وزیر دفاع ترکیه بدون اشاره به‌نقض قوانین بین‌المللی از سوی آنکارا در خصوص حضور ارتش این کشور در کشورهای مستقل سوریه و عراق گفت: ۶ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه ازپای درآمدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع ترکیه امروز روایتی را در ارتباط با عملیات نظامی ارتش این کشور در «قلعه»ای در شمال عراق تشریح کرد.
وزیر دفاع ترکیه در سخنانی اعلام کرد: گزینه های دیگری غیر از خرید اف- ۱۶ از آمریکا داریم.
تلاش‌های بی‌وقفه سازمان مدیریت حوادث غیرمترقبه ترکیه(آفاد)، نیروهای ژاندارمری، تیم‌های بهداشت، آتش‌نشانی و تیم‌های امدادی داوطلب برای نجات شهروندان از زیر آوار در مناطق زلزله‌زده ادامه دارد.
وزیر دفاع ترکیه با اشاره به امضای توافقنامه نظامی با اندونزی گفت: من یقین دارم برنامه اجرای همکاری نظامی که آن را امضا کردیم، نقش پررنگی در صلح و امنیت و ثبات در منطقه و جهان خواهد داشت.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۶۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۱۷ تن از ایشان وخیم است.
نام‌گذاری نادرست و ذهنی اشیاء می‌تواند باعث بحث و جدل بی‌دلیل شود. به عنوان مثال همین باتری بغداد را در نظر بگیرید، برخی کارشناسان معتقدند که این اصلا باتری نیست.
وزیر دفاع ترکیه یونان را به کنارگذاشتن رویکرد آشتی‌ناپذیر و تحریک‌آمیز خود فراخوانده و اضافه کرد: در گرفتن دست دوستی‌مان درنگ نکنند.
وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که کشورش می توانند گشت‌زنی مشترک با روسیه در شمال سوریه را توسعه دهد.
وزیر دفاع ترکیه از اقدامات دولت یونان در قبال مشکلات دو جانبه انتقاد کرد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۱۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۷۸ تن از ایشان وخیم است.
وزیر دفاع ترکیه بدون اشاره به نقض قوانین بین المللی در تجاوز به خاک بغداد و دمشق، ادعا کرد که در سال جاری میلادی در مجموع ۳ هزار و ۹۸۲ تروریست در کشورش، شمال عراق و سوریه از پا درآمده اند!
وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که کشورش اجازه نمی‌ دهند یونان آنکارا را در مقابل عمل انجام شده قرار دهد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۶۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۳ تن از ایشان وخیم است.
وزیر دفاع ترکیه  اعلام کرد که اولویت این کشور مبارزه با تهدیدات تروریستی از شمال سوریه و عراق است.
وزارت دفاع ترکیه به تشریح نتایج عملیات هفت ساله خود در مرز عراق و سوریه اشاره کرد.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۵۶۵ نفر رسید.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۶۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۲ تن از ایشان وخیم است.
وزیر دفاع ترکیه امروز اعلام کرد که آنکارا تاکنون به هرگونه اقدام ناحق و غیرقانونی یونان پاسخ لازم را داده‌ و از این پس نیز خواهد داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۷۷۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۶۱ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت گذشته، هفت بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۱۳۳ تن از ایشان وخیم است.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
دو خانواده که دو روز پیش از مرز زمینی با ماشین خود بصورت توریستی رفته و در نزدیکی میدان جمهوری ساکن بودند در این مرکز خرید حضور داشتند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۸۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۹ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۱۳۸ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ