تمرینات استقلال بعد از یک روز وقفه از امروز در مجموعه ورزشی انقلاب دنبال می شود. به دلیل بارش برف در تهران امروز استقلالی ها در سالن تمرین خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شرایطی امروز سرپرست جدید استقلال معرفی شد که آقای گل سابق آبی ها از محبوبیت بالایی نزد هواداران برخوردار است.
اولین دوره جشنواره کشتی آزاد خردسالان (پهلوانک ها) با استقبال بی نظیر در سالن شهدای هفتم تیر همراه بود.
نام افشین پیروانی در نقطه عطف نخسین دبل پرسپولیسی‌ها در تاریخ فوتبال ایران قرار دارد.
نامجومطلق، مربی سابق استقلال اعتقاد دارد این تیم یک هافبک طراح، یک مهاجم گلزن و یک مدافع راست می‌خواهد
تیتری که بعد از 27 سال می شد در این روزها نیز برای سرخابی ها کاربرد دارد
در حالی که استقلالی‌ها برای دومین سال متوالی از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم پرداخت مطالبات کنار رفتند و در این میان نقش بازیکنان و مربیان خارجی پر رنگ بود، باز هم دو پرونده دیگر مرتبط با بازیکنان خارجی روی میز مدیران آبی‌ها قرار گرفته است.
بازیکن جوان استقلالی‌ها یک فصل کامل را به دلایل مختلف از دست داد و حالا باید منتظر روزهای خوب در سال آینده باشد.
تعطیلات استقلال به خاطر فرا رسیدن سال نو کوتاه مدت و در حد دو سه روز خواهد بود.
هفته پایانی لیگ برتر در سال جاری با تغییراتی در بالای جدول همراه بود که استقلال و سپاهان برنده های بزرگ هفته بودند و پرسپولیس که هفته ها صدر را در اختیار داشت به جایگاه سوم سقوط کرد.
استقلالی‌ها به دنبال آن هستند تا قبل از پایان سال یک بازی تدارکاتی انجام بدهند.
بر خلاف رویه استقلال در طول سال های گذشته، آبی ها این فصل هدیه رقبا را باز می کنند.
اعضای تیم فوتبال پیکان امروز در سالن شماره یک مجموعه ورزشی ایران‌خودرو به تمرین پرداختند.
جناب آقای قربانزاده، باتوجه به موانع موجود بر سر راه واگذاری سرخابی‌ها، بنده با جرئت و صراحتاً عرض می‌کنم که واگذاری صحیح و عاری از مشکل و بدون بحران تیمهای فوتبال استقلال و پرسپولیس نه‌تنها تا ۲۰ روز آینده بلکه تا سال ۱۴۰۵ هم انجام نخواهد شد.
بارش شدید برف سبب شد تا استقلالی ها به ناچار تمرین خود را به سالن وزنه برده و آن جا تمرینات بدنسازی را انجام دهند.
بازیکنان استقلال که برای فرار از هوای برفی تهران به سالن وزنه پناه برده بودند، تمرینات خود را برای بازی با پیکان پیگیری کردند.
استقلال و ملوان پس از گذشت نزدیک به هفت سال و 6 ماه، یک بار دیگر در استادیوم آزادی به مصاف هم می روند.
رقابت های لیگ آزادگان در سال 74 حاشیه های زیادی بهراه داشت، در آن رقابت ها بهمن در هفته های آخر گوی رقابت را به پرسپولیس واگذار کرد.
بازیکنان و مربیان خارجی استقلال، به مناسب نزدیک‌ شدن به سال جدید میلادی، جمعه شب مهمان علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال بودند.
علی چینی که تجربه پیروزی در دربی در قامت مربی استقلال را در کارنامه دارد، درباره شرایط شهرآورد تهران توضیحاتی ارائه داد.
استقبال بی سابقه ژاپنی ها از کاروان تیم ملی فوتبال‌شان در بازگشت از جام جهانی قطر باعث پر شدن سالن استقبال فرودگاه شد. تیم ملی ژاپن در جام جهانی قطر تا مرحله یک‌هشتم نهایی پیش رفت اما در ضربات پنالتی مغلوب کرواسی شد
بررسی نتایج استقلال با هدایت ریکاردو ساپینتو نشان می‌دهد آن‌ها به نسبت سال گذشته در پایان این هفته نتایج و جایگاه بهتری کسب کرده‌اند.
این بازیکن سابق استقلال، که پس از چهار پنج سال بازی در بلژیک به لیگ داخلی بازگشته، استوری در حمایت از معترضان منتشر کرده بود که باعث شده خیلی ها غیبت او در تمرینات را به دستگیری اش ربط دهند.
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد مسئولان این باشگاه از صبح امروز اقدامات لازم برای دریافت کارت بازی این مدافع ۳۰ ساله تیمشان را استارت زده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ