عبدالله گنجی که در دوره اصولگرایان در شهرداری، مدیر مسئول روزنامه زاکانی شده بود، از این روزنامه رفت. زاکانی چندی پیش او را مشاور فرهنگی خود کرد و یکی دو روزی است که نام گنجی نیز از صفحه آخر روزنامه همشهری پاک شده است. آقای گنجی پیش از این مدیر روزنامه جوان بود. او در توئیتر بیش از رسانه‌های دیگر فعال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
۱۰۰ دقیقه جنب و جوش عبدالله ویسی در کنار خط با سوت پایان مسابقه به اتمام رسید و او نفر اولی بود که خودش را به رختکن رساند.
عبدالله ویسی پس از گل دوم تیمش، دست در جیب و با ژست خاصی این گل را جشن گرفت.
محل برگزاری دیدار شاگردان عبدالله ویسی و جواد نکونام هنوز مشخص نیست.
باشگاه صنعت نفت پس از توافق با عبدالله ویسی، نخستین بازیکن جدید خود را به خدمت گرفت.
اکانت رسمی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد که عبدالله المعیوف دروازه بان الهلال از سال ۲۰۱۲ تاکنون بیشترین کلین شیت را در لیگ قهرمانان آسیا داشته است. دروازه بان الهلال با ۲۵ کلین شیت، خالد عیسی اماراتی و کلود امین قطری با امتیاز ۱۸ کلین شین در رده‌های بعدی قرار گرفتند. علیرضا بیرانوند نیز با ۱۵ کلین شیت در رتبه سوم قرار دارد.
روز گذشته اتفاقی که برای عبدالله ویسی و سیروس پورموسوی طی روزهای اخیر افتاده بود، در ورزشگاه دستگردی اکباتان تکرار شد.
سرمربی صنعت نفت کار بزرگی با حفظ این تیم در لیگ برتر انجام داد و روی دست‌ها به هوا پرتاب شد.
شهبازی می‌گوید: «دوخت لباس باید تا قبل از اذان به پایان می‌رسید و بعد از نماز آن را به تن صاحب حاجت می‌کردند. در اواخر سلطنت قاجاریه که چرخ خیاطی در منازل اعیان و اشراف راه یافت، زنان رجال برای دوختن پیراهن مراد چرخ خیاطی خود را به وسیله نوکران خود به مسجد می‌فرستادند تا مراد آن‌ها هم داده شود. در کتاب خاطرات «عبدالله مستوفی» و همچنین «عین‌السلطنه» آمده است: تهرانی‌ها پارچه‌های خود را معمولاً از بزاز‌های حجره‌های مسجد سپهسالار خریداری می‌کردند.»
عبدالله دوکوره، هافبک اورتون، بعد از ضربه ای که به صورت هری کین وارد کرد از زمین مسابقه اخراج شد.
عکاسان حاضر در ورزشگاه تختی آبادان صحنه‌ای جالب توجه از سرمربی جدید صنعت نفت ثبت کرده‌اند.
رونالدو در ورزشگاه ملک عبدالله شب پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت. او که از شکست تیمش خشمگین بود، به تشویق شدن لیونل مسی توسط هواداران الاتحاد هم واکنش جالبی نشان داد.
اشکان دژاگه که در همان نیمه اول جانشین احمد عبدالله زاده شد، در ترکیب تیمش موثر ظاهر شد.
عبدالله المالکی می‌توانست زننده یکی دیگر از گل‌های تاریخی سعودی‌ها باشد اما نه تنها موفق به این کار نشد که در ادامه اشتباه مهلک او زمینه‌ساز گل دوم لهستان شد.
در جریان فوتبال درون تیمی امروز بازیکنان جوان و بزرگسال حاضر در اردوی تیم ملی، رامین رضاییان در برخورد با سینا عبداللهی دچار مصدومیت شد و دقایقی روی زمین افتاد.
سالم الدوساری و عبدالله مادو دو ستاره تیم ملی عربستان به تمرینات گروهی این تیم اضافه شده‌اند.
نیمکت فولاد در بازی روز گذشته مقابل استقلال نفرات نامدار متعددی را به خود دید.
تیم ملی فوتسال ایران به دنبال کسب سیزدهمین قهرمانی خود در جام ملت‌های آسیاست؛ جامی که در کشور کویت و سالن سعد عبدالله در حال برگزاری است.
تیم ملی فوتسال ایران به دنبال کسب سیزدهمین قهرمانی خود در جام ملت‌های آسیاست؛ جامی که در کشور کویت و سالن سعد عبدالله در حال برگزاری است.
تیم ملی فوتسال ایران به دنبال کسب سیزدهمین قهرمانی خود در جام ملت های آسیاست؛ جامی که در کشور کویت و سالن سعد عبدالله در حال برگزاری است.
الصمیدی پس از کشته شدن ابوبکر البغدادی و عبدالله قرداش از مهم‌ترین سران گروه داعش بود.
دربار پادشاهی اردن تصاویری از مراسم نامزدی شاهزاده حسین بن عبدالله دوم، ولیعهد اردن را منتشر کرده است. عروس رجوه خالد بن عبدالعزیز متولد عربستان سعودی است. مراسم نامزدی با حضور ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن و ملکه رانیا در منزل پدر عروس در ریاض عربستان برگزار شد.
عبدالله روا مجری تلویزیون به این ماجرا ورود کرد و با انتشار یک استوری در اینستاگرام وعده داد تا در برنامه ویدیوچک حتما به این موضوع رسیدگی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ