وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که کشورش اجازه نمی‌ دهند یونان آنکارا را در مقابل عمل انجام شده قرار دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خطیب نماز عید قربان گفت: سروران مسئول، کتک زدن خانم باحجاب منکر آشکار است. منتظر که و چه هستید اینکه جنایت کنند و بعد بگویند ببخشید ما تند شدیم. بی‌خود تند شدید چرا در جا‌های دیگر تند نمی‌شوید. بنابراین؛ از مسئولان محترم تقاضا می‌کنم پیش از این اجازه هتک حرمت حجاب را ندهند.
یکی از عجایب دنیای فوتبال هری کین است که هر فصل آمار قابل توجهی از گلزنی را ثبت می‌کند اما در آستانه 30 سالگی رنگ هیچ قهرمانی‌ای را ندیده است.
افغانستان بر خلاف معاهده اجازه دسترسی به آمار و اطلاعات ایستگاه آب‌سنجی دهراوود را به کمیسار و متخصصان آبی ایران نمی‌دهد؛ لذا برخلاف ادعا‌های همیشگی مقامات افغانستان (چه قبل و چه طالبان) آن‌ها متأسفانه به معاهده پایبند نبوده و همیشه مانع اجرای مفاد معاهده شده‌اند
اجازه ندهید که با منع انتشار گزارش‌های معتبر درباره تورم، اشتغال، تولید، هزینه و درآمد و جمعیت و... گزارش‌ها و اخبار غیرواقعی جایگزین آمار معتبر شود. بیش از آنکه مردم گمراه شوند، مدیران کشور دچار انحراف تحلیلی خواهند شد. امید است که خیلی سریع دستور داده شود که گزارش‌های اصلی تورم و سایر امور مطابق قاعده قبلی منتشر شود. لطفا خود و جامعه را از نعمت آمار صحیح و به موقع محروم نکنید.
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای آورد: اعلام روز جهانی قدس نشان داد، مشکلات مسلمانان به هم پیوسته‌ است و آنان نباید اجازه دهند که دشمنان در جهان اسلام تفرقه‌اندازی کنند.
در سالی که گذشت،نمایندگان مجلس طرح عجیبی ارائه کردند که بهینه سازی از آثار باستانی نام داشت و به حفاران اجازه می داد کشفیات باستانی را به خارجی ها بفروشند که در نهایت این طرح ملغی شد.
ایمانی‌خوشخو سپس بیان کرد: درخواست می‌کنم دست‌کم اگر قرار است به این شکل نامنظم و بی‌برنامه سفر کنید با محیط زیست، طبیعت و آثار تاریخی رفتار خوبی داشته باشید. چطور وقتی یک مهمان وارد خانه ما می‌شود اگر شلخته باشد ناراحت می‌شویم؟ ما هم مهمان طبیعت هستیم و باید رعایت حال کنیم. چرا بعضا افراد به خود اجازه می‌دهند رفتار ضدمحیطی داشته باشند؟ سفر به مهمترین معضل مسؤولان محلی تبدیل شده است؛ چراکه بعد از هر تعطیلی باید شهر را به حالت اولیه برگرداند.
چند خودرو با رانندگی عجیب راننده‌های خود، اجازه حرکت به دیگران را نمی‌دهند و باعث آزار و اذیت آن‌ها شدند.
شاگردان سید مهدی رحمتی با نمایش دفاعی منسجم اجازه کار به مهاجمان پرسپولیس را ندادند.
این روند‌ها دائمی نیستند. مشکلات پیچیده جهان همواره به افرادی اجازه می‌دهند که پاسخ‌هایی ساده، اغوا کننده و اشتباه ارائه کنند. با این وجود، بیایید امیدوار باشیم که در سال ۲۰۲۳ میلادی پوپولیسم به دلیل قلابی و ساختگی بودن آن به دلیل آن چه که هست فاش و آشکار شود.
خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که کشورش از احدی برای انجام عملیات نظامی علیه پ ک ک و وای پی جی در شمال سوریه اجازه نمی گیرد.
طبق آمار، شش دهم افراد به پهلو می‌خوابند. یکی از خوبی‌های به پهلو خوابیدن این است که خوروپف را کمتر می‌کند. همان‌طور که گفتیم اگر به پشت بخوابید احتمال خوروپف کردنتان بیشتر است؛ زیرا این مدل خوابیدن اجازه می‌دهد بافت حلق پایین بیفتد و راه هوایی را مسدود کند.
قید زمانی درج شده در قانون حفظ آثار ملی یکی از پرتکرارترین دلایلی است که گاهی به واسطه آن اجازه خروج آثار از فهرست ملی صادر می‌شود.
سردار قاسم رضایی با بیان این مطلب که اقدام آشوبگران برای عده ای آثار روانی منفی داشته و در کسب وکارها خلل وارد شده است، افزود: مجموعه فراجا تکیه گاه مردم و بازاریان است و هرگز اجازه نخواهد داد که آشوبگران به اهداف خود مبنی بر آسیب به کسب وکار مردم صدمه ای وارد کنند و از روز گذشته نیروهای پلیس وبسیج برای تامین امنیت در کنارمردم قرار دارند..
بر اساس پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی آمریکا و تروئیکای اروپایی تهران «باید بدون تأخیرتوضیحات فنی موجهی» را درباره آثار اورانیوم کشف شده در برخی سایت‌های اعلام نشده ارائه کند و به بازرسان آژانس اجازه دهد تا از سایت‌ها و تجهیزات نمونه برداری کند.
رئیس جمهور گفت: خط قرمز جمهوری اسلامی ایران، امنیت جان و مال مردم است و نمی‌شود نسبت به جان و مال مردم اجازه تعدی داد .
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند / پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد / فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین ش/فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
ابراهیم المدهون نویسنده و تحلیلگر سیاسی بحرینی گفت: رژیم آل خلیفه دهه هاست که سیاست آزار و تبعیض را علیه شیعیان بحرین دنبال می کند.
محمد یکی از آن‌هایی است که شش عزیزش را در سیل از دست داده. بچه لرستان است و با پسرعمو‌ها و پسرخاله‌هایش برای ساختن زندگی بهتر به امامزاده داوود آمده بودند و رستوران و مسافرخانه‌ای را اجاره کرده بودند. از شش نفرشان سه جسد پیدا شده و سه نفر دیگر زیر خروار‌ها گل مدفون شده‌اند. بی‌حوصله است و به سختی جواب می‌دهد. می‌گوید: «همه چیزمان رفت. از ماشین‌ها تا تمام وسایل و مواد خوراکی و هرچه داشتیم. فدای یک تار مویشان، جوانان ۲۵ ساله‌مان را از دست دادیم. عموزاده‌ها و پسرخاله‌هایم رفته‌اند و خودم جسدشان را پیدا کردم».
۲ شرکت خودرویی سهامداران خود را برای شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه فراخواندند. این مجامع چه زمانی و به چه منظوری برگزار خواهد شد؟
بنا بر آمارها، کشور از ۸۶۰۰ ساعت مصرف سالانه برق با ۳۰۰ ساعت ناترازی میان تولید و تقاضای مصرف روبروست، ناترازی که به رغم برخی انتقادها، راهکار‌های ساده‌تری در دنیا برای عبور از آن آزموده شده است.
ماجرای رتبه بندی معلمان در نوع خود، مدالی زرین در شیوه تصمیم گیری مسئولان بود، اما متاسفانه در اجرا متوقف شد. دولتیان بدانند، هر ریالی که خرج آموزش و پرورش بشود، چندین و چند برابر در فرهنگ و اقتصاد، بهداشت و درمان و حتی امنیت صرفه جویی خواهد شد و به جیب دولت برمی‌گردد.
از مجلس خواستیم که اجازه دهند، به برخی اقدامات و قوانین لایحه بودجه که تورم‌زاست، عمل نکنیم و در مورد آنها تجدیدنظر شود. به طور مثال گفتیم اگر حقوق گمرکی با ارز نیمایی محاسبه شود، طبیعتاً هزینه گمرکی بالایی به واردکننده تحمیل می‌شود و آثار تورم‌زا در اقتصاد ایجاد می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ