علامت تیک آبی در کنار نام یک فرد در توییتر به معنای آن است که این پلتفرم تایید می‌کند حساب مذکور متعلق به فرد یا شرکتی است که ادعا می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توئیتر به زودی قانون جدیدی را اجرا و محدودیتی بر تعداد پیام های مستقیم (Direct Message) روزانه افراد تایید نشده و بدون تیک آبی وضع می کند.
کریس پلامر مهندس امنیت سایبری در توئیتی می‌نویسد: من باگی را اطلاع رسانی کردم که gogle@ با تاخیر آن را با عنوان «اصلاح نمی‌شود- رفتار مورد نظر» رد کرد. اینکه چگونه یک کلاهبردار هویت @UPS را جعل می‌کند، با این روش قانع‌کننده است.
تنها یک ماه پیش سرویس جی میل متعلق به گوگل نسخه « تیک آبی» را ارائه کرد که مشابه تیک آبی توئیتر است و هم اکنون مشخص شده هکرها از آن سواستفاده می کنند.
گوگل از همین امروز تیک‌های آبی تأیید را برای حساب‌های Workspace و حساب‌های شخصی ارائه کرده است، بنابراین در هنگام بررسی ایمیل‌های دریافتی خود، ممکن است با چنین قابلیتی مواجه شوید.
توییتر تیک آبی را از کریس رونالدو گرفت!
توئیتر به دلیل عدم پرداخت 8 دلار، تیک آبی اکانت کریستیانو رونالدو را حذف کرد.
با شروع پروسه حذف تیک‌های آبی رایگان توییتر، تیک‌های آبی بسیاری از کاربران از جمله وزیر پیشین ارتباطات ایران حذف شد!
استقلال در 8 بازی انجام داده در دور برگشت هیچ مسابقه ای را بدون گل به پایان نبرده است!
باید از ایشان و سایر اعضای کابینه و نمایندگان مجلس و ائمه جمعه یاد بگیریم که قیمت دلار، فیلتر و تحریم‌ روی زندگی‌مان اثر نگذارد.
محمدجواد پهلوان، فعال رسانه‌ای نوشت: باید از ایشان و سایر اعضای کابینه و نمایندگان مجلس و ائمه جمعه یاد بگیریم که قیمت دلار، فیلتر و تحریم روی زندگی‌مان اثر نگذارد.
تاریخ در دسترس قرار گرفتن ویژگی‌های پولی اینستاگرام فعلا مشخص نیست و باید منتظر اعلام از طرف متا باشیم.
توئیتر قیمت خرید اشتراک تیک آبی برای دستگاه های اندروید را ماهانه ۱۱ دلار اعلام کرد. این درحالی است که پلتفرم یک طرح اشتراک سالانه ارزان تری برای کاربران وب در نظر گرفته است.
دو مقام ارشد دولت طالبان تیک آبی توئیتر را دریافت کردند که البته این تیک اکنون حذف شده است.
نماینده چابهار گفت: از خدا بترسید و بترسیم که نا امید کردن خلق خدا ناروا است این بار درخواستم متفاوت است به حرمت مروتتان برچسب محرومیت را از استان، شهر‌ها و روستا‌های ما بردارید که با تزریق این واژه شوم بر اهل و دیار ما هیچ پیشرفتی حاصل نشد، بلکه انگیزه رشد از جوانان ما گرفته شد و در پناه این تعبیر نامناسب به سکون تن داده اند، ما محروم نیستیم و ما ثروتمندترینیم و هم منزل اقیانوسیم.
درست در روز‌هایی که ایرانی‌ها با مصائب و مشکلات فراوان به شبکه‌های اجتماعی جهانی نظیر اینستاگرام وصل می‌شوند و آینده فعالیت این پلتفرم‌ها به نظر مقام‌های امنیتی وابسته است حساب رئیس جمهور ایران در اینستاگرام تیک آبی تایید گرفت.
در پی تیک آبی گرفتن صفحه رییس جمهور در توییتر، صفحه دولت توضیحاتی درباره این اقدام توییتر منتشر کرد.
سایت دولت در واکنش به انتقادها در مورد تیک آبی پیج اینستاگرام رئیس جمهور نوشت: از ماه ها قبل اقداماتی به منظور تشخیص اصالت انجام دادیم که اخیرا یکی از شبکه های اجتماعی به آن ترتیب اثر داد.
رئیسی که نه تنها بعد از فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی خارجی به پلتفرم‌های داخلی کوچ نکرده، حالا مشخص شده زمانی که اینستاگرام برای مردم ایران فیلتر بوده، ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرده تاییدیه هویتی و اعتباری اینستاگرام را که به شکل علامت «تیک آبی» بالای صفحه کاربران است، بدست آورد. این در حالی است که با گذشت ۱۰۰ روز از فوت مهسا امینی، فیلترینگ اینستاگرام، کسب و کار‌های مجازی بسیاری که در اینستاگرام فعالیت می‌کردند را، نابود کرده است.
توئیتر ارائه سرویس اشتراکی تیک آبی ۸ دلاری را دیروز متوقف کرد زیرا به طور ناگهانی انبوهی از حساب های جعلی در این پلتفرم ظاهر شدند.
توییتر بالاخره نقص مهم ارائه تیک آبی با سرویس بلو را پذیرفته و به همین منظور می‌خواهد از برچسبی تحت عنوان Official به همراه یک تیک خاکستری جدید استفاده کند.
توئیتر سرویس اشتراک تیک آبی خود را افتتاح کرد به این ترتیب کاربران با پرداخت حق عضویت می توانند سرویس تیک آبی را به دست بیاورند.
ایلان ماسک اعلام کرد ماهانه ۸ دلار برای «بلوسرویس» از جمله تیک آبی خود اشتراک دریافت می کند.
ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی توئیتر در پیامی در این شبکه اجتماعی اعلام کرد فرایند تایید کاربران و طرح تیک آبی را تغییر می دهد و هزینه اشتراک در طرح عضویت تیک آبی ماهانه ۵تا۲۰ دلار خواهدبود.
توئیتر گزینه ویرایش را برای کاربران دارای تیک آبی در برخی از کشورها فعال کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ