وزارت دفاع ترکیه به تشریح نتایج عملیات هفت ساله خود در مرز عراق و سوریه اشاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خرید تابستانی فولاد در پست‌های جدید برای این تیم مقابل گل‌گهر بازی کرد.
دختر ۱۷ ساله شکایتش را علیه ناپدری‌اش مطرح کرد و گفت: ناپدری‌ام از ۹ تا ۱۶ سالگی مرا آزار داد و شکنجه کرد. ابتدا خیلی کوچک بودم و از او می‌ترسیدم. او همیشه در غیاب مادرم مرا به اتاق می‌برد و فیلم‌های مستهجن به من نشان می‌داد. او مرا شکنجه می‌کرد و آزار می‌داد.
وقتی رامین روبه‌روی قضات ایستاد اتهامش را منکر شد و ادعای عجیبی را مطرح کرد. وی گفت: ۳ سال پیش این زن به دفتر کارم آمد و مدعی شد مطلقه است. او می‌گفت نیاز مالی دارد و با اصرار از من خواست او را در شرکتم استخدام کنم. او در این مدت برای اینکه بتواند از من پول بگیرد به من نزدیک شد و از من خواست با هم رابطه برقرار کنیم، حتی ما با هم به سفر هم رفتیم. هیچ آزار و اذیتی در کار نبوده و این زن به دروغ این ادعا را علیه من مطرح کرده است.
در سال ۲۰۱۸، گروهی از کمپانی‌های فناوری، ائتلافی برای پایان دادن به قاچاق آنلاین حیات‌وحش را با هدف کاهش ۸۰ درصدی آن تا سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی کردند. اما به جای آن، آمار فروش این اشیای قاچای در طول این دوره در فیس‌بوک افزایش چشمگیری داشت.
سال گذشته، رنو برابر با ۱۳۵۲۸۴ دستگاه از رنو کپچر را در اروپا تحویل مشتریان داد که این آمار برای سومین سال پیاپی کاهشی بوده است. بهترین سال برای رنو کپچر به ۲۰۱۹ مربوط می‌شود که نسل دوم این خودرو در اروپا معرفی و ۲۲۲۵۴۰ دستگاه کپچر تحویل مشتریان شد.
دکتر الکساندر نیکولسکو به همراه تیم تحقیقاتی‌اش پس از بررسی داده‌های مربوط به خودکشی دفتر پزشکی قانونی در ماریون ایندیانا در دسامبر ۲۰۱۶، به این نتیجه رسیدند که شمار مرگ‌های ناشی از خودکشی در هفته کامل شدن ماه به شدت افزایش یافته است و افراد بالای ۵۵ سال میانگین بیشتری در این آمار به خود اختصاص داده‌اند. این در حالی است که اکثر این افراد بین ساعت‌های سه تا چهار عصر دست به این اقدام زده‌اند.
سخنگوی فراجا از صدور ۵.۵ میلیون گذرنامه الکترونیک از سوی پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا در سال گذشته خبر داد.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال در خراسان رضوی از ابتدای اسفند تاکنون به ۳۴ نفر رسید.
آخرین آمار سازمان ملل نشان می‌دهد که ۷۰ تا ۸۰درصد جمعیت مهاجران اقلیمی، زنان هستند. در یک نمونه در سال ۱۹۹۱ طوفان گورکی باعث مرگ ۱۴۰هزار نفر در کشور بنگلادش شد. تعداد مرگ و میر زنان با نسبت ۱۴ به ۱ از مرگ مردان بیشتر بود. تحقیقات در مورد سونامی اندونزی که سال ۲۰۱۱ منتشر شد نیز نتیجه مهمی داشت. نرخ مرگ، رده سنی بالای ۴۵ سال (۳۸ درصد زن و ۲۹ درصد مرد) و کم‌تر از ۴۵ سال و بالاتر از ۱۵ سال (۳۰ درصد دختر، ۲۷ درصد پسر) بودند.
انتظار می‌رود کشور‌هایی در آفریقا و آسیا که درآمد آن‌ها متوسط یا کم است شاهد بیشترین رشد آمار چاقی باشند.
نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به بهمن‌ماه ۱۴۰۱ نسبت به دوازده ماه منتهی به بهمن‌ماه ۱۴۰۰ معادل به ۴۳.۶ درصد رسید.
نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به بهمن‌ماه ۱۴۰۱ نسبت به دوازده ماه منتهی به بهمن‌ماه ۱۴۰۰ معادل به ۴۳.۶ درصد رسید.
یک نظرسنجی نشان داد که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۱ میلادی سهم دختران نوجوانی که می‌گویند "احساس غمگینی یا ناامیدی مداوم" را تجربه می‌کنند از ۳۶ به ۵۷ درصد افزایش یافته و بالاترین جهش در این آمار در طول پاندمی کووید بوده است.
کشف بقایای این رستوران، در چارچوب کاوش‌های پروژه مشترک همکاری موزه باستان شناسی و مردم شناسی در دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه کمبریج و شورای دولتی عراق برای آثار باستانی و میراث فرهنگی با بهره گیری از فناوری‌های مدرن مانند عکسبرداری با کمک پهپاد و آنالیز ژنتیکی صورت گرفته که از سال ۲۰۱۹ آغاز شده بود.
بلومبرگ در گزارشی می‌نویسد که چینی‌ها در طول سال‌های گذشته به صورت رسمی واردات نفت از ایران و ونزوئلا را به کل حاشا می‌کنند. در واقع گمرک چین از سال ۲۰۲۰ تاکنون فقط دریافت چهار محموله نفت از ایران را رسما ثبت کرده است و از سال ۲۰۱۹ تاکنون در آمار گمرک چین هیچ محموله‌ای از نفت ونزوئلا ثبت نشده است.
مانتوروف از سال ۲۰۱۲، یکی از اعضای وفادار تیم وزرای رئیس جمهور روسیه بوده و بطور مرتب در سفر‌های خارجی و داخلی همراه آقای پوتین بوده است. در تابستان سال گذشته در حالی که کاستی‌های موجود در میدان جنگ آشکار شد، وظیفه نظارت برصنعت تسلیحات روسیه به او واگذار شد.
آمار سال ۲۰۱۷ می‌گوید که به‌ازای هر هزار نفر جمعیت ایران ما ۱.۶ پرستار استخدام‌شده در نظام درمانی‌مان داریم. یعنی ما نصف حداقل استاندارد‌های جهانی پرستار داریم. این یعنی ما صد هزار پرستار در بیمارستان‌هایمان کم داریم تا به کف استاندارد جهانی برسیم. این استاندارد برای پیش از شیوع کروناست و طبیعتا با توجه به لود کاری در بیمارستان‌ها در زمان همه‌گیری چند برابر بیشتر است؛ بنابراین پاسخ به این سؤال که آیا ما به اندازه کافی در بیمارستان‌هایمان پرستار داریم خیر است.
«خلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه جزئیات دیدار اخیرش با وزیر دفاع سوریه که برای نخستین بار در ۱۱ سال اخیر برگزار شد، را اعلام کرد.
وزیر دفاع ترکیه بدون اشاره به نقض قوانین بین المللی در تجاوز به خاک بغداد و دمشق، ادعا کرد که در سال جاری میلادی در مجموع ۳ هزار و ۹۸۲ تروریست در کشورش، شمال عراق و سوریه از پا درآمده اند!
خبرنگاران بی‌بی‌سی برای تحقیق در مورد آنچه اهالی، صدای عجیب هولمفیلد می‌نامند به این منطقه رفتند. ایوون کونر این صدا را می‌شنود. غیر از یک آخر‌هفته که از شدت آزارندگی این صدای عجیب ناچار شد از خانه «فرار» کند از سال ۲۰۱۹ تاکنون این صدای عجیب صدای زمینه و مداوم خانهٔ سنگی قدیمی او بوده است.
سال گذشته ٣٠ درصد از خانوارهای کشور، یعنی بیش از ٧ میلیون و ٨٠٠ خانوار حداقل یک سفر داشته‌اند اما در مقابل آن ۷۰ درصد خانوارها یعنی بیش از ۱۸ میلیون خانوار سفر نرفته‌اند.
بجنورد- معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به آمار سایت رسمی ان بی سی آمریکا، گفت: هیأت دادگستری آمریکای مدعی حقوق بشر اعلام کرد در سال ۲۰۱۹ بیش از ۴۲۰۰ نفر در زندان‌های این کشور کشته شدند.
بسیاری تصور می‌کردند که سال ۲۰۱۸ آخرین حضور کریستیانو رونالدو در جام جهانی، این بزرگ‌ترین تورنمنت جهان خواهد بود، اما فوق‌ستاره پرتغالی با حضور در قطر پنجمین جام‌جهانی خود را رقم خواهد زد.
بنژامن مندی، مدافع چپ ۲۸ ساله منچسترسیتی، بین اکتبر ۲۰۱۸ تا آگوست سال گذشته به ۱۰ مورد تجاوز علیه هفت زن متهم شده است. او ۸ مورد تجاوز، یک مورد آزار جنسی، و یک مورد تلاش برای تجاوز را رد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ