اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرار بارسلونا از چنگ کادیز با دوگل دیرهنگام
مدافع ملوان خوش شانس بود که در صحنه برخورد با مهاجم استقلال مصدومیت جدی پیدا نکرد.
نخستین گل مدافع میانی آلومینیوم برای این تیم سه امتیازی بود.
نخست‌وزیر عراق دستور داده تا موضوع فرار یک خرس از قفس در یک پرواز به مقصد بغداد مورد بررسی قرار گیرد. ‌
فرار بارسلونا از خطر حذف از لیگ قهرمانان
وحدت هنانوف در ترکیب اصلی پرسپولیس برای بازی با استقلال خوزستان حضور داشت.
با مشخص شدن قرعه تیم‌ها در لیگ بیست و سوم، تیم نکونام می‌تواند از یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های تیم‌های لیگ برتری فارغ باشد.
پرسپولیس در اوایل شهریور و در تابستان خوزستان باید رودرروی فولاد قرار بگیرد.
شاگردان پاکو خمس با وجود دریافت دو گل زودهنگام نتیجه بازی مقابل اورنبورگ را تغییر دادند.
بدلیل قابل‌پیگیری شدن کارت‌خوان‌ها بسیاری از تأمین‌کنندگان مواداولیه بصورت نقدی یا چک محصول خود را می‌فروشند در نتیجه فروش فاکتور به تولیدکنندگان مشکل و هزینه جدیدی برای آن‌ها به همراه دارد.
فرار درویش از هواداران خشمگین با درازکشیدن پشت ماشین
اینی آلوکو، بازیکن سابق تیم ملی زنان انگلیس که اظهارنظر او درباره دکلان رایس جنجالی شده بود، به دنبال توهین‌های نژادپرستانه و زن‌ستیزانه، صفحه توییتر خود را بست.
کریستین پولیشیچ درباره شبکه‌های اجتماعی حرف زد و از راهکار شخصی‌اش برای در امان ماندن از آسیب‌های آن سخن گفت.
فرار حجت کریمی از افتضاح با اخراج لیدرهای استقلال
هافبک سپاهان در شروع تمرینات این تیم به اصفهان بازگشته است.
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی می گوید :دردهای صبحگاهی پشت سر گاهی نشانه فشار خون بالاست. در چنین شرایطی اگر دستگاه فشار خون ، فشار خون بالای شخص را تایید نکند باید از دستگاه هولتر فشار خون کمک گرفت تا وضعیت فشار خون بیمار بطور دقیق بررسی شود. معمولا سردردر صبحگاهی بیماران زیادی با کنترل فشار خون بالا درمان می شود منبع: خبرآنلاین
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با تاکید بر اینکه اضطراب و نگرانی زیاد به گرفتگی عروق قلبی کمک می کند،می گوید: علاوه بر قند ، چربی و فشار خون بالا و کنترل نشده و نیز مصرف دخانیات ، استرس و اضطراب زیاد از خطرات جدی برای سلامت عروق قلبی محسوب می شود. بعلاوه که داروهای کنترل استرس به تنهایی نمی توانند جلوی عوارض منفی استرس را بر عروق قلبی بگیرند. منبع: خبرآنلاین
محمدحسین میثاقی در برنامه شب گذشته فوتبال برتر از علی فتح‌الله‌زاده خواست او را مخاطب مثال‌هایش نکند.
محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با اشاره به اینکه رگ های قلبی ما از سن ١٠سالگی دچار گرفتگی های خفیف می شود که این پلاک های کوچک می تواند در سنین جوانی و تحت شرایطی ، دچار پارگی و ایجاد سکته قلبی در فرد بشود، می گوید: عمدتا جوان هایی که دچار چربی و فشار خون بالا یا دیابت کنترل نشده هستند و کسانی که سیگار می کشند در خطر سکته قلبی و گاها مرگ بر اثر این عارضه هستند. منبع: خبرآنلاین
محمدامین توکلی‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران گفت: شهرداری وظیفه نگهداری پنج هزار معتاد متجاهر را داشت که آن را انجام می‌دهیم. شهرداری به وظایف و مافوق وظایفش در این زمینه عمل می‌کند؛ افرادی را که هیچ دستگاهی زیر بارش نمی‌رفت و وظیفه ما هم نبود، پذیرش کردیم. یاور شهر ۹ آماده پذیرش است و پیمانکار، پزشک، مددیار و پرسنلش مستقر شدند که فاز یک آن است.
این شرایط غیرمنتظره‌ای است که برای محمدحسین مرادمند رخ داده و به نظر می‌رسد این بازیکن برای فرار از لیست سیاه ساپینتو کار سختی در پیش دارد.
محمدحسین کنعانی‌زادگان در جدال با اروگوئه از مصدومیت سختی فرار کرد و سالم ماند.
محمدرضا محمدحسنی فوق تخصص قلب و عروق درباره سردرد‌های صبحگاهی و ارتباط آن با فشار خون بالا گفت: فشار خون بالا در بیشتر موارد یک بیماری خطرناک است به همین دلیل «قاتل خاموش» نامیده می‌شود و می‌تواند با سردرد‌های صبحگاهی ارتباط داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ