هوای برفی تهران جانی تازه به عکس های تمرین تیم استقلال پیش از بازی برابر تراکتور بخشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان ابری تا نیمه‌ابری همراه با بارش برف و باران، وزش باد و احتمال سقوط بهمن پیش‌بینی می‌شود.
از دید مسئولان شهری، آنچه موجب گلایه شماری از شهروندان از عملکرد شهرداری تهران است، بیش از هرچیز، ظرفیت اندک معابر این شهر است و افزون بر آن، نزدیک شدن به نوروز هم سهمی در تشدید ترافیک پایتخت در این روز‌ها داشته و دارد. اظهاراتی عجیب و تامل برانگیز، آن هم از زبان یکی از مدیران مجموعه‌ای که از جمله وظایفش، رفع معضل ترافیک است.
نظری تصریح کرد: هواشناسی استان پیش‌بینی کرده است که بارش برف تا ساعت ۲ بامداد روز دوشنبه ۲۴ بهمن در سطح شهر تهران ادامه خواهد داشت و ما نیز تا زمانی که برف از آسمان ببارد، برای برف‌روبی در خیابان‌های شهر حاضر خواهیم بود.
«کجای این بارش برف خارج از عرف بوده؟ کجای آن بارش «برف وحشی » است؟ ببینید وقتی می گویند برف وحشی احتمالا منظورشان کولاک است. چون اصطلاح علمی بارش برف وحشی که نداریم. منظور اگر هم باشد، کولاک است. کولاک هم به برف همراه با باد شدید می گویند که دیگر کنترلش سخت می شود. من ساکن کرج هستم ، شما در تهران در ساعات گذشته چنین شرایطی را تجربه کردید؟»
مهدی قایدی در آماده ترین نسخه خود قرار دارد اما او باید برای ادامه نمایش خوبش 24 ساعت صبر کند.
عضو شورای شهر تهران گفت:حجم برف آنقدر زیاد است که شن‌ها پاسخگو نیست و باید شهرداری از راهکارهای مناسب‌تری استفاده کند.
لغو بازی استقلال بخاطر برف سنگین تهران
بارش برف در تهران و نامساعد بودن شرایط ورزشگاه پاس احتمال لغو نخستین دیدار از هفته بیستم لیگ برتر را افزایش داد، اما برای تعیین تکلیف نهایی چند ساعت دیگر باید صبر کرد.
بارش برف در تهران و نامساعد بودن شرایط ورزشگاه پاس احتمال لغو نخستین دیدار از هفته بیستم لیگ برتر را افزایش داد اما برای تعیین تکلیف نهایی چند ساعت دیگر باید صبر کرد.
استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، همدان،مرکزی، کرمانشاه،کردستان، لرستان، قزوین، البرز و تهران همچنین برخی مناطق خوزستان، ایلام، اصفهان و فارس، با بارش برف و باران همراه است.
تمرین امروز تیم پرسپولیس در هوای برفی شهر تهران و با حضور جمعی از کودکان یک خیریه برگزار شد.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص برف روبی گفت: برف سنگینی بارید اما تلاش کردیم معابر را بازگشایی کنیم و در حال حاضر هم برف‌روبی در معابر فرعی ادامه دارد.
تمرینات استقلال بعد از یک روز وقفه از امروز در مجموعه ورزشی انقلاب دنبال می شود. به دلیل بارش برف در تهران امروز استقلالی ها در سالن تمرین خواهند کرد.
خیابان های تهران با برف امروز قفل شده، پلیس از عدم شن پاشی خیابان ها گلایه دارد و شهرداری هیچ واکنشی ندارد.
تبریز - برگزاری دیدار تیم های تراکتور و استقلال تهران از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال به دلیل بارش برف در هاله ای از ابهام قرار دارد.
بنابر اعلام مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، روز پنجشنبه به جز استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در سایر مناطق کشور ابرناکی و بارش پیش بینی می‌شود.
بنابر اعلام مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، روز پنجشنبه به جز استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در سایر مناطق کشور ابرناکی و بارش پیش بینی می‌شود.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: با امکانات شهرداری تهران اماکن اصلی برف روبی وهمکاران ما تا پاسی از شب معابر را نمک پاشی کردند.
کاروان تیم فوتبال استقلال دقایقی بعد تهران را به مقصد آبادان ترک می‌کنند.
ریزش برف زمستانی در مناطق شمالی شهر تهران مدافع برزیلی استقلال را به شوق و ذوق واداشت تا همراه با خانواده‌اش به برف بازی مشغول شوند.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: پیش بینی ما این است که ترافیک عصرگاهی نیز از حوالی ساعت ۱۶ آغاز شود و ماموران پلیس راهور در آماده باش کامل برای روان سازی ترافیک قرار دارند، اما لازم است شهروندان نیز همکاری لازم را با پلیس داشته و ضمن پرهیز از انجام سفر‌های غیرضروری در ساعات پیک ترافیک تا حد ممکن از ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد در سطح شهر استفاده کنند.
بارش برف در ارتفاعات تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ