وزیر دفاع ترکیه یونان را به کنارگذاشتن رویکرد آشتی‌ناپذیر و تحریک‌آمیز خود فراخوانده و اضافه کرد: در گرفتن دست دوستی‌مان درنگ نکنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سلما پارائیلو به اولین بازیکنی تبدیل شد که که در سه رده مختلف قهرمان جهان شده است.
علیرضا بیرانوند در هشت بازی اخیر تنها یک گل خورده تا آماری استثنایی را از خود به جای بگذارد.
رئیس مرکز کنترل کیفی آزمایشگاه‌های سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: برخی داروهای مخدر که با مجوز وزارت بهداشت در داروخانه ها عرضه می‌شود، باید با نسخه معتبر پزشک در اختیار متقاضی قرار گیرد.
در آثار برخی از نویسندگان یونانی و رومی عهد باستان، نام یک موبد ایرانی به عنوان نخستین کسی ذکر شده که انواع مختلف جادو و از جمله توانایی احضار ارواح و گفتگو با آنان را به یونانیان آموخت.
وزیر دفاع ترکیه بدون اشاره به‌نقض قوانین بین‌المللی از سوی آنکارا در خصوص حضور ارتش این کشور در کشورهای مستقل سوریه و عراق گفت: ۶ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه ازپای درآمدند.
وزیر دفاع ترکیه امروز روایتی را در ارتباط با عملیات نظامی ارتش این کشور در «قلعه»ای در شمال عراق تشریح کرد.
وزیر دفاع ترکیه در سخنانی اعلام کرد: گزینه های دیگری غیر از خرید اف- ۱۶ از آمریکا داریم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تماس تلفنی با ارتشبد «حلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه و سپهبد «علی محمود عباس» وزیر دفاع سوریه از آمادگی اعزام تیم‌های پزشکی و امدادگر خبر داد.
وزیر دفاع ترکیه با اشاره به امضای توافقنامه نظامی با اندونزی گفت: من یقین دارم برنامه اجرای همکاری نظامی که آن را امضا کردیم، نقش پررنگی در صلح و امنیت و ثبات در منطقه و جهان خواهد داشت.
«خلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه امروز در تماسی تلفنی با «الکسی زرنیکوف» همتای اوکراینی خود، درباره تحولات اخیر در کی یف با وی گفتگو کرد.
وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که کشورش می توانند گشت‌زنی مشترک با روسیه در شمال سوریه را توسعه دهد.
وزیر دفاع ترکیه از اقدامات دولت یونان در قبال مشکلات دو جانبه انتقاد کرد.
«خلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه جزئیات دیدار اخیرش با وزیر دفاع سوریه که برای نخستین بار در ۱۱ سال اخیر برگزار شد، را اعلام کرد.
خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه امروز جمعه اعلام کرد: انجام دیدار میان رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و بشار اسد همتای سوری او اگر شرایط مناسب باشد، امکان پذیر است.
وزیر دفاع ترکیه بدون اشاره به نقض قوانین بین المللی در تجاوز به خاک بغداد و دمشق، ادعا کرد که در سال جاری میلادی در مجموع ۳ هزار و ۹۸۲ تروریست در کشورش، شمال عراق و سوریه از پا درآمده اند!
خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که کشورش از احدی برای انجام عملیات نظامی علیه پ ک ک و وای پی جی در شمال سوریه اجازه نمی گیرد.
وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که کشورش اجازه نمی‌ دهند یونان آنکارا را در مقابل عمل انجام شده قرار دهد.
وزیر دفاع ترکیه  اعلام کرد که اولویت این کشور مبارزه با تهدیدات تروریستی از شمال سوریه و عراق است.
وزرای دفاع روسیه و ترکیه درباره عملیات نظامی آنکارا در شمال سوریه گفتگو کردند.
وزارت دفاع ترکیه به تشریح نتایج عملیات هفت ساله خود در مرز عراق و سوریه اشاره کرد.
خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه امروز اعلام کرد: پیشنهاد تمدید توافق غلات را به مسکو ارائه کردیم.
وزیر دفاع ترکیه امروز اعلام کرد که آنکارا تاکنون به هرگونه اقدام ناحق و غیرقانونی یونان پاسخ لازم را داده‌ و از این پس نیز خواهد داد.
کمیته حقوق بشر سوریه تصریح کرد که مقامات یونانی، پناهندگان سوری را شکنجه و زندانی می کنند و این با تعهدات حقوق بین المللی در تناقض آشکار است.
ساخته مهم مایکل کاکویانیس برگرفته از رمانی به همین نام، نوشته نیکوس کازانتزاکیس، یکی از درخشان‌ترین آثار سینمای یونان است که ارزش‌های فرنگی این کشور را در بستر یک درام پرکشش به تصویر می‌کشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ