسئله را دهه‌هاست که حل کرده. لازم نیست ما موضوع را بی دلیل پیچیده کنیم. البته عنایت داشته باشید که پیچیده نبودن به معنی سخت و دشوار نبودن نیست. سیاست‌گذار یا مجری دو راه بیش‌تر ندارد: یا تورم ۵۰ درصدی را بپذیرد و با عارضه‌های آن کنار بیاید و یا آن را به طرز محسوسی کاهش دهد.
بخش گفت:در این عملیات پس از انجام یکسری اقدامات پیچیده اطلاعاتی، باند مذکور مورد ضربه ماموران در اداره کل اطلاعات استان قرار گرفت و دو نفر از عناصر ضد امنیتی سابقه دار و فعال در قاچاق و فروش سلاح در شرق کشور؛ شناسایی و دستگیر شدند.
با قانونی شدن این ماده، پلتفرم و یا سکویی مکلف می‌شود که اطلاعات خصوصی افراد را تا حدی در اختیار ارگان‌های مربوطه قرار دهد که بتوانند سبک زندگی و طرز تفکر و میزان دینداری فرد را با آن اطلاعات بسنجند؛ این به معنای دستیابی به پردازش‌ها و اطلاعات پیچیده کاربران است که در این صورت کاربران به پلتفرم‌ها بدبین و بی‌اعتماد شده و عملا خیلی از آن‌ها دیگر مورد استفاده مردم قرار نمی‌گیرد. البته خیلی‌ها دوست دارند که چنین اتفاقی رخ دهد.
علیرغم آن که افول دلار در سطح متوسط است و انتظار می‌رود موقعیت دلار به عنوان ارز ذخیره غالب جهانی به دلیل عدم وجود جایگزین مناسب ادامه پیدا کند نگرانی‌ها در مورد عوامل اقتصادی و تنش‌های ژئوپولیتیکی منجر به بحث‌هایی درباره ارز‌های جایگزین و دور شدن از قرارداد‌های دلاری در بخش‌های خاص شده است. این وضعیت هم چنان پیچیده و تابع تحولات جاری در اقتصاد جهانی و چشم‌انداز ژئوپولیتیکی است.
رسوایی کشف مواد مخدر در کاخ سفید و هم چنین سیاست‌های ضد آمریکایی عربستان در کنار لزوم خروج آمریکایی ها از سوریه، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
روزنامه فرهیختگان نوشت: اینکه گروهی بدون توجه به شخصیت چندبعدی شهید بهشتی صرفا با هدف تحقق ایده خود اظهاراتی را مورد توجه قرار داده و بیلبورد‌های تبلیغاتی شهر را مملو از آن کند، باعث می‌شود تا شهید بهشتی از یک شخصیت پیچیده و مملو از تجربه در زمینه حکمرانی در اذهان عمومی به یک شخصیت تک‌بعدی تقلیل یابد.
بر اساس این گزارش، این مذاکرات تلفنی به عنوان بخشی از مذاکرات «بسیار پیچیده» در مورد برقراری پروازهای مستقیم بین فلسطین اشغالی و جده برای مراسم حج امسال بوده است.
ماتیس می‌گوید: «هدف CEBRA کشف ساختار سیستم‌های پیچیده است. با توجه به اینکه مغز پیچیده‌ترین ساختار جهان ماست، یک فضای آزمایشی جامع و کامل برای CEBRA محسوب می‌شود. همچنین می‌تواند در مورد نحوه پردازش اطلاعات توسط مغز داده‌های جدیدی به ما ارائه کند و بستری برای کشف اصول جدید علوم اعصاب باشد.»
تقریباً روشن است که سفر امیرعبداللهیان به بیروت، با هدفِ کمک به انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان با درنظر داشتنِ علایق و منافع سعودی‌ها صورت گرفته است، اما وضعیت لبنان چنان پیچیده است که توافق در مورد آن کاری زمان‌بر و طاقت‌فرسا به نظر می‌آید.
دانشمندان گزارش دادند که درست مانند انسان‌ها، میمون‌ها نیز قادر به مشورت پیچیده و تصمیم‌گیری دقیق هستند. به طور خاص، برای اولین بار، این مطالعه نشان می‌دهد که میمون‌ها می‌توانند عمیقاً در مورد یک مشکل فکر کنند و عوامل مختلفی مانند هزینه‌ها، پیامد‌ها و محدودیت‌ها را در نظر بگیرند و در نهایت به یک نتیجه مطلوب برسند.
منصور قنبرزاده می‌گوید برای ورود تکنولوژی داوری، مسائل پیچیده در میان هستند.
نان جو به دلیل وجود کربوهیدرات‌های پیچیده می‌تواند از بروز گرسنگی جلوگیری کند و شاید همین یک مورد برای اثبات تاثیر آن در لاغری و کاهش وزن کافی باشد.
روزنامه اعتماد نوشت: چه قائل به این باشیم که گزارش‌های مسمومیت ناشی از استرس و اضطراب و جو روانی است، چه مایل باشیم تصور کنیم که یک عملیات پیچیده تروریستی در جریان است، حالا دیگر وقت آن رسیده که شورای امنیت ملی در مورد این وضعیت استثنایی تشکیل جلسه دهد.
رئیس جمهور روسیه توازن سیاست خارجی صربستان را در «شرایط بین‌المللی پیچیده» کنونی مورد تمجید قرار داد.
ChatGPT که توسط هوش مصنوعی باز در سان‌فرانسیسکو توسعه یافته، از زمانی که در ماه نوامبر به‌صورت عمومی مورد استفاده قرار گرفته، سروصدای زیادی به راه انداخته و در طول دو ماه، حالا تعداد کاربرانش از مرز ۱۰۰ میلیون نفر عبور کرده است.
طبق ارزیابی‌های صورت گرفته در مورد پرونده‌های کلاهبرداری واقعیت آن است که افراد پیچیده، تحصیلکرده و جوان همگی در معرض قربانی شدن در جریان کلاهبرداری قرار دارند. کلاهبرداران اغلب افرادی در جمعیت‌های خاص را هدف قرار می‌دهند: افراد ثروتمند و مشهور هدف کلاهبرداری‌های سفارشی آنان قرار می‌گیرند.
رایج‌ترین اشتباهی که مردم در مورد روتین‌های مراقبت از پوست مرتکب می‌شوند این است که آن‌ها را بیش از حد پیچیده می‌کنند. مردم دوست دارند آخرین روند‌های مراقبت از پوست را همانطور که در رسانه‌های اجتماعی توصیه می‌شود دنبال کنند که اغلب ممکن است برای هر پوستی مناسب نباشد و منجر به تحریک آن شود.
موضوع بسیار مهم دیگری که مینویی به آن اشاره می‌کند، مدارکی است که یک موکل در اختیار وکیل خود قرار می‌دهد و با بازداشت وکیل، فرایند پیگیری پرونده می‌تواند با گره‌های بسیاری مواجه شود: «موکل در مورد اوراق پرونده و مدارکش سرگردان است. من و آقای کامفیروزی موکلان مشترکی داریم. در این مدت برخی از آنها با من تماس گرفته‌ و گفته‌اند فلان مدرک‌مان را برای ارائه به فلان مرجع قضائی نیاز داریم و آن مدرک دست آقای کامفیروزی است. دسترسی دوباره به این مدارک کار بسیار سختی است و چه‌بسا از برخی از این اوراق تنها یک نسخه موجود باشد؛ مثل اصل نامه پزشک، استشهادیه و‌... . این موضوع استیصالی را برای موکل و وکیل جدید پرونده به همراه دارد که بسیار پیچیده است».
به نظرم نفوذ و دستگاه اطلاعاتی چین هنوز زمخت و ناآزموده است، اما به طور فزاینده‌ای پیچیده می‌شود. چین در ابتدا از تاکتیک‌های نفوذ بسیار زیرکانه در تایلند استفاده کرد؛ از جمله از طریق برگزاری نمایش‌ها و جشنواره‌های فرهنگی عظیم، جامعه تجاری مورد حمایت خود در تایلند را با تظاهر اندکی پرورش می‌داد و اغلب اعضای آن را به عنوان "رفقای چینی" جذب می‌کرد.
وضعیت پیچیده انتخاباتی چند فدراسیون و فشارهای انتقادی در رابطه با آنها، وزارت ورزش را وادار کرد تا در مورد دیگر فدراسیون‌ها و انتخابات‌شان، اقدامات به موقعی داشته باشد.
«چشم انداز آتی اقتصاد ایران، همراه با رشدِ بسیار کُند و آرام خواهد بود. همین مساله موجب می‌شود تا مردم، تاثیرات این رشد را حس نکنند. ما باید رشد اقتصادی را با سرعت بیشتری تجربه کنیم. در این رابطه، بهره‌گیری ایران از ظرفیت‌های اقتصادی منطقه اوراسیا بسیار مهم است. اعمال قاعده تعرفه صفر وارداتی و صادراتی در رابطه با این منطقه، بایستی مورد توجه باشد. این مساله خود جدای از برخی مزایای اقتصادی برای ایران، میزان قابل توجهی از بوروکراسی داخلی زائد و پیچیده کشورمان را نیز از دور خارج می‌کند.»
میکروبیوتای روده انسان یک اکوسیستم پیچیده است که شامل تریلیون‌ها میکروارگانیسم در روده و داخل آن است. در حالی که احتمالا در مورد پروبیوتیک‌ها در میکروبیوم زیاد شنیده‌اید ممکن است کمتر با پری بیوتیک‌ها و پست بیوتیک‌ها آشنا باشید که دو عامل کلیدی دیگری برای دستیابی به سلامت مطلوب روده هستند.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، در مورد شرایط پیچیده آنتوان گریزمان، در اتلتیکومادرید، اظهار نظر کرده است.
این فیلم روایتی از پیچیدگی زندگی در حاشیه نیویورک توسط خانواده‌هایی فقیر است که از دریچه چشم چند کودک به تصویر کشیده می‌شود و نبردی استعاری برای بقا را به تصویر می‌کشد؛ اثری پیچیده و تا حدودی نمادین که در جشنواره ساندنس مورد توجه قرار گرفت و پس از آن دیده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ