وزیر دفاع ترکیه امروز روایتی را در ارتباط با عملیات نظامی ارتش این کشور در «قلعه»ای در شمال عراق تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه این وزارتخانه حافظ حریم خصوصی افراد است، افزود: پیام رسان بله و سایر پیام رسان‌ها حافظ امنیت و حریم خصوصی کاربران هستند و خط قرمز ما همین حفظ حریم خصوصی افراد است.
معاون اول قوه قضائیه در مورد موضوع عفاف و حجاب بیان کرد: در وجوب شرعی و سیاسی حجاب شکی وجود ندارد. حجاب واجب شرعی و سیاسی است. تعجم از کسانی است که ادعای علم دارند و گاهی در حوزه و دانشگاه مطرح می‌کنند که حجاب حریم خصوصی است و حاکمیت نباید دخالت کند، اما این گونه نیست.
صالحی می گوید:راه افزایش تولید و بهبود صنعت، خصوصی سازی واقعی است.تنها با توسعه خصوصی سازی است که می‌توان از زبان انباشته صنعت خودرو عبور کرد و رضایت مردم در خصوص کیفیت خودرو را به دست آورد.
مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز اعلام کرد از صحبت‌هایش سوءبرداشت شده و هرگز منظورش این نبوده که باشگاه‌های خصوصی می‌توانند قوانین نقل و انتقالات را رعایت نکنند.
مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز اعلام کرد از صحبت‌هایش سوءبرداشت شده و هرگز منظورش این نبوده که باشگاه‌های خصوصی می‌توانند قوانین نقل و انتقالات را رعایت نکنند.
اینگونه بازرسی‌ها با رعایت موازین قانونی، شرعی و حفظ حریم خصوصی افراد انجام می‌شود و بدیهی است که در این راستا بازرسی زندانیان زن صرفا توسط مامورین زن صورت می‌گیرد. همچنین برخلاف ادعا‌های مطرح شده، در این بازرسی‌ها، هیچگونه تصویری ثبت و ضبط نمی‌شود و با رعایت تمام پروتکل‌ها، بازرسی بدنی انجام می‌شود. طرح ادعا‌هایی مبنی بر روال بازرسی‌ها با برهنه کردن افراد در ادامه پروژه سیاه‌نمایی از ایران در خارج از کشور است که متاسفانه در داخل نیز عده‌ای با بیگانگان همنوایی می‌کنند و همان سخنان تکرار می‌شود.
ناظر حریم خصوصی ژاپن به استارت آپ «اوپن ای آی»، سازنده هوش مصنوعی جی پی تی، هشدار داده تا داده های حساس مشتریان را بدون رضایت آنها جمع آوری نکند.
اواخر هفته گذشته لایحه پیشنهادی قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب به مجلس شورای اسلامی ارسال شد، در این لایحه فناوری‌های نوین و سامانه های هوشمند جایگزین روش های قبلی در برخورد با جرم کشف حجاب شده است.
معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت در ادامه به زائران توصیه کرد: حتی‌الامکان از همراه داشتن لپ‌تاپ خودداری کنند و در صورت نیاز به آن، فایل‌هایی را که جنبه خصوصی دارد حذف کنند تا در صورت بازرسی سعودی‌ها به مشکل برنخورند. روی لپ‌تاپ رمز نگذارند؛ زیرا این کار حساسیت سعودی‌ها را بیشتر خواهد کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از تشکیل کارگروهی به‌منظور پیگیری و تسهیل روند تحصیل رضایت شکات محکومان و زندانیان دارای شاکی خصوصی خبر داد.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به وضعیت آن دسته از محکومان و زندانیان که دارای شاکی خصوصی هستند نیز گفت: این بخش از زندانیان و محکومان چنانچه بتوانند تا پایان سال رضایت شاکی خصوصی خود را جلب کنند می‌توانند از عفو اخیر بهره‌مند شوند.
رییس اسبق سازمان برنامه و بودجه گفت: عدم رعایت موازین مالیه عمومی و برنامه یکساله و موازین مالی و پولی در تدوین بودجه ۱۴۰۲ و کارکرد‌های این بودجه در سال ۱۴۰۲، آثار سرریز گسترده‌ای در افزایش پایه پولی، نقدینگی با آثار نشر در افزایش سطح تورم‌های ناگوار فعلی را برای اقتصاد کشور و به ضعف کشاندن قدرت جامعه و بازار و بخش خصوصی به همراه خواهد داشت.
حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی گفت: قالیباف در این جلسه بیان کرد که مطالبه مقام معظم رهبری این بود که برای رفع مشکلات اقتصادی لازم است خصوصی سازی انجام شود و ایشان این موضوع را به شورای هماهنگی سران قوا تکلیف کردند و لازم است وزارتخانه‌ها نیز همراهی کنند.
شاخص کل بورس با ابلاغیه امروز بانک های دولتی و خصوصی مبنی بر رعایت سود احتمال رشد پرقدرت خواهد داشت.
شورای هماهنگی بانک‌ها و کانون بانک‌های خصوصی در اطلاعیه‌ای مشترک بر لزوم رعایت نرخ سود قانونی از روز شنبه ۱۷ دی ماه تاکید کردند.
شورای هماهنگی بانک‌ها و کانون بانک‌های خصوصی در اطلاعیه‌ای مشترک بر لزوم رعایت نرخ سود قانونی از روز شنبه ۱۷ دی ماه تاکید کردند.
یک دادگاه تجدید نظر در آمریکا شکایتی را احیا کرد که طبق آن گوگل و چند شرکت زیر مجموعه دیگر با ردیابی فعالیت کودکان زیر ۱۳ سال در یوتیوب بدون رضایت والدین، حقوق آنها را نقض کرده اند.
"بانک ایران زمین" نیز همانند سایر بانک‌های خصوصی و دولتی اقدام به راه‌اندازی بانکداری مجازی به منظور رفاه حال مشتریان خود کرده است و تا جاییکه نکات امنیتی و کلیدی را در جهت جلوگیری از سرقت و کلاهبرداری مدام به مشتریان گوشزده می‌کند.
آنچه از جانب ماهان صدرات رخ داد به بی بی دو عالم بخشیدم
کیهان: خاتمی و برخی اصلاح‌طلبان در سال ۸۸ با ادعای دروغین تقلب و بازی در نقشه آمریکایی- انگلیسی- صهیونیستی آشوب، عملا در زمین براندازان نقش ایفا کردند و این در حالی بود که خاتمی می‌دانست و در محافل خصوصی چند بار اعتراف کرده بود که تقلبی اتفاق نیفتاده است.
هلند و اکوادور در دور دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به تساوی یک بر یک رضایت دادند که تیر خلاصی به قطر بود و شانس این تیم را برای صعود به دور دوم به صفر رساند.
قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: قرارداد تک‌تک بازیکنان استقلال و پرسپولیس فقط درصورتی افشا می‌شود که ۸ باشگاه صنعتی معدنی لیگ هم این کار را انجام دهند تا عدالت رعایت شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یک محفل خصوصی، از دیدار محرمانه با حضرت امام خمینی (ره) در سال آخر عمر امام بیان کردند؛ جایی که امام برای اولین بار در حضور سران قوا به ایشان می‌گویند «شما رهبر بشوید».
ملاقات خصوصی هرچند در بخش‌هایی چندان درام استواری نداشت و همچون اغلب فیلم‌های این دوره از جشنواره در ارائه یک پایان درست نیز وامانده بود اما در مجموع بهترین فیلم تا روز چهارم بود. بازی هوتن شکیبا نیز اگرچه تفاوت چشمگیر با بازیهای قبلی‌اش نداشت اما او با رعایت برخی جزئیات، توانسته بود موفق عمل کند. در مقابل «ماهان» اثر ضعیف بود که حتی انتخابش در میان فیلم‌های جشنواره نیز جای سوال داشت و باید گفت فیلم ماقبل نقد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ