وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که کشورش می توانند گشت‌زنی مشترک با روسیه در شمال سوریه را توسعه دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این روزها خرید اینترنتی رونق بسیاری پیدا کرده است اما در کنار توسعه این فروشگاه‌ها مشکلاتی نیز دارند که در صورت آزار خریداران می‌توان از آنها شکایت کرد.
هنوز آمار قطعی از همه دانش آموزان نداریم، اما برخی دانش آموزان در نمرات خود نصاب قبولی را کسب نکرده‌اند و از این رو پس از آزمون مجدد در شهریور ماه و کسب نصاب قبولی برایشان برگه هدایت تحصیلی صادر می‌شود.
در اصل دین هم اجبار و اکراهی وجود ندارد، چه برسد به حجاب و چه برسد به اینکه حجاب به اجبار به افکار عمومی تحمیل شود. این تصمیمات بدون تردید، عوارض سوئی دارد که بدون تردید به نفع ثبات، امنیت، گشایش‌های فرهنگی و امنیتی و... نخواهد بود. به نظرم دولت از سوی برخی محافل آشکار و پنهان تحت فشار قرار گرفته که آب‌ها از آسیاب افتاده، بنابراین می‌توانید مسیر اشتباه قبلی را بروید! منتظرند رخداد دیگری از جنس فوت مهسا امینی در کشور تکرار شود تا تجدید نظر موسمی در تصمیم‌سازی‌های غلط صورت بگیرد.
عضو هیئت علمی مرکز درمان ناباروی ابن سینا با اشاره به نقش دخانیات بر کاهش قدرت باروری، اظهار کرد: مصرف دخانیات می‌تواند احتمال تشکیل جنین و ایجاد حاملگی را کاهش داده و حتی بر افزایش احتمال سقط نیز اثرگذار باشد.
در صورت ادامه همکاری یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس، او می‌تواند به شکست رکورد 24 علی پروین در این تیم فکر کند.
میا یلین یک عکس پاییزی را در تیک تاک خود به اشتراک گذاشت که می‌توان آن را به دو شکل متفاوت دید و تفسیر کرد؛ به عنوان یک پرنده یا چند برگ. تصویری که در نگاه اول می‌بینید، می‌تواند چیز‌های زیادی در مورد شخصیت شما آشکار کند. در این ویدیو، میا توضیح می‌دهد که این خطای دید می‌تواند در مورد شخصیت شما چه چیزی را آشکار کند.
جلیل رحیمی‌جهان‌آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی درباره آمار‌های متناقض در ایران، تاکید کرد: آمار دقیق و وجود سازمان‌های آماری در هر کشوری پایه و مبنای برنامه‌ریزی‌های مختلف است. زمانی می‌توانیم برنامه‌ریزی، اعتبار و زمان مشخصی برای حوزه‌های مختلف تعیین کنیم که آمار دقیق و مورد تایید نهاد‌های رسمی در اختیارمان قرار گیرد. در حال حاضر به هر دستگاه بروید آمار‌هایی دارند که مشابه کشور سوئیس است. ولی وقتی در میدان عمل بسیاری از واقعیت‌ها با آمار‌ها سازگار نیست، آمار‌های نادرست، مبنای نادرستی برای برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری است.
بینگ جدید که نسخه‌ای از جی پی تی ۴ را اجرا می‌کند سهم خود را در نگارش متن‌های آزار دهنده و توهین آمیز نشان داده است: به کودکان توهین‌های قومیتی را آموزش می‌دهد، شعار‌های نازیستی را تبلیغ کرده و نظریه‌های علمی را ابداع می‌کند.
ترامپ، در ابتدای آغاز کمپین ریاست‌جمهوری‌اش، در نیوهمپشایر و کارولینای جنوبی وعده داد تا «کار ناتمام باعظمت کردن دوباره آمریکا را تمام کند.» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا بیانیه‌هایی درباره سیاست صادر می‌کند، زیرساخت‌ها را می‌سازد و تاییدیه‌هایی را آشکار می‌کند که نشان می‌دهد: اگر می‌توانید مرا بگیرید.
فرانچسکو آچربی، مدافع اینتر، پورتو را تیمی قدرتمند عنوان کرد که توان شکست دادن هر تیمی را دارد.
شواهد نشان داده است، راهبردهای موثر دولت می‌تواند به ازدواج کودکان پایان دهد. مسئولان دولتی باید برنامه‌هایی تنظیم کنند تا از کودک در برابر سنت‌ها و باورهای غلط محافظت شود.
بخش عمده عملیات امداد و نجات در ۲۴ ساعت نخست پس از وقوع یک فاجعه رخ می‌دهد. پس از آن، با گذشت هر روز شانس بقا کاهش می‌یابد.
نام‌گذاری نادرست و ذهنی اشیاء می‌تواند باعث بحث و جدل بی‌دلیل شود. به عنوان مثال همین باتری بغداد را در نظر بگیرید، برخی کارشناسان معتقدند که این اصلا باتری نیست.
اگر قرار است باتری گوشی شما یک روز کامل بدون دسترسی به پاورپوینت یا شارژر قابل حمل دوام بیاورد، این راه حل بسیار مهم و مفیدی است. قبل از اینکه شارژ گوشی به زیر ۷۵ درصد برسد، می‌توانید حالت کم مصرف را روشن کنید. در حالت کم مصرف، آیفون شما در تلاش برای صرفه جویی در مصرف انرژی، برخی از وظایف به ظاهر کم اهمیت تری، مانند به روز رسانی برنامه‌ها را به صورت آشکار در اسکرین گوشی نمایش نمی‌دهد.
نمایندگان پارلمان جمهوری آذربایجان در ادامه با اشاره به ایران مدعی شدند: لفاظی‌های تند فعلی جمهوری اسلامی ایران و تاکتیک‌های نظامی آن در مرز ایران-آذربایجان به وضوح نشانگر آن است و اهداف ایران را آشکار می‌سازد. ما هیچ‌گاه از هیچ تهدیدی علیه جمهوری آذربایجان نهراسیده‌ایم و کشور ما قادر است پاسخی درخور بدهد.
کمترین آمار گل خورده نیم‌فصل اول لیگ برتر به تیمی اختصاص یافت که در گلزنی بی‌دقت بود.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: اتباع بیگانه می‌توانند با مراجعه به مراجع قضایی و دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، نسبت به ثبت‌نام ثنا و به تبع آن ابلاغ الکترونیکی اقدام کنند.
لحظه‌ای که شما حکومت قانون را از بین می‌برید قدرت بیش تری بدست می‌آورید و می‌توانید دموکراسی را از طریق سرکوب کردن یا ممانعت مردم از دسترسی به امکان رای دادن تضعیف کنید. ما شاهد برخی از این رخداد‌ها هستیم و متاسفانه در حال حاضر در ایالات متحده این وضعیت دیده می‌شود.
تکرار آماری که در فصول منجر به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر وجود داشت، می‌تواند شاگردان یحیی گل‌محمدی را امیدوار کند که در پایان لیگ بیست و دوم بازهم جام قهرمانی را بالای سر ببرند.
تکرار آماری که در فصول منجر به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر وجود داشت، می‌تواند شاگردان یحیی گل‌محمدی را امیدوار کند که در پایان لیگ بیست و دوم بازهم جام قهرمانی را بالای سر ببرند.
به‌صورت تقریبی می‌توانیم برآورد کنیم که کره زمین حدود ۲۰ کوادریلیون (برابر با عدد ۲۰ و ۱۵ صفر در جلوی آن) مورچه را در خود جای داده است! این عدد معدل ۲۰ هزار میلیون میلیون است یا به شکل عددی آن ۲۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ است.
معاون پزشکی و آزمایشگاهی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: پرونده‌های مربوط به اسیدپاشی در سازمان پزشکی قانونی به عنوان اسید مطرح نمی‌شود و این گونه پرونده‌ها به عنوان سوختگی در سازمان مطرح می‌شوند و ما جسم سوزاننده را می‌نویسیم که در پرونده قضایی می‌توانید پیگیر آن باشید؛ مثلا در سال گذشته ۱۵ مورد داشتیم. آمار را از دستگاه قضایی بگیرید.
کیم سون جونگ، معاون وزیر خارجه کره شمالی گفت: «فقط می‌توانم تاسف عمیق خود را نسبت به اظهارات دبیرکل سازمان ملل که به شکلی آشکار جانبدارانه و غیرمنصفانه بوده و با تعهدات وی در منشور ملل متحد در رابطه با موضوع شبه جزیره کره مغایرت دارد، ابراز کنم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ