علیرضا بیرانوند در هشت بازی اخیر تنها یک گل خورده تا آماری استثنایی را از خود به جای بگذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سلما پارائیلو به اولین بازیکنی تبدیل شد که که در سه رده مختلف قهرمان جهان شده است.
علیرضا بیرانوند در هشت بازی اخیر تنها یک گل خورده تا آماری استثنایی را از خود به جای بگذارد.
رئیس مرکز کنترل کیفی آزمایشگاه‌های سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: برخی داروهای مخدر که با مجوز وزارت بهداشت در داروخانه ها عرضه می‌شود، باید با نسخه معتبر پزشک در اختیار متقاضی قرار گیرد.
هوشنگ نصیرزاده از فروش 41200 بلیت اینترنتی برای بازی پرسپولیس - تراکتور خبر داد.
حدود ۳۴ هزار زن شوهردار با سن ۱۰ تا ۱۴ سال در کشور زندگی می‌کردند که ۱۱ هزار نفر در مناطق شهری و ۱۳ هزار نفر در مناطق روستایی ساکن بودند.
فعال سیاسی گفت: گرچه 49 هزار نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام کردند اما موضوع مهم برای پرشور شدن انتخابات، تعداد و درصد رأی دهندگان است.
بررسی تفکیکی ثبت‌نام‌کنندگان داوطلبی مجلس شورای اسلامی حاکی از استقبال بانوان از داوطلبی در انتخابات مجلس دوازدهم است و این کمی بیشتر از انتخابات سال ۹۸ است.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از تکمیل پیش‌ثبت‌نام ۱۳ هزار و ۲۳۴ نفر در آخرین روز ثبت نام اولیه خبر داد.
سخنگوی ستاد انتخابات گفت: تا ساعت ۱۱ امروز یکشنبه ۳۹ هزار و ۴۲۱ نفر نفر در سامانه پیش ثبت نام وزارت کشور ثبت نام کرده و مدارک و اطلاعات هویتی خود را بارگذاری کردند.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت ۱۱ امروز شنبه (۲۱ مرداد ۱۴۰۲) تعداد ۲۵۲۱ نفر در سامانه پیش ثبت نام وزارت کشور ثبت نام کرده و مدارک و اطلاعات هویتی خود را بارگذاری کردند.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از پیش‌ثبت‌نام ۲۷ هزار و ۷۳۱ نفر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی تا پنجمین روز ‌پیش‌ثبت‌نام‌ها خبر داد.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از پیش‌ثبت‌نام ۲۷ هزار و ۷۳۱ نفر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی تا پنجمین روز ‌پیش‌ثبت‌نام‌ها خبر داد.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از پیش‌ثبت‌نام ۲۷ هزار و ۷۳۱ نفر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی تا پنجمین روز ‌پیش‌ثبت‌نام‌ها خبر داد.
پرسپولیس ۱۶ فصلی می‌شود که در هفته اول شکست نخورده است.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا پایان روز نخست نام‌نویسی داوطلبان شورای اسلامی ۷۷۰۰ متقاضی مدارک خود را بارگذاری کردند.
تحقیقات پژوهشگران آمریکایی نشان می‌دهد، گرمایش جهانی طی سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۹۹ باعث افزایش ۲۲ هزار مورد قتل، ۱.۲ میلیون مورد خشونت شدید، ۲.۳ میلیون حمله و درگیری با خشونت متوسط به میانگین این نوع جنایات در آمریکا خواهد شد.
افلاطونی با اشاره به آمار مهاجرت به مازندران ادامه داد: حدود ۸۰۰ هزار نفر طی دو سال اخیر به مازندران مهاجرت کرده‌اند و اگر همینطور ادامه یابد شاهد مهاجرت‌های گسترده از استان‌های فارس و سیستان و بلوچستان که فرونشست‌های زیاد در آن صورت می‌گیرد، خواهیم بود.
در حالی که آزمایش گانزفلد با انتقاداتی مواجه شده است، طرفداران استدلال می‌کنند که نتایج مثبت آماری قابل توجهی در برخی از مطالعات مستلزم بررسی بیشتر است. آن‌ها بر نیاز به رویکردی باز و تمایل به کشف پدیده‌های غیر متعارفی که درک ما از آگاهی و پتانسیل انسانی را به چالش می‌کشند، تأکید می‌کنند.
لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی به جمع سرخپوشان اضافه شد و یحیی گل‌محمدی امیدوار است تا این بازیکن بتواند طلسم خارجی‌ها را بشکند و به مهره موثری برای پرسپولیس تبدیل شود، اما آماری از این بازیکن وجود دارد که پرسپولیسی‌ها را نگران می‌کند.
آخرین آمار کرونا در ایران/ مخمصه ترسناک!/ حکم قصاص برای قاتل مأمور کلانتری/ قتل برادر با ضربه چاقو!/ قاتل با پای خود به کلانتری رفت/ عروسی خونین در رشتخوار!/ شکایت از مادرزن به خاطر مرگ همسر/ کباب خوری با طعم جنایت!/ اسیدپاشی به مادر و دختر برای سرقت طلا
بمب افکن‌های استراتژیک Tu-۲۲m۳ روسیه ظاهراً پنج فروند از این موشک‌ها را روی شهر دنیپرو رها کرده اند؛ و یکی از این موشک‌ها به یک آپارتمان ۹ طبقه برخورد کرده که باعث با خاک یکسان شدن کامل ساختمان و زیر آوار ماندن ساکنانش شده است. مقامات اوکراینی گفته اند که کشورشان هیچ سیستم دفاعی که بتواند موشک X-۲۲ را ساقط کند در اختیار ندارد.
در میان پنچ لیگ معتبر فوتبال اروپا روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند تاثیرگذارترین مهاجمان روی موفقیت تیم‌های‌شان بوده اند. وابستگی بارسا و سیتی به آنها بسیار زیاد و خطرناک است.
پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، به تمجید از درخشش ارلینگ هالند پرداخته است.
فولاد در دربی خوزستان کاملا نسبت به حریفش برتر بود اما ضربات نهایی شاگردان نکونام از دقت کافی برخوردار نبود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ